
koupe FF3 poFL
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9480
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.0EB nebo 1.5tdci
Tak to je asi jedno co vezmeš 

-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: 1.0EB nebo 1.5tdci
Já myslím, že na dlouhé trasy a tak velký nájezd nic lepšího než diesel zatím není. V tom TDCi jsem nejel, v 1.0 EB ano (vyloženě nadšený pocit jsem z toho neměl, raději větší atmosféru, ale od určitých otáček jede hezky, to jo). Je to na vkusu každého soudruha, osobně si myslím, že ten TDCi vydrží víc km (méně ot. na km a tedy zřejmě menší opotřebení), hodně se ale ovlivní způsobem jízdy.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Wolf78
- Pokročilý
- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: 1.0EB nebo 1.5tdci
jasná volba 1,5 TDCi 

Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: 09.03.2009 17:24
1.0 nebo 1.5EcoBoost ???
Zdravím.
Mám FF II combi, r.v. 2008, 1.8TDCi, ale vzhledem k již menšímu ročnímu nájezdu, chci vyměnit, tak rozhoduji se, zda-li 1.0EcoBoost nebo 1.5EcoBoost?? Ještě je tu otázka zda-li nepočkat na new FF, ovšem 1,5 bude též 3válcová jako 1.0. Jsem spíše zastáncem (klasiky - 4 válce), ale i změna je možná.
Poradíte ???
Je mi jasné, že co člověk to názor .. Díky.
Mám FF II combi, r.v. 2008, 1.8TDCi, ale vzhledem k již menšímu ročnímu nájezdu, chci vyměnit, tak rozhoduji se, zda-li 1.0EcoBoost nebo 1.5EcoBoost?? Ještě je tu otázka zda-li nepočkat na new FF, ovšem 1,5 bude též 3válcová jako 1.0. Jsem spíše zastáncem (klasiky - 4 válce), ale i změna je možná.

Poradíte ???
Je mi jasné, že co člověk to názor .. Díky.
byl - ford focus combi, 1.8TDCi, 85KW, r.v.2008
nyní - ford focus combi III Titanium, 1.0EB, 92KW, r. v. 2017
nyní - ford focus combi III Titanium, 1.0EB, 92KW, r. v. 2017
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: 1.0 nebo 1.5EcoBoost ???
Nový už se prodává, tak není třeba čekat. Když kouknu na sauto, tak skladovky trojky jsou dražší, než cena nového do výroby, který už teda ani v trendu není žádná socka.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6858
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: 1.0 nebo 1.5EcoBoost ???
Resim, spise resil jsem, stejnej problem. Skladovky FFIII a klasicka 1,6 jsou ceny uplne mimo. Pokud chce clovek vykon, ale vyssi spotrebu, tak tu 1,5. Pokud jen spotrebu, tak 1,0 v 92kW(i ta ale umi jezdit za 10). Osobne se spis priklanim k FFIV a 1,0 trihrnek. Jenze tam uz je mooc veci, co se muze po.... a je to novy model a taky mouchy z pocatku vyroby.
Bohuzel nova auta nejsou na delsi dobu 2-3 roky(100K km) a pryc. Muj nazor. 


Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: 09.03.2009 17:24
Re: 1.0 nebo 1.5EcoBoost ???
.. je to těžké rozhodnutí, nové combi bude až na podzim, ale úplně nové nechci, stáří tak do 1 max. 2 let, tak čekat do příštího roku .. Mám Titanium, tak bych rád opět, i když nový Trend Plus, je blízko .. Mám současný nájezd tak 10-12t km, z toho tak 85% po městě ..
byl - ford focus combi, 1.8TDCi, 85KW, r.v.2008
nyní - ford focus combi III Titanium, 1.0EB, 92KW, r. v. 2017
nyní - ford focus combi III Titanium, 1.0EB, 92KW, r. v. 2017
- IvanSt
- .
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: 1.0 nebo 1.5EcoBoost ???
Já bych to zase tak složitě neviděl. Pokud peníze nejsou problém, tak za mě ideálně Focus 4 s motorem 1.5 ecoboost. Je to nové auto s dobrou výbavou, dostatečně silným motorem a skvělou spotřebou. Jel jsem ve starším FF 1.0 ecoboost 92kW a taky dobrý, je to motor srovnatelný se starými atmosferickými dvoulitry, ale s mnohem lepší spotřebou. Nedávno jsem jel v Rapidu 1.0 taktéž 3 válec, tuším 88kW a opět mile překvapen.
Samozřejmě si každý hájí to svoje, ať jde o atmosferický motor (případně naftu) nebo o staré auto.
Samozřejmě si každý hájí to svoje, ať jde o atmosferický motor (případně naftu) nebo o staré auto.
Ford Focus ST 2014
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 4015
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: 1.0 nebo 1.5EcoBoost ???
V současný chvíli tohle rozhodování vůbec nezávidím a sám bych nevěděl jak z toho ven .. je to peklo
Ze je i nová 1.5 EB 3válec, to mě osobně dost zklamalo, čekal jsem že vyšší verze dostanou pořád 4válec .. bohužel. Na podobnej nájezd bych se vůbec nebál 1.0 apod., sám jsem ho měl možnost zkoušet dýl a bylo to úplně v pohodě. 3válec máme v druhým autě, osobně mi to taky nevadí, ale "nikdy to prostě nebude ono", at uz zvukem, projevem, všim. Stačí to, doba je dnes taková, nenaděláš nic.
A vůbec rozhodovat jestli vzít starou, ale už hodně odladěnou FFIII a nebo jít do značne modernější FFIV, ale dělat v prvním roce prodejů beta testera zadarmo, to bych jako nerad, Rozhodování nezávidim, sám nevim co bych dneska vybral
když i ST-Line FFIV je 3válec
a nový STčko v nedohlednu...
EDIT: Ještě dodám jednu věc, na stejných cestách kde jezdim (okresky plus trocha město) jsem míval s 1.0 EB vyšší spotřebu než mam s 1.5EB ... stejnej styl jízdy.

Ze je i nová 1.5 EB 3válec, to mě osobně dost zklamalo, čekal jsem že vyšší verze dostanou pořád 4válec .. bohužel. Na podobnej nájezd bych se vůbec nebál 1.0 apod., sám jsem ho měl možnost zkoušet dýl a bylo to úplně v pohodě. 3válec máme v druhým autě, osobně mi to taky nevadí, ale "nikdy to prostě nebude ono", at uz zvukem, projevem, všim. Stačí to, doba je dnes taková, nenaděláš nic.
A vůbec rozhodovat jestli vzít starou, ale už hodně odladěnou FFIII a nebo jít do značne modernější FFIV, ale dělat v prvním roce prodejů beta testera zadarmo, to bych jako nerad, Rozhodování nezávidim, sám nevim co bych dneska vybral


EDIT: Ještě dodám jednu věc, na stejných cestách kde jezdim (okresky plus trocha město) jsem míval s 1.0 EB vyšší spotřebu než mam s 1.5EB ... stejnej styl jízdy.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: 1.0 nebo 1.5EcoBoost ???
Při nájezdu 10-12t km bych vůbec neřešil spolehlivost motoru. Bál bych se zdražení po skončení té úvodní akce. Teď focus vychází skoro líp jak fiesta.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6858
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: 1.0 nebo 1.5EcoBoost ???
jaka akce, ja koukal na klasiku 1,6 5dv za 380 a vic?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 932
- Registrován: 05.09.2009 17:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.0 nebo 1.5EcoBoost ???
Karel2: Třeba tady mají FFIII 1.6 od 315 tisíc. (Předpokládám, že skladová dostupnost na webu je aktuální)
https://www.ford.autopalace.cz/Vozy/Vyh ... ce-spoilov
A k tématu,
pár měsíců zpět jsem řešil podobný problém. Nakonec jsem našel skladovou 1.5 EB.
Co se týče 1.0 EB, mám podobný názor jako Sentik - nikdy to nebude ono ..
https://www.ford.autopalace.cz/Vozy/Vyh ... ce-spoilov
A k tématu,
pár měsíců zpět jsem řešil podobný problém. Nakonec jsem našel skladovou 1.5 EB.
Co se týče 1.0 EB, mám podobný názor jako Sentik - nikdy to nebude ono ..
Je: Ford Focus combi III Titanium 2018 1.5 16V 110kw, Caribou, po FL
Bylo: Ford Focus combi II Style 2008 1.6 16V 74kw, Vision Blue, po FL
Bylo: Ford Focus combi II Style 2008 1.6 16V 74kw, Vision Blue, po FL
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 13.05.2016 21:33
Re: 1.0 nebo 1.5EcoBoost ???
imho je vsak 1.0 trochu vic ono nez 1.6 atmo
Focus Combi MKIII 2013, 1.0 92kw, All Black
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 4015
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: 1.0 nebo 1.5EcoBoost ???
2 hawtin:
Za sebe - souhlas. 1.6 atmo jsem měl léta a 1.0 pro mě byla příjemným překvapením. Nehodnotím (a ani mi to vůbec nepřísluší) co z toho se dřív vysere, ale pocitově se v tý 1.0 EB jelo značně líp jak v 1.6 klasice... Spotřebou to vycházelo plus minus na stejno. Ale jsou mezi náma tací, kterým prostě projev 3válce vadí (mě osobně ne, spíš jde o ten pocit divnej
) Jak jsem psal, volba je to dnes těžká. U menší Fiesty mi to přijde tak nějak v pohodě, ale proč i auta jako Focus maj už dnes víceméně jen 3válce, to je krutý.
EDIT: Jen ještě dodám - v 1.6 klasice FFII jsem jezdil snad 7 let a vždy jsem nesnášel takový ty hospodský kecy ohledně nových 1.0 EB jako že "foukanej tříhrnek, to je tak do sekačky" apod. nesmysly. To přesednutí z 1.6 do 1.0 (oboje kolem 74kw) bylo rozhodně pocitově přesednutí do svižnějšího auta. Samozřejmě ale 1.5 je celkem dost jinde..
Za sebe - souhlas. 1.6 atmo jsem měl léta a 1.0 pro mě byla příjemným překvapením. Nehodnotím (a ani mi to vůbec nepřísluší) co z toho se dřív vysere, ale pocitově se v tý 1.0 EB jelo značně líp jak v 1.6 klasice... Spotřebou to vycházelo plus minus na stejno. Ale jsou mezi náma tací, kterým prostě projev 3válce vadí (mě osobně ne, spíš jde o ten pocit divnej

EDIT: Jen ještě dodám - v 1.6 klasice FFII jsem jezdil snad 7 let a vždy jsem nesnášel takový ty hospodský kecy ohledně nových 1.0 EB jako že "foukanej tříhrnek, to je tak do sekačky" apod. nesmysly. To přesednutí z 1.6 do 1.0 (oboje kolem 74kw) bylo rozhodně pocitově přesednutí do svižnějšího auta. Samozřejmě ale 1.5 je celkem dost jinde..
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: 1.0 nebo 1.5EcoBoost ???
Myslím úvodní akci na nový Focus -50k kč, ne na starý, tzn. 5D trend 1.0EB 74kw za 370k kč. Příplatek za 92kw verzi 20k a 15k za kombi.Karel2 píše:jaka akce, ja koukal na klasiku 1,6 5dv za 380 a vic?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host