Stránka 32 z 97

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 12.10.2009 19:42
od killerhammer
niekedy si to clovek v tom vysokootackovom adrenalinovom osiali aj nestihne vsimnut :wink:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 16.10.2009 11:31
od MK2
Ne ne, záhada je zdá se vyřešená :idea: Abych se 100% ujistil že se mi ta šipka nerozsvědcuje tak jsem včera zkoušel několikrát vytočit motor až do omezovače a nic se nerozsvítilo. Prostě tam tu funkci nemám.
Pak jsem se podíval do manuálu/návodu a našel jsem totok:
15102009398.jpg
Nejspíš ta zelená šipka bliká jen u ECO modelů, jak jsem se původně domníval.

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 16.10.2009 11:52
od mik100
tak podla toho co pisu je ta funkcia zbytocna,keby napisali ze sa rozvecuje ako upozornenie ze zasiahne omedzovac alebo nieco take,tak ok...ale ze sa zlepsi ekonomika provozu a znizi sa CO2, aky je rozdiel v ekonomike prevadzky ked mam otacky 6100 alebo 6300

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 16.10.2009 12:06
od MK2
mik100: jen pro upřesnění... šipka, která se rozsvědcuje před omezovačem je červená ale ta šipka, kterou tam mám já je zelená a nikdy se mi nerozsvítila. Zjistil jsem že ji tam mám jen proto že jsem vyzkoušel Test mode :idea:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 22.10.2009 13:06
od Johnyy
tak kdyby se někdo setkal s pocukáváním auta při konstantní rychlosti, tak to může být vadný plynový pedál :roll:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 24.10.2009 09:14
od mik100
tak to som netusil ze je tam aj zelena,tak tu funkciu tiez nemam...,a ma ju tu vobec niekto

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 24.10.2009 09:23
od zirafak
vyhradne pre verziu econetic :idea:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 26.10.2009 21:32
od roverx
rozdíl? 1.6 a 1.6?

Někde jsem četl, že v benzínovém motoru 1,6 je rozdíl a to konkrétně u typu vozidla "trend"?! Je to pravda, že tento typ o motoru stejného obsahu má jinač spřevodovaný motor?
Jak se tváří tento benzín při startování v zimních měsících, nemá problémy? Díky za vaše názory :-)
Autor: Stanik.Tomanek, 25. 10. 2009, neutrální recenze




pro Stanik.Tomanek

nejsem sice takový znalec Focusů(lépe znám Mondea), ale co vím, že motor 1.6 16v je jen jeden a to s označením Zetec!!
Podle různých časopisových testů je právě doporučována tato jednotka-slušný výkon, spotřeba, cena i spolehlivost! Kolega ho zrovinka má a startuje to vždy na výbornou, tak jako všechny Fordovy benziňáky. S dieselem je to horší, ta spolehlivost je o mnoho horší(1.8Tddi). Kámoš ho má v pěkným stavu, ale problémy s motorem jsou častý-tak to i říkali v TV.
Autor: Michal.Knap, 25. 10. 2009, neutrální recenze






rozdíl? 1.6 a 1.6? a pro Stanik.Tomanek

no, chvíli jsem kukal na netu a u FF do roku 2004 byl opravdu jen jeden motor 1,6
po faceliftu(04) jsem se dočet o
"Ford Focus II 1.6 16V"
a
"Ford Focus II 1.6 Ti VCT 16V"
kdy první má jen 74kW a druhý 85kW
který z těch dvou chválí to nevím, ale je možné, že jsou jinak zpřevodované, když oba mají stejný obsah a stejný počet ventilů...
v tom případě by mne opravdu zajímalo, který je ten vychvalovanější benzíňák...?!





tak to by mě zajímal co vy na to Fofáci?! nikde už to vlákno nepokračovalo a také bych byl zvědav na výsledek M.-)

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 26.10.2009 21:39
od killerhammer
mozno by si mohol zacat tym, ze si toto vlakno precitas od zaciatku :wink:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 26.10.2009 23:20
od roverx
no jestli to dobře chápu, tak to pak nevím kde najdu ten vyhlášený motor :-(
Ford Focus II 1.6 Ti VCT 16V :-( všude kde jsem se díval jsem našel motorizaci 74kW :-(

včem je tedy tak razantní rozdíl a jak moc jej to ovlivňuje?!

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 26.10.2009 23:27
od MK2
Ti-VCT = Twin independent Variable Camshaft Timing = dvojí inteligentní variabilní časování ventilů

V tom je rozdíl :idea: Má to vliv na spotřebu a ve vyšších otáčkách větší výkon :wink:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 26.10.2009 23:41
od roverx
takže nové Fofo jedině v benzínu a TéÍVéCéTéčko :-)
slušný poměr cena/výkon/spotřeba
jestli nejsem takový idiot :-DDD


jen opravdu nechápu kde takový motor pod kapotou najít, kde jsem byl tam jej měli jen na !hubě" v papírech už psali něco jiné :-(((

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 26.10.2009 23:45
od Johnyy
musíš hledat stále se používají oba motory jak s VTC tak bez něj. Klasickejch 1.6 je většina..čemuž já osobně nerozumim, ale je to tak:)

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 27.10.2009 00:07
od roverx
je tedy ten chválenější motor ten s tím proměnným časováním ventilů, nemýlim-li se?!
není zase ta mechanika náchylnější na poruchy než obyčejná 1,6 74kW?!
s díky za názory a klidně se rozepište víc ;-)
Zatím budoucí Fofík II Standa

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Napsal: 27.10.2009 00:17
od Johnyy
vzhledem k tomu kolik FF2 váží, tak je to podle mě lepší volba než klasická 1.6. Rozdíl je patrný především nad 4000 ot/min, ostatně viz. obrázek. Osobně můžu říct, že po 140 000 t.km není žádný problém jak s motorem tak autem celkově. Ford použil VCT už u Pumy a japonci to využívaj už kolik let a nevím o nějakých problémech

Abych ti odpověděl, tak určitě VCT je ten chválenější, mimo to po měření na brzdě snad všichni s tímto motorem měli výkon kolem 90kW, takže reálně vyšší než papírově. Nikdo už ti víc neřekne, protože vše podstatné už tu je, takže pročíst vlákno :wink: