
edit: moderator uz nas asi vyvede na mraz a zastreli.

dymovost jsou pevne castice ?marosnet55 píše:Dnes som bol na EK, bez problémov![]()
Takže kľudne KUCHAJTE!
ÚDAJE:
Dymovosť predpísaná maX 1,1 nameraná 0,55
Rozptyl hodnôt dymovosti max 0,5 nameraná 0,38
Sice sem u tý diagnostiky stál a kolem auta pobíhal když se vše dělalo, kecal sem o tom s kámošem, ale extrémně do hloubky sem se o to nezajmal. Až budu zase v Třebíči, tak se ho zeptám. Podle mě budu mít ECU odpojenou, aby nemohla nařizovat nějaký kraviny jako je spuštění regenerace nebo že nemá dost aditivvita_k píše:Zajimava prace, diky za fotky. To ze jsi jeste nezazil zadne spustene regenerace je sice fajn, ale az najedes 20t bez problemu, tak bude asi vyhrano. Doted nemas zadne DTC kody?
Hodilo by se vedet jak se upravovala tva ECU. Pouzili neco jako ECU save nebo nejakou jinou metodu?
http://www.ecusafe.com/html/faq.html#dpx
Tak už mám najeto 10 000 km a vše dle popisu výše. takže OK.pepé píše:Tak informace po odstranění DPF. Byl jsem tam 12.11.2011, od té doby jsem najezdil 4 500km.
Všechno OK.
-olej nepřibývá
-spotřeba ustálená na 5litrů
-ventilátor si tak nějak žije svým způsobem, ale je zapnutý minimálně a nikdy nedobíhá po zhasnutí motoru.
Takže to vypadá, že volba byla správná.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host