podla mna tie benziny vydrzia hodne, ci uz 1.6 alebo 1.6 ti-vct
osobne si myslim, ze v bazaroch hovoria o tych poruchach na 1.6 ti-vct naschval ludom, aby sa im rychlejsie predavali 1.6tky.
je ich strasne vela na trhu a hlavne vo vybave trend (teda bez vybavy).
totiz 1.6 trend sa roky ponukal v akciovych cenach ci uz v cesku alebo na slovensku a podla mna je toto absolutne najviac kupovana verzia focusu
kazdopadne by som to uzavrel, ze 1.6 alebo 1.6 ti-vct, prast ja uhod z kazdeho hladiska (vykon, poruchovost, servisne naklady, spotreba).
ono aj tych 10 kW (mozno 15) sa ti hned strati, ked nalozis do auta deti

nema zmysel si namyslat ze ten 85kW pojde ovela lepsie oproti 74kW
ano, mozno sa lepsie vytaca do otacok a nad 4000 je sportovejsi, ale tym vsetky rozdiely aj koncia
cize rozhodoval by som sa nakoniec podla ceny a auta, vybral by som ten spravny kus a neriesil ci je to ti-vct alebo nie.
ak ano tak super, mam +10kW, ak nie, tak je to fuk, ta 74kW chodi podobne

Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver

bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver
