Stránka 34 z 84

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 16.02.2012 21:39
od vita_k
kecavon píše:v Srpnu jsem byl ve FAPOFF na vykuchání. DO dnes vše ok. Až ted auto spadlo do nouzáku v servisu mi řekli, že se jednotka snaží udělat regeneraci filtru. Tak jsem jim řek že tam nic není to je málem omylo. Jinak v oleji prej litr nafty. Volal jsem do FAPOFF, že to reklamuju, pán mi řek, že prej přehrajou software a bude to ok. Nevím co si o tom mam myslet, bojím že to přehrajou a bude to furt stejný. Máte někdo podobný problém který jste už nějak řešili nebo snad vyřešili?
Jednotka je celkem komplikovana, a dpf se softwarove tezko zbavuje:

tady se mi snazi chytrejsi osvetlit, jak je delany software. Je to zajimave...
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... a&start=15

u peugotu maji podobne problemy, jestli umis anglicky:
http://www.peugeotforums.com/forums/mai ... 100-13017/

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 17.02.2012 12:39
od tom594
Dobrý den,
ve středu 15.2.2012 u mě byl pán z FAPOFF a vyřízl DPF filtr.Tvrdil mě, že dřívější software ještě dělala takzvané kilometrické regenerace ,ale aktuální úprava software už nedělá žádné regenerace.Už jen proto,že obě hadičky s čidlům na tlak ve výfuku před a za filtrem jsou zaslepené-jednotka nedostává aktuální informace o stavu filtru.V provozu zůstalo jen čidlo teploty výfuku,bez kterého by to údajně hlásilo závadu .Auto jede líp a do nouzáku nepadá.Asi by jsi měl zajet k nim a přepracovat software.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 17.02.2012 13:54
od Giggo
tom594 píše:Dobrý den,
ve středu 15.2.2012 u mě byl pán z FAPOFF a vyřízl DPF filtr.Tvrdil mě, že dřívější software ještě dělala takzvané kilometrické regenerace ,ale aktuální úprava software už nedělá žádné regenerace.Už jen proto,že obě hadičky s čidlům na tlak ve výfuku před a za filtrem jsou zaslepené-jednotka nedostává aktuální informace o stavu filtru.V provozu zůstalo jen čidlo teploty výfuku,bez kterého by to údajně hlásilo závadu .Auto jede líp a do nouzáku nepadá.Asi by jsi měl zajet k nim a přepracovat software.
JJ bez toho teplotního čidla, který je před katem to hlásí "systems engine fault".

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 19.02.2012 22:28
od kecavon
No je to dost dívný ted jak jsem to měl v servisu tak tam našli ještě nějaký dvě hadičky propálený u filtru a když jsem se jich ptal tak mi řekli, že prostě neví čím to je. Jinak mně to jelo taky dobře ujěl jsem 6000(vymontování bylo 13.8) a vše ok jak tady píšete až najednou toto. Volal jsem do fapoff a řekli, že prej když jsem tam tenkrát byl tak ta jednotka měla zafixováno že má udělat regeneraci a to tam prej zůstalo i po odstranění filtru. Ale myslim, že už bych to měl mít udělaný tim novým softwarem tak fakt nevim ale říkali že mi to přehrajou, ted jde o to jestli se to nestane zas.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 20.02.2012 10:13
od tom594
Tak včera se mě po 40 kilometrech od vykuchání PDF na autě rozsvítila oranžová kontrolka motoru.Z FAPOFF mě mají dnes přes den volat a asi musím na diagnostiku.Auto jede na plný výkon,ale zvuk motoru je takový jiný -víc basový a dunivý.Jak to nějak dopadne budu informovat. :nixw: Asi na tom něco bude,že odstranit PDF filtr není jen tak.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 20.02.2012 11:23
od Giggo
tom594 píše:Tak včera se mě po 40 kilometrech od vykuchání PDF na autě rozsvítila oranžová kontrolka motoru.Z FAPOFF mě mají dnes přes den volat a asi musím na diagnostiku.Auto jede na plný výkon,ale zvuk motoru je takový jiný -víc basový a dunivý.Jak to nějak dopadne budu informovat. :nixw: Asi na tom něco bude,že odstranit PDF filtr není jen tak.
A to už bys měl mít jejich zázračnej novej soft :(

Zvuk motoru může bejt trošičku jinej díky prázdnýmu DPF, kde výfukový plyny letí dál místo brždění se o DPFko.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 21.02.2012 10:13
od tom594
Tak včera jsem zjistil,že po výměně oleje a po ujetých asi 800km mě nafta naředila olej a proto mě kontrolka motoru svítila.Po odlití asi 0,75litru oleje kontrolka zahasla.FAPOFF udělali dobrou práci.chyba byla na mojí straně.Měl jsem olej častěji kontrolovat.Asi proto měl motor basovější zvuk. Z FAPOFFU mě důrazně varovali a doporučovali hned vyměnit olej.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 21.02.2012 12:04
od wilder01
chapem to dobre ze po fapoff ti pribudlo 0,75l nafty v oleji????

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 21.02.2012 15:33
od V12
Ked po FAPOFF a 800km pribudlo 0.75 litra oleja, maslo na hlave ma FAPOFF. Niekde nieco zbabrali a zda sa, ze stale bezi regeneracia DPF. Aku si mal na tych 800km spotrebu ? Olej samozrejme ihned vymen a sleduj, co to bude robit. Ak sa to zopakuje, nekompromisne to u FAPOFF reklamuj.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 21.02.2012 19:55
od tom594
Před měsícem jsem si nechal vyměnit olej.Na ten jsem do dneška ujel cca 850km.Od té doby jsem stav oleje nekontroloval a to byla moje chyba.Teď musím auto hlídat,jestli ta nafta v oleji byla už před demontáží,nebo jestli tam přibývá i po demontáži.Auto před demontáží žralo přes 7 litrů /100km při klidné jízdě,ale bylo tam víc jízd se studeným motorem.Musím vyměnit olej.Myslíte si že by byl dobrý TOTAL QUARTZ 9000 5W-40 ?
Díky

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 21.02.2012 19:58
od tom594
Po demontáži jsem zatím najezdil jen do 100km a proto si myslím,že nafta v oleji byla už před demontáží.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 21.02.2012 20:10
od kecavon
taky jsem měl stejném problém jako tom594. Naskočilo ozubený kolo, nouzák. Jel jsem na diagnostiku a tam zjistili že mam v oleji cca 3/4 litru nafty, olej vyměnili a s chybou nic neudělali páč jak tam nemam filtr tak s tím nešlo prej nic dělat. Tak jsem jel reklamovat do pafoff a tam tu chybu opravili(údajně ta chyba neměla nic společného s naftou v oleji). A říkali, že aby se nafta v takovém množství dostala do oleje, že to není nic společnýho s vykucháním filtru. Jelikoz při probíhání kilometrové regenerace, která se i po vykuchání stále spouští, utíká přebytečná nafta do váfukového potrubí a nelze aby se dostala v takovém množství do oleje. Nafta se tam dostane třeba když zdrovna probíhá ta regenerace a v ten moment se auto vypne takže ta nafta co je v komoře steče dolu do vany, nějak tak by to mělo být. Když se člověk zamyslí něco na tom je ale je mi to stejně divný. Každopádně byli moc ochotný a pán majitel se se mnou dost dlouho bavil a vysvětloval různý věci. Takže teď kde je pravda

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 21.02.2012 22:07
od pavel28
Jak to tu ještě někdy pročítám,tak su rád,že už mám tyto starosti (DPF)za sebou. :hhura:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 22.02.2012 09:39
od Raada
No ja to nastesti taky resit nebudu muset, protoze az bude mit auto kolem 100tis. km tak ho prodam. Ale zatim mi nikdo nepresvedcil, ze po vykuchani je to uplne bez problemu. To bych radeji uvazoval o koupi DPF z UK za cca 6-7tis. Kc a mel pokoj. DPF je mi uplne nesympatickej a povazuju ho za naprostou zbytecnost, ale kdyz uz tam je tak bych ho asi zachoval...

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 22.02.2012 10:38
od wilder01
tom594 píše:Po demontáži jsem zatím najezdil jen do 100km a proto si myslím,že nafta v oleji byla už před demontáží.
Pred kuchanim DPF bol s DPF problem? Ked hej tak potom v tom bude zrejem Fapoff nevinne. Mne osobne po Fapoff olej nepribuda a to mam stary soft. Spekulujem nad novym prave kvoli km regeneraciam...

Kupa noveho DPF je pre ludi, ktori nevedia ako DPF funguje a ten povodny DPF znicili lebo sa nemal kedy vypalit stratou penazi. Znicia aj ten....

Keby naozaj neprebiehavala km regeneracia s novym sw tak je potom autu jedno ze bude jazdit pre diesel nevyhovujuce kratke trasy.. olej by sa naftou riedit nemal ... a kvalitnejsi olej zaruci dlhsiu zivonost motora.... Jazdit s 0,75 l nafty v oleji je turbovrazda.