Tak přátelé. Před nedávnem jsem psal, jak mě vytočila automobilka Ford a napíši výsledek.
Auto bylo v servisu celých 14 dnů, což je ještě relativně schůdné. Musím uznat, že je opravdu dodáno jakési nové technické řešení zpětného potrubí, o jeho technické funkčnosti můžeme polemizovat, prověří ho patrně další silnější mrazy, které ale dle předpovídačů už letos nepřijdou (i když takových keců slýcháme dost a šance jsou půlové). Můžu tedy konstatovat, že současný stav je přijatelný.
ALE!
Netuším, jestli je to standard servisní plán Fordu či konkrétního "autorizovaného" servisu. Vlastní opravou (pokud se ten úkon tak dá nazvat) bylo provedeno pouze vyměnění onoho potrubí. Jak tady psal lucky.jack komentář "že přece nikdo nechce řešit důsledky v podobě uhoření posádky", tak evidentně tato otázka Fordu či servisu nic neříká. Ano, asi domýšlíte správně. Za 14 dnů co auto stálo v servisu nebyl nikdo schopný (určitě tam měli tak narváno, že se za celých 14 dnů nenašla hodina volného času

) vzít alespoň hadr a část postříkaného motoru od nafty utřít!!! To jestli se náhodou nedostala do náchylných částí motoru či elektroniky evidentně za celou dobu nikoho nezajímalo. A jestli následně díky tomu uhořím ostatně taky ne. Prosím nebagatelizujme tady otázku, že nafta není benzín atd. Takový úkon by měl být samozřejmostí, pokud ho automobilka do servis manuálu nezahrnuje.
Domů jsem tedy odjel jako kšeftér s LTO a potřebný, alespoň částečný úkon utření jsem si musel udělat sám. Opět jsem tedy byl značně "rozladěn" a učinil alespoň jeden závěr, že do tohoto servisu už nepáchnu a zkusím štěstí jinde.
Všem poctivým servismanům ZDAR

!