To Kveton: Zadní světlo do mlhy, by si za HUSTÉ mlhy (ne za lehkého oparu nebo jarního deštíku či jemňounkého sněžení) či za jiné OPRAVDU SNÍŽENÉ viditelnosti měl rozsvítit každý, ALE jen tehdy, pokud za ním již nejede další auto, protože to potom samozřejmě naprosto postrádá smysl!!! Když jedu za někým, kdo si při náhlém vjezdu do mlhy rozsvítí mlhovku, nejraději bych ho zabil a vykuchal na místě

(promiňte ty výrazy, když ale za někým, musíte jet opravdu hoooodně dlouho při zapnuté zadní mlhovce a mokré silnici a navíc se ten pitomec prostě nenechá předjet a jede schválně u střední čáry, máte už potom rudé mžitky před očima...). Zadní světlo do lmhy je pro to, aby rychleji jedoucí řidiči nepřehlédli za snížené viditelnosti pomaleji jedoucí vozidlo a nenarazili do něj zezadu. Takže logicky - pokud jedu sám v mlze (v MLZE), mám zadní mlhovku. Dojede-li mě ale auto, automaticky ji vypínám abych dotyčné neoslňoval, neboť už mě na těch 15 metrů vidí. No a když mě předjede a zmizí v dáli, tak si ji zase rozsvítím. Nikoho ten rádoby zbytečný pohyb nezabije, vypínač mlhovky je stejně na každém autě jako nový a hlavně je to mnohem bezpečnější, protože tomu za mnou neničím sítnice a on mě nemusí řádně naštvaný, s hlasitým troubením a částečně oslepený předjíždět... Tohle by se mělo učit v autoškole a dát i do zákona, protože takových idiotů potkávám denně mraky

Podobné je to s předními mlhovkami, jenže ty naštěstí tak moc neoslňují - k čemu mají všichni při deseti padajících vločkách na m2 a mokré silnici rozvícená hlavní světla a mlhovky? Mlhovky jsou přeci umístěné schválně tak nízko, aby tu mlhu, která je u povrchu vozovky nejřidší, "podsvítily" a my alespoň něco viděli. Logicky z toho vyplívá, že při opravdu husté mlze zhasnu velká světla a jedu jen na mlhovky (velká světla dělají akorát bílou stěnu). Omlouvám se za tak dlouhou reakci a zdánlivě mimo téma, ale musel jsem reagovat na to, jak Kveton zdůraznil, že se MUSÍ rozsvítit zadní světlo do mlhy. Upřímně, moc často se mi nestává, že jedu na silnici úplně sám...
