Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Uživatelský avatar
roverx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 19.06.2009 14:31
Bydliště: Studénka
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od roverx » 27.10.2009 13:18

MK2 píše:Roverx:
Přečti si tady ty recenze.... A pokud ti potom nebude něco jasné tak se zeptej :wink:
Test: Ford Focus 1,6 Ti-VCT - Předurčen pro úspěch
Ford Focus 1,6 Ti-VCT: miláček řidičů (megatest)
Test Ford Focus 1.6 Ti-VCT: Malé Mondeo bez kufru

Pokud si to už četl, tak se omlouvám. Pak už ti zbývá zamířit jenom :arrow: tady

díky, něco jsem už četl, něco ještě né :-)
a ten odkaz je sice slibný , ale rád bych pětidveřák :-D i když ten tří nevypadá vůbec k zahození ;-)
Obrázek

Uživatelský avatar
roverx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 19.06.2009 14:31
Bydliště: Studénka
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od roverx » 27.10.2009 13:23

killerhammer píše:
roverx píše:myslím si, že né jediný píšu s cesty, tyto příspěvky mě zatím ničím novým neobohatili,,,
S pozdravem Stana
myslim, ze si sa hned na zaciatku, pre teba teda na 32. strane tohto vlakna, dozvedel o motore 1.6 ti-vct 85kW (115k) o ktorom si asi ani netusil :wink:
a tento motor sa tu riesi uz na 33 stranach tohto vlakna (teda asi cca rok mozno aj dva) :mrgreen:
videl si aj krasny graf priebehu vykonu a krutiaku :!:
taketo kvalitne info nedostanes ani v bazaroch
a plz neurazaj sa 8)
radsej sa zamysli
co si asi o tebe myslia ludia, ked v 32-stranovom vlakne, kde sa detailne rozobera rozdiel medzi 1.6 74kW a 1.6 ti-vct 85kW uz asi rok, napise clovek na konci otazku, ci taky 85kW motor existuje, lebo ho nikde nevidel a o nom nepocul, a nasledne si ho pomyli so 115kW :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

věděl jsem, že existují dvě motorizace, jen u jedničkového byla jedna 1,6tka, po faceliftu (FFII) se začly vyrábět dvě a já se hned ptal, která je ta vychvalovanější ;-)
graf byl vystihující a vše dokazující- VCTéčko má rozhodně navrh a nejen díky krouťáku a výkonu, ale také díky jeho spotřebě,,,
a neptal jsem se jestli taký motor existuje, jen jsem si opravdu zmýlil kW s koňmi :-( má chyba-přiznávám :-( ;-)
Obrázek

Uživatelský avatar
roverx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 19.06.2009 14:31
Bydliště: Studénka
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od roverx » 27.10.2009 13:26

Anndy píše:Mozno mu chyba uplny zaklad:
1 kw (kilowatt) = cca 1,36 PS (kona) europskeho, aby sme to upresnili.

Cize napr. 85kw = 115k :D
74kw = 100k
atd....

jj díky za poučky-opravdu jsem se jen spletl :-(
je to tím, že se spíše zaobírám kW-tami, což někdo rád zase používá koníky :-D
když pak v textu se bavím o kW-éčkách, tak se lehko stane, že se spletu, když mi odpověď přijde v Koníkách ;-)

opravdu nejsem takový neznaboh-jen jsem se splet :-(
Obrázek

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anndy » 27.10.2009 13:28

Focus I a Focus II su uplne ine auta, od zakladu nove aj s motormi.
Facelift sa nazyva len mierna uprava zhruba v polovici zivotneho cyklu daneho modelu, aj ked focusII to robil na viacej krokov.

Cize aj focusI mal model pred Faceliftom a po nom a model focusII mal facelit na sklonku roku 2007, resp. od 2008 dalej.

Cize focusI a focusII su uplne ine auta - su to dve generacie. Asi ako octavia I a octaviaII (tie tiez mali kazda svoj facelift).
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
roverx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 19.06.2009 14:31
Bydliště: Studénka
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od roverx » 27.10.2009 13:36

Anndy píše:Focus I a Focus II su uplne ine auta, od zakladu nove aj s motormi.
Facelift sa nazyva len mierna uprava zhruba v polovici zivotneho cyklu daneho modelu, aj ked focusII to robil na viacej krokov.

Cize aj focusI mal model pred Faceliftom a po nom a model focusII mal facelit na sklonku roku 2007, resp. od 2008 dalej.

Cize focusI a focusII su uplne ine auta - su to dve generacie. Asi ako octavia I a octaviaII (ta mala teraz facelift).

chápu, chápu, netřeba mě dále poučovat-opravdu nejsem takový blbec, jen jsem napsal facelift proto, že jsem to bral jako mezník mezi FFI a FFII(zrovna tak jako Ty)
je mi uplně jasné, že na konceptu z roku 2005 a 2008 budu mít stejné auto jen s kosmetickými úpravami ;-)

dál: neříkal jsem tady, že 85kW neexistuje, jen jsem napsal, že jich je málo, nebo mám tu smůlu, že se mi vyhýbají,,,
,,, už jsem přijel i na inzerát, že je to 1,6 85kW a v papírech oněch deklarovaných 85 nebylo , ale opět slabší 74Kw :-(
když už jsem pak nějaký našel tak také třídveřák, což vypadá sice sportovněji, ale já bych šel raději do pětidveřáku :-)
jj budu muset ještě pořádně hledat, než uspokojím mé očekávání ;-)
Obrázek

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od zirafak » 27.10.2009 13:41

O jednej krasnej 5 dverovej 2005-tke Ti-VCT na predaj vieme,takze skus napisat SZ na misoka a snad nieco klapne :wink:

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 27.10.2009 13:49

ja si myslim, ze 1.6 ti-vct 5-dver hatchback urcite najdes
je ich kopa
skorej sa zamysli, ci ti hatchback bude stacit
ja mam tiez 2 male deti a kvoli tomu som kupoval mondeo kombi a niekedy mi ledva staci ten kufor v nom :wink:
a este by som hrozne potreboval 7 miest (a tak blizko som v predajni okolo s-maxa prechadzal) :mrgreen:
ale uznavam, ze je to individualne, kazdy si nato musi odpovedat sam
je tu dost ludi co maju kombik 1.6 ti-vct a su spokojni, pomer cena/uzitkova hodnota je pri jazdenom focuse kombi na trhu dnes fantasticka :idea:
urcite vacsia ako pri oktavke, lebo oktavky si dost drzia na trhu cenu, prave kvoli tomu, ze su velmi popularne
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
roverx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 19.06.2009 14:31
Bydliště: Studénka
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od roverx » 27.10.2009 14:06

zirafak píše:O jednej krasnej 5 dverovej 2005-tke Ti-VCT na predaj vieme,takze skus napisat SZ na misoka a snad nieco klapne :wink:

óó díky, zkusím se mu ozvat, ale to bude asi kára zo slovenska, co?!

stejnak, díkes ;-) uvidíme jak se domluvíme ;-)
Obrázek

Uživatelský avatar
roverx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 19.06.2009 14:31
Bydliště: Studénka
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od roverx » 27.10.2009 14:12

killerhammer píše:ja si myslim, ze 1.6 ti-vct 5-dver hatchback urcite najdes
je ich kopa
skorej sa zamysli, ci ti hatchback bude stacit
ja mam tiez 2 male deti a kvoli tomu som kupoval mondeo kombi a niekedy mi ledva staci ten kufor v nom :wink:
a este by som hrozne potreboval 7 miest (a tak blizko som v predajni okolo s-maxa prechadzal) :mrgreen:
ale uznavam, ze je to individualne, kazdy si nato musi odpovedat sam
je tu dost ludi co maju kombik 1.6 ti-vct a su spokojni, pomer cena/uzitkova hodnota je pri jazdenom focuse kombi na trhu dnes fantasticka :idea:
urcite vacsia ako pri oktavke, lebo oktavky si dost drzia na trhu cenu, prave kvoli tomu, ze su velmi popularne
jj tuhletu radu slyším pořád :-D mě se ale verze kombi už přestává líbit :-( i když o jeho užitečnosti polemizovat nebudu ;-) ostatně si myslím, když už jsem přežil jedno dítě(teď mu jsou 3roky) se škodárnou 120 :-D :-D :-D tak se dvěma v hatchbacku to bude stále luxus :-D
vždyť jsem loni jel ve čtyřech (my tři a švagrová) ve Fabce na dovču a to jsem bral ještě dva kufry od tchýně :-D ;-) sice auto k prasknutí, ale s fofem by se jelo rozhodně líp...
hatchback je pro mě takový mazel a při mé nenáročnosti si myslím, že bude i s dvěmi dětmi dostačující-nemám rád když vezu dvě tašky navíc :-D natož nějaký kočár, kolo. koloběžku a kdoví co ještě :-D je to přibližovadlo a tím aji zůstane - žádný náklaďáček :-D :evil:
Obrázek

Uživatelský avatar
roverx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 19.06.2009 14:31
Bydliště: Studénka
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od roverx » 27.10.2009 20:32

hoši za slovo vzatí :-)

tak jste mi vysvětlili, že VCTéčko je ve srovnání lepší, ale také by mne zajímalo jak to je s poruchovostí mezi těmi dvěma motory? O tom jsem se nedozvěděl ani slůvko :-(

Mě by ostatně stačil i ten 74kWatový motor, pro mé ježdění 40km za rodinou a zpátky a pár jízd do Ostravy(cca30km) přes zimu(práce mi víc nedovoloje :wink: ), a v létě sem tam nějaký výlet, to nemusím s výkonem přehánět :lol:
Mám rád ale svižnější jízdu tak srdcem bych volil VCTéčko s 85kWatami.
Jen bych nerad na to mé párkilometrové ježdění, abych nestrávil zbývající čas hledáním závad 8)

Po přečtení vlákna jsem moc informací o poruchovosti nenašel, řeší se tu jen rozdíl, který je na tom lepší, ale který je poruchovější zde není :-(

Zaslechl jsem, že právě VCTéčka mají problémy s tím časováním ventilů, nevím jestli je to pravdou a rád bych slyšel vaše názory na poruchovost obou motorů :-)
Doufám, že jsem tu zas něco nepoplantal a těším se na vaše příspěvky :D
Obrázek

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoo » 27.10.2009 20:51

moje ti-vct-cko zatial ziadna porucha a to ho mam uz 3,5 roka 8) a ani nepoznam nikoho kto by mal s tym problemy a ze nas je to pozehnane !! :wink:

PetrAT
Junior
Junior
Příspěvky: 459
Registrován: 09.12.2008 23:12

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od PetrAT » 27.10.2009 22:09

74kW je na takové to domácí žvýkání :lol: , prostě klidný motor, žádné akcelerace od něj nečekej. Spotřeba u mě těch 8 L kombinovaná.
O nějaké poruše na VCTi se tu před časem někdo zmiňoval.
FF II 1,6 benzín kombi Trend

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 27.10.2009 22:41

podla mna tie benziny vydrzia hodne, ci uz 1.6 alebo 1.6 ti-vct :idea:
osobne si myslim, ze v bazaroch hovoria o tych poruchach na 1.6 ti-vct naschval ludom, aby sa im rychlejsie predavali 1.6tky.
je ich strasne vela na trhu a hlavne vo vybave trend (teda bez vybavy).
totiz 1.6 trend sa roky ponukal v akciovych cenach ci uz v cesku alebo na slovensku a podla mna je toto absolutne najviac kupovana verzia focusu :idea:

kazdopadne by som to uzavrel, ze 1.6 alebo 1.6 ti-vct, prast ja uhod z kazdeho hladiska (vykon, poruchovost, servisne naklady, spotreba).
ono aj tych 10 kW (mozno 15) sa ti hned strati, ked nalozis do auta deti :wink:
nema zmysel si namyslat ze ten 85kW pojde ovela lepsie oproti 74kW
ano, mozno sa lepsie vytaca do otacok a nad 4000 je sportovejsi, ale tym vsetky rozdiely aj koncia :roll:
cize rozhodoval by som sa nakoniec podla ceny a auta, vybral by som ten spravny kus a neriesil ci je to ti-vct alebo nie.
ak ano tak super, mam +10kW, ak nie, tak je to fuk, ta 74kW chodi podobne :wink:
Naposledy upravil(a) killerhammer dne 27.10.2009 22:50, celkem upraveno 2 x.
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
KERF
Junior
Junior
Příspěvky: 382
Registrován: 06.09.2008 14:53
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od KERF » 27.10.2009 22:48

roverx: Ty sis to vlákno myslím moc nepročítal.

Už jsem to tu jednou psal:
KERF píše:Mám na to svůj názor(který nikomu nenutím): Každé auto je tak trochu originál - můžeš koupit jedno, které bude mít pořád nějaké poruchy a nebo koupíš jiné té samé značky i se stejným motorem, které ti bude sloužit bezvadně s nějakýma drobnostma ke tvé spokojenosti až do konce. Při koupi auta to chce trošku štěstí... Já s ojetým Ti-VCT jezdím už od 5/2008 a jsem s ním velmi spokojenej. (až na to že bych z něho potřeboval dostat 200 koní :mrgreen: )
Pokud budeš jezdit s celou rodinkou jako já, tak vem určitě TI-VCT, protože při naloženém autě je už i tento motor trochu dýchavičný (alespoň pro mě), takže těch pár koníků ve finále určitě oceníš. A při prázdném autě se s ním dá i trochu vyblbnout. :wink:
Ford Focus II, 1.6 Ti-VCT Sport, 2005, K&N Air Filter
Obrázek

Uživatelský avatar
roverx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 19.06.2009 14:31
Bydliště: Studénka
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od roverx » 27.10.2009 22:56

KERF píše:roverx: Ty sis to vlákno myslím moc nepročítal.

Už jsem to tu jednou psal:
KERF píše:Mám na to svůj názor(který nikomu nenutím): Každé auto je tak trochu originál - můžeš koupit jedno, které bude mít pořád nějaké poruchy a nebo koupíš jiné té samé značky i se stejným motorem, které ti bude sloužit bezvadně s nějakýma drobnostma ke tvé spokojenosti až do konce. Při koupi auta to chce trošku štěstí... Já s ojetým Ti-VCT jezdím už od 5/2008 a jsem s ním velmi spokojenej. (až na to že bych z něho potřeboval dostat 200 koní :mrgreen: )
Pokud budeš jezdit s celou rodinkou jako já, tak vem určitě TI-VCT, protože při naloženém autě je už i tento motor trochu dýchavičný (alespoň pro mě), takže těch pár koníků ve finále určitě oceníš. A při prázdném autě se s ním dá i trochu vyblbnout. :wink:

kdy a za kolik sis kupoval to své fofo? ta barva se mi hodně líbí a je málokdy k nalezení :-) a plně s Tebou souhlasím, při naloženém autí, se i těch pár kW hodí, i když mají skoro totožné grafové křivky do 4000otáček, ale když pojedu sám což se taky často stává tak se mohu jak říkáš vyblbnout,,,
,,,jsem to již psal-:-D srdce mě táhne k VTCéčku :-D
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti