Stránka 34 z 48

Re: Eibach pro-kit positive group (22 členov)

Napsal: 07.02.2010 18:24
od SkylineGT-R
Tak som to tu prečítal a je to samá chvála na Eibach. To nemá žiadny negatívny vplyv na komfort? Mám Focus I. 1.6 sériovka. Je to vysoké a náklony sú značné, ale keď idem palbu po obľúbených okreskách 3. a 4. triedy, som vďačný za každý centimeter zdvihu odpruženia. Mínus 3 centimetre je pre mňa osobne veľmi veľa. Ani to nevyzerá dobre, keď zníženie nie je doplnené patrične veľkými kolesami. (ja mam 15") Naviac sériové tlmiče potom pracujú v inom rozsahu nie? Ja som totiž zvolil Focus hlavne kvôli podvozku a chcem sa vyhnúť nejakej neodbornej úprave. Vždy som si myslel, že naladenie podvozku je veda a všetko musí byť spolu zosúladené, pružiny, tlmiče, stabilizátory, geometria, rozmer pneu...
Neexistuje aj nejaký set Eibach mínus 15 mm?

Re: Eibach pro-kit positive group (22 členov)

Napsal: 07.02.2010 18:49
od Ne_RAY
ee ale bral by som taky aj ja :)
mozno H&R, WEITEC alebo KW nieco take ma, treba kuknut katalogy

Re: Eibach pro-kit positive group (22 členov)

Napsal: 07.02.2010 19:46
od cole
no ja sa hlasim takisto, aj ked zatim len na polovicu. mam to len na starom FF1 na FF2 stale vaham ..ze zirafak :D

a pre porovnanie, mne to pride dost velky rozdiel ked ma niekto comfort podvozok a da eibach a ked ma niekto sport podvozok a da eibach. ja osobne som mal na starom sport s eibachom od vyroby, musel som prednedavnom menit tlmice. original to bolo tuhe teraz su vzadu nove tlmice kayaba sport a teraz to sice sedi nenormalne dobre ale uz je to tvrde a moja chrbtica to uz citi..

Re: Eibach pro-kit positive group (22 členov)

Napsal: 07.02.2010 21:56
od Ne_RAY
cole píše:no ja sa hlasim takisto, aj ked zatim len na polovicu. mam to len na starom FF1 na FF2 stale vaham ..ze zirafak :D

a pre porovnanie, mne to pride dost velky rozdiel ked ma niekto comfort podvozok a da eibach a ked ma niekto sport podvozok a da eibach. ja osobne som mal na starom sport s eibachom od vyroby, musel som prednedavnom menit tlmice. original to bolo tuhe teraz su vzadu nove tlmice kayaba sport a teraz to sice sedi nenormalne dobre ale uz je to tvrde a moja chrbtica to uz citi..
aky je rozdiel medzi SPORT a COMFORT podvozkom??? toto ma zaujalo
inak pochvalujem dobry vyber FoFo 2 len duvam ze ten 2.0 TDCi mas bez DPF

Re: Eibach pro-kit positive group (22 členov)

Napsal: 08.02.2010 08:48
od Tomko
To Skyline: existuje komplet podvozok Eibach pro street kit, ten mam ja, je to tlmic+ struny a setko je doladene spolu, oproti serii je auto tuhsie asi o 60% co je pre mna rozumna miera ze ma to nevytrasie ale jazdne vlastnosti su uplne niekde inde, mal som najprv aj verzie co maju chalani ze iba struny na znizenie, ale nebolo to ono..., jeden telefonat Renocar Brno a za tyzden som to mal doma a prehadzoval som. Vrelo doporucujem jazdim s tym aj amaterske rally a kopce, slalomy.

http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view

Re: Tlumiče,pružiny

Napsal: 08.02.2010 10:35
od zirafak
Inak...SkylineGT-R chce ist dole max 15 mm,tak mu treba ponuknut PRO STREET KIT :roll: :wink:

Re: Eibach pro-kit positive group (22 členov)

Napsal: 08.02.2010 10:36
od zirafak
Ne_RAY píše:
cole píše:no ja sa hlasim takisto, aj ked zatim len na polovicu. mam to len na starom FF1 na FF2 stale vaham ..ze zirafak :D

a pre porovnanie, mne to pride dost velky rozdiel ked ma niekto comfort podvozok a da eibach a ked ma niekto sport podvozok a da eibach. ja osobne som mal na starom sport s eibachom od vyroby, musel som prednedavnom menit tlmice. original to bolo tuhe teraz su vzadu nove tlmice kayaba sport a teraz to sice sedi nenormalne dobre ale uz je to tvrde a moja chrbtica to uz citi..
aky je rozdiel medzi SPORT a COMFORT podvozkom??? toto ma zaujalo
inak pochvalujem dobry vyber FoFo 2 len duvam ze ten 2.0 TDCi mas bez DPF
Je znizeny 0,8 a 1,0 cm,ma tuhsie tlmice.

Re: Tlumiče,pružiny

Napsal: 08.02.2010 10:59
od Ne_RAY
ale to je len na FoFo 1?

Re: Tlumiče,pružiny

Napsal: 08.02.2010 11:28
od zirafak
Nie.Aj na 2-ke.Mal to aj misoo.

Re: Tlumiče,pružiny

Napsal: 08.02.2010 11:54
od Ne_RAY
tak toto som vobec nevedel, ja som mal TITANIUM tam to tak nebolo?

Re: Tlumiče,pružiny

Napsal: 08.02.2010 13:42
od zirafak
Titan je iba nazov vyhotovenia,vybavy.Tam to bolo rovnake,ako u vsetkych okrem SPORT.

Re: Tlumiče,pružiny

Napsal: 08.02.2010 22:09
od SkylineGT-R
Vďaka za rady, v katalógu Eibach som našiel Pro-System za cca 20 tis. Kč a Pro-Street-S nastaviteľný za cca 30 tis. Kč. Zníženie 30 mm, resp. minimálne 35 u nast. Zatiaľ do toho nejdem, je to veľké zníženie a oproti čisto strunám to je už aj cenovo úplne inde, čo je ale pochopiteľné.
Za také peniaze budú mať prednosť 16" disky s menším ET. V rozmere 15" sa nerobia žiadne športové pneu. (jediné a moje obľúbené Potenza RE720 sa prestali vyrábať) Takže prechodom na 16" by som mal získať dosť priľnavosti naviac nielen vďaka rozmeru, ale aj typu pneu :-)
Tomko: Vyzerá to pekne, nezdá sa to ani prehnane nízko. Inak to sú 16" alebo 15"? Väčšinou to odhadnem, ale teraz mám problém :-) Na 15" je ale ten profil dosť nízky.

Re: Tlumiče,pružiny

Napsal: 09.02.2010 01:13
od Marťas
SkylineGT-R píše:V rozmere 15" sa nerobia žiadne športové pneu...
Ale robia :wink:
http://www.tuning-centrum.cz/product/57 ... 5---medium

Re: Tlumiče,pružiny

Napsal: 09.02.2010 11:28
od SkylineGT-R
Marťas: Samozrejme ze 15" sa robia aj sportove, ale nie vo Focusackom rozmere 195/60, tak som to myslel. Toyo 888 su aj tak uz dost extrem :) Chcel som nieco ako ContiSportContact, Pilot Exalto, nieco z rady Potenza RE050 a pod. V tomto balonovom rozmere som sa mohol rozhodovat akurat medzi Turanza ER300 a Dunlop FastResponse.

Re: Eibach pro-kit positive group (22 členov)

Napsal: 11.02.2010 21:19
od cole
Ne_RAY píše:
cole píše:no ja sa hlasim takisto, aj ked zatim len na polovicu. mam to len na starom FF1 na FF2 stale vaham ..ze zirafak :D

a pre porovnanie, mne to pride dost velky rozdiel ked ma niekto comfort podvozok a da eibach a ked ma niekto sport podvozok a da eibach. ja osobne som mal na starom sport s eibachom od vyroby, musel som prednedavnom menit tlmice. original to bolo tuhe teraz su vzadu nove tlmice kayaba sport a teraz to sice sedi nenormalne dobre ale uz je to tvrde a moja chrbtica to uz citi..
aky je rozdiel medzi SPORT a COMFORT podvozkom??? toto ma zaujalo
inak pochvalujem dobry vyber FoFo 2 len duvam ze ten 2.0 TDCi mas bez DPF
ja som mal pocit dost velkeho rozdielu (mozno subjektivne) sport ma asi aj tuhsie stabilizatory nielen tlmice. tlmic sa vo forde predava na sport ako "spevneny". pri jazde som to na ff1 vnimal tak ze comfort podvozok sa pri jednostrannych okrajovych vlnach na ceste nenaklanal behali len kolesa a karoseria zostavala v stabilnej horizontalnej polohe. sport podvozok tuho kopiroval celu cestu a kabina vodica takisto kopirovala vlny na ceste tuhym naklananim a drzanim tvaru cesty.
inymi slovami v comforte si clovek nerovnosti na ceste nevsimal, kdezto v sporte si presne stale vedel aka je cesta,v akej polohe sa auto nachadza a karoseria kopirovala nerovnosti na ceste tak, ze auto tym prudkym kopirovanim cesty mikalo vodicom -> perfektna spatna vazba ...a to mi teraz na FF2 chyba..
..a dik aj ked mne ten PSA v porovnani so "starym" 1.8 tdci moc nereze, je s DPF..