Alternátor

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
shamycz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 62
Registrován: 05.11.2012 16:18

Re: Alternátor

Příspěvek od shamycz » 15.09.2015 14:58

Tak dnes mi odešel altík, auto rok výroby 2007, najeto 104 000 km. Řešeno výměnou za nový (zn. Valeo) za 5900,- Kč s vrácením starého. Bohužel cena repase by byla stejná jako cena nového, protože tam odešlo více věcí. Bál jsem se, že jsem vyjímka, když to měním při tak malém nájezdu, ale po přečtení tohoto topicu mě to trošku uklidnilo. :lol:
Ford Focus II 2007 3dv. - Duratec HE 1.8 92kw, LPG AG Compact Obrázek

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 17.09.2015 06:59

A je to reálný najezd?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
viduka55
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1985
Registrován: 17.03.2013 13:38
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od viduka55 » 17.09.2015 07:57

Me odesel alternator pri poctivem najezdu 80 000.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”

Viduka55 - Ford Focus II Duratec HE 2.0, r.v. 2006, 107 KW, GHIA - Galerie
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
shamycz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 62
Registrován: 05.11.2012 16:18

Re: Alternátor

Příspěvek od shamycz » 17.09.2015 08:41

Ano, měl by být reálný nájezd (auto kupováno 4 roky zpět s 40 000) , záznamy servisní knížka vs. záznamy na netu sedí...
Ford Focus II 2007 3dv. - Duratec HE 1.8 92kw, LPG AG Compact Obrázek

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternátor

Příspěvek od vitr73 » 23.09.2015 22:43

to teda moc nevydrzel....ale ja menil altik na 240 tis km a na 340 opet...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternátor

Příspěvek od Jozkablack » 29.09.2015 14:31

Asi FFI není FF2 Já měnil altík ve 232tis. (reálný nájezd)
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
Noah
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Lounsko

Re: Alternátor

Příspěvek od Noah » 06.12.2015 10:33

Poridil sem si forddiag po pripojeni mi ukazuje dobijeni cca 15V,po kontrole merakem,je to stejne.Tech 15V tam je porad i pri zatezi.Kdyz sem menil pred dvema lety baterku bylo tam tech 15V taky ale to jsem myslel ze je normalni po precteni nekterych prispevku proc se tam davaji ca baterie kvuli vetsi voltazi.
Je tento stav normalni?
Přílohy
diagnostika.png
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternátor

Příspěvek od vitr73 » 06.12.2015 12:12

bohuzel je....ale FFI dela ze vzdy po startu urcitej cas nabiji co to jde...a po chvilce uz nabiji normalne..tzn vzdy po startu mne asi tak 2 minuty dobiji 14.6 V a pak pomalu slejza na 13.7V ...ale podle toho jak dlouho a prej jakou dobou motor bezel....po dvou dnech stani to 14.7 dobiji klidne i pul hodiny...ale po novem startu potom jen tak 2 minuty...podle toho kolik ze ma baterka voltu...cim je starsi a hure drzi tak je cas delsi...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Alternátor

Příspěvek od vitr73 » 06.12.2015 12:18

ale na volnobeh kdyz zapnu vsechno vcetne vytapeni oken tak je rad ze na volnobeh udrzi 12.6...ale to mne nevadi protoze pri jizde je tam vzdy vic otacek a pri plnem zatizeni drzi 13.6 kdykoliv(teda od 1500otacek a vetsich)...coz je na dobijeni baterky az az...kdyz jeden clanej je max 2 volty a je jich v baterce 6....a dobijeni je desetina kapacity(pozor-ne nabijeni!-to je jinej rezim..tam se pouziva klidne az 30 procent kapacity kratsi cas)
..a alternator stejne neda vic nez tech 80 amper pri 3 tisicich otackach...z cehoz auto pri plnem odberu stejne veme 60 amper a co zbude jde do baterky
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
Johny181
Junior
Junior
Příspěvky: 418
Registrován: 07.12.2013 22:13
Bydliště: Klobouky u Brna

Re: Alternátor

Příspěvek od Johny181 » 08.12.2015 17:40

No mě to dává nejvíc 14,8V.Pokud jsou optimální podmínky pro nabíjení vyšším napětím (studená baterie apod) a batereka to potřebuje tak ji altík krmí co to jde.Ale mělo by to klesnou po nějaké době minimálně až se baterie trochu ohřeje nebo nabije.
FOFO 1.5 110kw :arrow: 134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact
Obrázek
FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold :arrow: -byl
9let sloužil bez zaváhání
:palec_nahoru:

Uživatelský avatar
Johny181
Junior
Junior
Příspěvky: 418
Registrován: 07.12.2013 22:13
Bydliště: Klobouky u Brna

Re: Alternátor

Příspěvek od Johny181 » 08.12.2015 21:16

Před chvílí jsem jel do Brna a zpět dohromady víc než 60km a po návratu to dávalo pořád 14.8V čehož jsem si do teď nikdy nevšiml, vždy to po chvíli klesalo třeba na 14.4V.Vcera 12km cesta do práce a po ní tobylo 14.7V a ráno po skoro 9hodinách stání v pár stupních nad nulou nastartuji a 14.4V přitom před nastartováním to ukazovalo jen 12.2V a při startu kleslo na nějakých 10V tak kde jsme?By to mělo být víc.Mám podezření ze to nějak začíná blbnout ten Smartcharging.Jinak jsem si teď vyzkoušel i kolik to dává při plné zátěži a na volnoběh při 700ot. to taky klesne na 12.6V dokonce to na chvíli kleslo na 12.5V.( zapnuta světla,mlhovky,ventilátor na 4.,výhřev čelního, zadní skla a zrcátek a zaplé osvětlení v interiéru).Ale stačilo trochu zvýšit otáčky a bylo tam zase 14.8V
foto na volnoběh ohřáte v plné zátěži
Přílohy
Screenshot_2015-12-08-20-12-39.png
FOFO 1.5 110kw :arrow: 134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact
Obrázek
FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold :arrow: -byl
9let sloužil bez zaváhání
:palec_nahoru:

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13504
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Alternátor

Příspěvek od stano. » 08.12.2015 21:29

Ked zapnes komplet vsetko (ako pises), tak na volnobeh to neda ani 13V. Alternator na tak nizkych otackach nema dostatocny vykon.

Uživatelský avatar
viduka55
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1985
Registrován: 17.03.2013 13:38
Bydliště: Plzeň

Re: Alternátor

Příspěvek od viduka55 » 10.12.2015 22:36

Doufam ze se s tim nekdo setkal a uspesne vyresil.
Altik dobiji kolem 14V ale PTC nebezi na 100% pokud bezi motor na volnobeh. Pred tim nez mi altik odesel a delal se repas tak normalne na volnobeh PTC bezelo na 100% i pri zapnuti skoro vsech el. spotrebicu v aute.
Pri seslapnuti plynu na volnobeh pohasnou svetla pak se vic rozsviti a zase drobet pohasnou.
Diagnostika vypsala chybu P1246. Tudiz predpokladam ze problem bude v regulatoru a nebo v kabelazi mezi altikem a ŘJ. Pri nejhorsim spatna ŘJ
Nebo ma nekdo jine zkusenosti ci napady?
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”

Viduka55 - Ford Focus II Duratec HE 2.0, r.v. 2006, 107 KW, GHIA - Galerie
Obrázek Obrázek

Kupeee
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 24.05.2016 15:07

Alternator nedava hned po nastartovani

Příspěvek od Kupeee » 03.06.2016 19:03

Ahoj, nejspis me plno lidi ukamenuje, ze uz to nekde je, ale fakt jsem nic nenasel. Takze nez vycitky bych bral radu. Koupil jsem si denni svetla s tou chytrou krabickou, ktera svetla zapne az zaznamena dobijeni z altiku. To prekvapive funguje, jenze problem je, ze n po nastartovani asi minutu a pul namerim na baterce 12,6 a jde to trba po setinkach nahoru a pak najednou bum a vyleti to na 14.V ... s tim se zapnou i svetla. Kdyz to vyzenu do otacek, tak napeti taky vyleti, ale po klesnuti do volnobehu, opet padnou. Kontrolka dobijeni po startu zhasne, s baterkou ty problemy nejsou. V klidu aku ukazuje 12,6V.. cim by to mohlo byt, ze altik nepusti hned.. mam FoFo 2007, 1.8 Tdci

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Alternator nedava hned po nastartovani

Příspěvek od petulak » 03.06.2016 19:18

vyhod, to.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host