Alternátor
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Alternátor
A obyčejný multimetr máš? Změř napětí na baterii v klidu a po nastartování, na volnoběh a při zvýšených otáčkách (= aspoň 2000). Z toho se dá soudit, jak to dobíjí.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- wilder01
- Junior
- Příspěvky: 491
- Registrován: 07.06.2009 22:24
- Bydliště: Trnava
Re: Alternátor
Mam a meral som. v klude mala 12,5 a po nastartovani 12,0V trvale.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Alternátor
Aha, tak to nedobíjí.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- wilder01
- Junior
- Příspěvky: 491
- Registrován: 07.06.2009 22:24
- Bydliště: Trnava
Re: Alternátor
otazka je teraz, ci mozem dat 150A, ked tam bol povodne 120A . Aj ked mam dojem, ze povodny 120A bol poddimenzovany vzhladom na to, ze je tam winter packet a dieslovy motor.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Alternátor
No, jak dlouho tam ten alternátor sloužil? A byly s ním nějaký potíže, tj. že bys nenastartoval kvůli vybitý baterce? Pokud ne, tak tam prostě stačil.
Vyhřívání čelního skla je sice žrout, ale běží jen pár minut, takže když by si to v případě nouze vypůjčilo trochu energie z baterie, nevadilo by to.
Vyhřívaný zadní sklo má každý auto. A vyhřívání sedaček zas takovej žrout nebude.
Já bych tam dal ten samej alternátor, bude levnější a máš jistotu, že tam bude pasovat. Ale aby to pomohlo, viz co tu někdo psal nedávno, že byl přežvejkanej nějakej drát mezi alternátorem a pojistkovou skříní.
Vyhřívání čelního skla je sice žrout, ale běží jen pár minut, takže když by si to v případě nouze vypůjčilo trochu energie z baterie, nevadilo by to.
Vyhřívaný zadní sklo má každý auto. A vyhřívání sedaček zas takovej žrout nebude.
Já bych tam dal ten samej alternátor, bude levnější a máš jistotu, že tam bude pasovat. Ale aby to pomohlo, viz co tu někdo psal nedávno, že byl přežvejkanej nějakej drát mezi alternátorem a pojistkovou skříní.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- wilder01
- Junior
- Příspěvky: 491
- Registrován: 07.06.2009 22:24
- Bydliště: Trnava
Re: Alternátor
Problem, ze od Densa je momentalne dostupny len 150A. Bosch je v oboch variantoch, ale 120A je este drahsi ako 150A. Neviem ako v cechach, ale na SK si z nas robia s cenami ND prdel. taky Bosch 120A stoji 347€ a to je na vymenu za stary, takze mozno repas. 

Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

-
- Junior
- Příspěvky: 244
- Registrován: 02.02.2013 13:48
Re: Alternátor
ven 150A tím nic nezkazíš , jen budeš mít k dispozici větší proudovou rezervu, to bude jediný rozdíl (možná ještě o něco větší váha ale takový rozdíl ve váze mezi 120A a 150A nebude aby se to někde projevilo ) , jinak když budeš odebírat méně tak prostě dá méně od toho je tam ten regulátor
Focus combi 1.8 Tdci 74kW
- wilder01
- Junior
- Příspěvky: 491
- Registrován: 07.06.2009 22:24
- Bydliště: Trnava
Re: Alternátor
a skusal nekto z vas nedat nahradu, ale silnejsi alternator? Nie som si isty, ci to tam zapasuje fyzicky, ci tam nie je ina montaz a ine rozmery.. to by uz bol pruser.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

-
- Junior
- Příspěvky: 244
- Registrován: 02.02.2013 13:48
Re: Alternátor
No bral jsem to tak že pro jeho motor je dostupný 120A a 150A jestli ano není co řešit
Focus combi 1.8 Tdci 74kW
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13541
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Alternátor
Netreba prepisat silnejsi alternator v PCM? Inak je v podstate zbytocny?
A vyhrievanie sedaciek zerie menej, ako hmlovky
A vyhrievanie sedaciek zerie menej, ako hmlovky

- Andymaniac
- Junior
- Příspěvky: 480
- Registrován: 21.10.2011 10:42
- Bydliště: Praha 8
Re: Alternátor
Někde jsem to tu psal, že jsem nepoznal rozdíl před a po přepsání ze 120A na 150A v PCM. Jinak zatím všechny 1,8 TDCi co jsem měl možnost vidět mají v PCM zapsáno 120A a přitom mají pouze 105A alternátor.
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA
-
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 30.10.2013 20:43
Alternator
Zdravim,predem se omlouvam za nove tema ale nic jsem nenasel.Mam Focus 1.8 benzin r.v 2000
Odesel me regulator na altiku tak jsem ho vymenil a po vymene zacal altik hucet hlavne pri pridani plynu.Nemuze to byt nevymazanou chybou co byla od regulatoru pred vymenou?Prosim o radu.Diky
Odesel me regulator na altiku tak jsem ho vymenil a po vymene zacal altik hucet hlavne pri pridani plynu.Nemuze to byt nevymazanou chybou co byla od regulatoru pred vymenou?Prosim o radu.Diky
- Tomin123
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 09.07.2009 16:02
- Bydliště: Kamenné Žehrovice
- Kontaktovat uživatele:
Ne, nemuze.
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alternator
ted jde o to jestli v nem zaclo "jen" hucet lozislo a nebo je neco s vinutim nebo nejakou diodou...a nebo je v pr...ten novej regulator..
..kolik to dava na volnobeh voltu? ..a hlavne kolik to dava v otackach? ..nebzuci radio? atd
..kdyby to bylo jen to lozisko tak je to oprava asi tak za 60 korun-to lozisko jde koupit kdekoliv kde prodavaj loziska...
..kolik to dava na volnobeh voltu? ..a hlavne kolik to dava v otackach? ..nebzuci radio? atd
..kdyby to bylo jen to lozisko tak je to oprava asi tak za 60 korun-to lozisko jde koupit kdekoliv kde prodavaj loziska...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 30.10.2013 20:43
Re: Alternator
Radio nebzuci.Zaclo to az po vymene toho regulatoru a huci to na te strane kde je regulator
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 6 hostů