115k diesel VS 115k benzin (0-100)vysledky a video na str.3

Moderátor:Quickie
Odpovědět

Kto vyhra ?

Benzin 1.6ti-vct
92
61%
Diesel 1.8tdci
48
32%
Narovnako
12
8%
 
Celkem hlasů: 152

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)

Příspěvek od misoo » 22.03.2008 19:44

MobyDick píše:ale pěkně jste si zpříjemnily dnešní odpoledne :)
presne tak, bolo super, tomu hovorim idealne straveny vikend :!: :!: :!: :D

Uživatelský avatar
victor
Junior
Junior
Příspěvky: 293
Registrován: 24.02.2008 22:13
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)

Příspěvek od victor » 22.03.2008 19:47

super, vyzera to dost vyrovnane, ale zahlasoval som spravne :D
Ford Focus II | 1.6 74kW | 5dv. | ChampionX | Panther Black (F3) | KN
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Fokal
.
.
Příspěvky: 3876
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)

Příspěvek od Fokal » 22.03.2008 20:47

Moc pěkný video, hlasoval jsem pro benzin, ale osobně bych to viděl tak, že to bylo fakt nastejno. Možná o maličko.... :mrgreen: :wink: Jinak hezky strávený víkend, taky bych si to tak představoval :)
ST150

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)

Příspěvek od chmelko » 22.03.2008 21:15

parada, ako hovorím, ak sa radí s benzínom ako ma musí byt rychlejší, dieselu sice dopovanemu turbom dojde dych daleko skor kedy musí radit a tým stráca

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)

Příspěvek od vcedula » 22.03.2008 21:25

fakt super poobedie. Len skoda, ze som nemal auto.

Misoo sa vyjadril, ze buduci test spravime 1.6 vs 2.0 :D ze kto bude rychlejsi :roll: 8)

Ale take porovnanie s 2.0 z Fofo 1, to by som si teda dal :)
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)

Příspěvek od misoo » 22.03.2008 23:06

ftipaaaaalek :D

Uživatelský avatar
MobyDick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4547
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)

Příspěvek od MobyDick » 22.03.2008 23:08

Tak to můžem zkusit, přijeď na sraz do Krásna. Taky by mě zajímalo o kolik bude fofo II rychlejší. :)
FORD FOCUS 3dv. 2.0l 96 kw r.v 98
Obrázek
Obrázek
Obrázek
galerie
Obrázek

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)

Příspěvek od misoo » 22.03.2008 23:16

no neviem ci bude rychlejsi... to mi pripomina ako sme porovnavali so zirafakom este ked mal FFI 1,6 100k a moj FFII 115k ! tiez to bolo cca narovnako, takze asi aj vas dvoch vidim cca narovnako :wink:

Uživatelský avatar
MobyDick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4547
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)

Příspěvek od MobyDick » 22.03.2008 23:20

ale bylo by to zajímavé, podle mě bude o něco rychlejší, má víc koní a větší krouťák a to se musí někde projevit
FORD FOCUS 3dv. 2.0l 96 kw r.v 98
Obrázek
Obrázek
Obrázek
galerie
Obrázek

Uživatelský avatar
kasi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8468
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Domažlice(CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)

Příspěvek od kasi » 22.03.2008 23:24

podle mě vše záleží na řidiči a to hodně,řazení,práce se spojkou atd je to jen o tom jak to vše spojit v celek a tím se získá hodně moc času viz.takový sprint :idea: tam se ukáže dost kdo jaký řidič je
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia
Obrázek

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)

Příspěvek od misoo » 22.03.2008 23:44

kasi: neviem ci by som s tebou suhlasil... to mozno plati ked mas silne auto kde musis vykon krotit. tam musis neustale plyn a spojku optimalne davkovat, no pri nasich autach das proste nohu k zemi a cakas, nic viac :lol: jedine pri prvotom rozbehu z pokoja ide o to aby sa kolesa nepretocili ani aby sa spojka nepustila prilis prudko aby motor neskapal (ako mne dnes na misokovom diesly :oops: :lol: ) ale ked si toto clovek trochu natrenuje, tak potom je uz vplyv vodica minimalny :roll:

Uživatelský avatar
Konik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2977
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)

Příspěvek od Konik » 23.03.2008 00:02

MobyDick píše:ale bylo by to zajímavé, podle mě bude o něco rychlejší, má víc koní a větší krouťák a to se musí někde projevit
Ale zase je o něco těžší :idea:
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)

Příspěvek od vcedula » 23.03.2008 00:21

Len aby som z toho Krasna odisiel svojim autom :( nahodou sa pritrafi nieco podobne nako v TT a budem z toho na...ny brutalne :(

Ale porovnat so starym 2.0, to by som fakt chcel. MobyDick, musime si tam spravit sprintik, to je jasne.

Ja to vidim tak v celku vyrovnano, ale budem mat asi jemne navrch. Uz len taka malickost, do kolko otacok mozes tocit motor ? Mne zacina obmedzovac az za 7000 ot/min (mozno 7200). Takze ten krutiak mam vo velmi velkom rozsahu otacok. Tvoj motor asi toci menej, vsak ? Nie ze by som podcenoval, to v ziadnom pripade, ale nemam ziadne udaje o motoroch starych Focusov, takze nemam ani predstavu. Ale skusim este raz pohladat na nete a spravim moj oblubeny graf :)

Jednoznacne prijimam vyzvu 8) 8O 8O 8O :evil:
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
MobyDick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4547
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)

Příspěvek od MobyDick » 23.03.2008 00:27

Tak na to porovnání se moc těším, určitě tvůj modernější motor na tom bude líp, ale svoji kůži zadarmo nedám :)
FORD FOCUS 3dv. 2.0l 96 kw r.v 98
Obrázek
Obrázek
Obrázek
galerie
Obrázek

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 115k diesel VS 115k benzin (0-100)

Příspěvek od vcedula » 23.03.2008 00:55

:D :D :D
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Odpovědět

Zpět na „.. aneb co nelze nikam zařadit“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host