Tlumiče,pružiny
- SkylineGT-R
- Nováček
- Příspěvky: 96
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Spisska Nova Ves, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Eibach pro-kit positive group (22 členov)
Tak som to tu prečítal a je to samá chvála na Eibach. To nemá žiadny negatívny vplyv na komfort? Mám Focus I. 1.6 sériovka. Je to vysoké a náklony sú značné, ale keď idem palbu po obľúbených okreskách 3. a 4. triedy, som vďačný za každý centimeter zdvihu odpruženia. Mínus 3 centimetre je pre mňa osobne veľmi veľa. Ani to nevyzerá dobre, keď zníženie nie je doplnené patrične veľkými kolesami. (ja mam 15") Naviac sériové tlmiče potom pracujú v inom rozsahu nie? Ja som totiž zvolil Focus hlavne kvôli podvozku a chcem sa vyhnúť nejakej neodbornej úprave. Vždy som si myslel, že naladenie podvozku je veda a všetko musí byť spolu zosúladené, pružiny, tlmiče, stabilizátory, geometria, rozmer pneu...
Neexistuje aj nejaký set Eibach mínus 15 mm?
Neexistuje aj nejaký set Eibach mínus 15 mm?
Focus I. 1.6 16V Gold 2004 5dv., K&N, Supersprint, Momo. Bridgestone Turanza ER300
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 866
- Registrován: 17.07.2008 13:31
Re: Eibach pro-kit positive group (22 členov)
ee ale bral by som taky aj ja 
mozno H&R, WEITEC alebo KW nieco take ma, treba kuknut katalogy

mozno H&R, WEITEC alebo KW nieco take ma, treba kuknut katalogy
- cole
- Nováček
- Příspěvky: 187
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Linz AT
Re: Eibach pro-kit positive group (22 členov)
no ja sa hlasim takisto, aj ked zatim len na polovicu. mam to len na starom FF1 na FF2 stale vaham ..ze zirafak
a pre porovnanie, mne to pride dost velky rozdiel ked ma niekto comfort podvozok a da eibach a ked ma niekto sport podvozok a da eibach. ja osobne som mal na starom sport s eibachom od vyroby, musel som prednedavnom menit tlmice. original to bolo tuhe teraz su vzadu nove tlmice kayaba sport a teraz to sice sedi nenormalne dobre ale uz je to tvrde a moja chrbtica to uz citi..

a pre porovnanie, mne to pride dost velky rozdiel ked ma niekto comfort podvozok a da eibach a ked ma niekto sport podvozok a da eibach. ja osobne som mal na starom sport s eibachom od vyroby, musel som prednedavnom menit tlmice. original to bolo tuhe teraz su vzadu nove tlmice kayaba sport a teraz to sice sedi nenormalne dobre ale uz je to tvrde a moja chrbtica to uz citi..
Focus RS MK1 #0552 & Focus ST-Line TDCi & Ochcavia III 2.0 TDI
Past Focus II 2.0 TDCi, 136 PS, Grey Titanium 2006, Eibach pro kit + spacer
Past Focus TDCi 115 PS, 3D Grey, Eibach, Francois Duval limited 2002
Past Focus II 2.0 TDCi, 136 PS, Grey Titanium 2006, Eibach pro kit + spacer
Past Focus TDCi 115 PS, 3D Grey, Eibach, Francois Duval limited 2002
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 866
- Registrován: 17.07.2008 13:31
Re: Eibach pro-kit positive group (22 členov)
aky je rozdiel medzi SPORT a COMFORT podvozkom??? toto ma zaujalocole píše:no ja sa hlasim takisto, aj ked zatim len na polovicu. mam to len na starom FF1 na FF2 stale vaham ..ze zirafak![]()
a pre porovnanie, mne to pride dost velky rozdiel ked ma niekto comfort podvozok a da eibach a ked ma niekto sport podvozok a da eibach. ja osobne som mal na starom sport s eibachom od vyroby, musel som prednedavnom menit tlmice. original to bolo tuhe teraz su vzadu nove tlmice kayaba sport a teraz to sice sedi nenormalne dobre ale uz je to tvrde a moja chrbtica to uz citi..
inak pochvalujem dobry vyber FoFo 2 len duvam ze ten 2.0 TDCi mas bez DPF
-
- Nováček
- Příspěvky: 169
- Registrován: 11.02.2008 13:37
Re: Eibach pro-kit positive group (22 členov)
To Skyline: existuje komplet podvozok Eibach pro street kit, ten mam ja, je to tlmic+ struny a setko je doladene spolu, oproti serii je auto tuhsie asi o 60% co je pre mna rozumna miera ze ma to nevytrasie ale jazdne vlastnosti su uplne niekde inde, mal som najprv aj verzie co maju chalani ze iba struny na znizenie, ale nebolo to ono..., jeden telefonat Renocar Brno a za tyzden som to mal doma a prehadzoval som. Vrelo doporucujem jazdim s tym aj amaterske rally a kopce, slalomy.
http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view
http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view
ST zvody, ST lambda, kat-out, eibach pro-street.
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Tlumiče,pružiny
Inak...SkylineGT-R chce ist dole max 15 mm,tak mu treba ponuknut PRO STREET KIT



-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Eibach pro-kit positive group (22 členov)
Je znizeny 0,8 a 1,0 cm,ma tuhsie tlmice.Ne_RAY píše:aky je rozdiel medzi SPORT a COMFORT podvozkom??? toto ma zaujalocole píše:no ja sa hlasim takisto, aj ked zatim len na polovicu. mam to len na starom FF1 na FF2 stale vaham ..ze zirafak![]()
a pre porovnanie, mne to pride dost velky rozdiel ked ma niekto comfort podvozok a da eibach a ked ma niekto sport podvozok a da eibach. ja osobne som mal na starom sport s eibachom od vyroby, musel som prednedavnom menit tlmice. original to bolo tuhe teraz su vzadu nove tlmice kayaba sport a teraz to sice sedi nenormalne dobre ale uz je to tvrde a moja chrbtica to uz citi..
inak pochvalujem dobry vyber FoFo 2 len duvam ze ten 2.0 TDCi mas bez DPF
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 866
- Registrován: 17.07.2008 13:31
Re: Tlumiče,pružiny
ale to je len na FoFo 1?
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Tlumiče,pružiny
Nie.Aj na 2-ke.Mal to aj misoo.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 866
- Registrován: 17.07.2008 13:31
Re: Tlumiče,pružiny
tak toto som vobec nevedel, ja som mal TITANIUM tam to tak nebolo?
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Tlumiče,pružiny
Titan je iba nazov vyhotovenia,vybavy.Tam to bolo rovnake,ako u vsetkych okrem SPORT.
- SkylineGT-R
- Nováček
- Příspěvky: 96
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Spisska Nova Ves, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlumiče,pružiny
Vďaka za rady, v katalógu Eibach som našiel Pro-System za cca 20 tis. Kč a Pro-Street-S nastaviteľný za cca 30 tis. Kč. Zníženie 30 mm, resp. minimálne 35 u nast. Zatiaľ do toho nejdem, je to veľké zníženie a oproti čisto strunám to je už aj cenovo úplne inde, čo je ale pochopiteľné.
Za také peniaze budú mať prednosť 16" disky s menším ET. V rozmere 15" sa nerobia žiadne športové pneu. (jediné a moje obľúbené Potenza RE720 sa prestali vyrábať) Takže prechodom na 16" by som mal získať dosť priľnavosti naviac nielen vďaka rozmeru, ale aj typu pneu
Tomko: Vyzerá to pekne, nezdá sa to ani prehnane nízko. Inak to sú 16" alebo 15"? Väčšinou to odhadnem, ale teraz mám problém
Na 15" je ale ten profil dosť nízky.
Za také peniaze budú mať prednosť 16" disky s menším ET. V rozmere 15" sa nerobia žiadne športové pneu. (jediné a moje obľúbené Potenza RE720 sa prestali vyrábať) Takže prechodom na 16" by som mal získať dosť priľnavosti naviac nielen vďaka rozmeru, ale aj typu pneu

Tomko: Vyzerá to pekne, nezdá sa to ani prehnane nízko. Inak to sú 16" alebo 15"? Väčšinou to odhadnem, ale teraz mám problém

Focus I. 1.6 16V Gold 2004 5dv., K&N, Supersprint, Momo. Bridgestone Turanza ER300
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Tlumiče,pružiny
Ale robiaSkylineGT-R píše:V rozmere 15" sa nerobia žiadne športové pneu...

http://www.tuning-centrum.cz/product/57 ... 5---medium

Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam

- SkylineGT-R
- Nováček
- Příspěvky: 96
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Spisska Nova Ves, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlumiče,pružiny
Marťas: Samozrejme ze 15" sa robia aj sportove, ale nie vo Focusackom rozmere 195/60, tak som to myslel. Toyo 888 su aj tak uz dost extrem
Chcel som nieco ako ContiSportContact, Pilot Exalto, nieco z rady Potenza RE050 a pod. V tomto balonovom rozmere som sa mohol rozhodovat akurat medzi Turanza ER300 a Dunlop FastResponse.

Focus I. 1.6 16V Gold 2004 5dv., K&N, Supersprint, Momo. Bridgestone Turanza ER300
- cole
- Nováček
- Příspěvky: 187
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Linz AT
Re: Eibach pro-kit positive group (22 členov)
ja som mal pocit dost velkeho rozdielu (mozno subjektivne) sport ma asi aj tuhsie stabilizatory nielen tlmice. tlmic sa vo forde predava na sport ako "spevneny". pri jazde som to na ff1 vnimal tak ze comfort podvozok sa pri jednostrannych okrajovych vlnach na ceste nenaklanal behali len kolesa a karoseria zostavala v stabilnej horizontalnej polohe. sport podvozok tuho kopiroval celu cestu a kabina vodica takisto kopirovala vlny na ceste tuhym naklananim a drzanim tvaru cesty.Ne_RAY píše:aky je rozdiel medzi SPORT a COMFORT podvozkom??? toto ma zaujalocole píše:no ja sa hlasim takisto, aj ked zatim len na polovicu. mam to len na starom FF1 na FF2 stale vaham ..ze zirafak![]()
a pre porovnanie, mne to pride dost velky rozdiel ked ma niekto comfort podvozok a da eibach a ked ma niekto sport podvozok a da eibach. ja osobne som mal na starom sport s eibachom od vyroby, musel som prednedavnom menit tlmice. original to bolo tuhe teraz su vzadu nove tlmice kayaba sport a teraz to sice sedi nenormalne dobre ale uz je to tvrde a moja chrbtica to uz citi..
inak pochvalujem dobry vyber FoFo 2 len duvam ze ten 2.0 TDCi mas bez DPF
inymi slovami v comforte si clovek nerovnosti na ceste nevsimal, kdezto v sporte si presne stale vedel aka je cesta,v akej polohe sa auto nachadza a karoseria kopirovala nerovnosti na ceste tak, ze auto tym prudkym kopirovanim cesty mikalo vodicom -> perfektna spatna vazba ...a to mi teraz na FF2 chyba..
..a dik aj ked mne ten PSA v porovnani so "starym" 1.8 tdci moc nereze, je s DPF..
Focus RS MK1 #0552 & Focus ST-Line TDCi & Ochcavia III 2.0 TDI
Past Focus II 2.0 TDCi, 136 PS, Grey Titanium 2006, Eibach pro kit + spacer
Past Focus TDCi 115 PS, 3D Grey, Eibach, Francois Duval limited 2002
Past Focus II 2.0 TDCi, 136 PS, Grey Titanium 2006, Eibach pro kit + spacer
Past Focus TDCi 115 PS, 3D Grey, Eibach, Francois Duval limited 2002
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host