
Alternátor
- shamycz
- Nováček
- Příspěvky: 62
- Registrován: 05.11.2012 16:18
Re: Alternátor
Tak dnes mi odešel altík, auto rok výroby 2007, najeto 104 000 km. Řešeno výměnou za nový (zn. Valeo) za 5900,- Kč s vrácením starého. Bohužel cena repase by byla stejná jako cena nového, protože tam odešlo více věcí. Bál jsem se, že jsem vyjímka, když to měním při tak malém nájezdu, ale po přečtení tohoto topicu mě to trošku uklidnilo. 

- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
A je to reálný najezd?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- viduka55
- Zkušený
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 17.03.2013 13:38
- Bydliště: Plzeň
Me odesel alternator pri poctivem najezdu 80 000.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
Viduka55 - Ford Focus II Duratec HE 2.0, r.v. 2006, 107 KW, GHIA - Galerie

Viduka55 - Ford Focus II Duratec HE 2.0, r.v. 2006, 107 KW, GHIA - Galerie

- shamycz
- Nováček
- Příspěvky: 62
- Registrován: 05.11.2012 16:18
Re: Alternátor
Ano, měl by být reálný nájezd (auto kupováno 4 roky zpět s 40 000) , záznamy servisní knížka vs. záznamy na netu sedí...
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alternátor
to teda moc nevydrzel....ale ja menil altik na 240 tis km a na 340 opet...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Jozkablack
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alternátor
Asi FFI není FF2 Já měnil altík ve 232tis. (reálný nájezd)
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996
Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/
- Noah
- Junior
- Příspěvky: 327
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
Re: Alternátor
Poridil sem si forddiag po pripojeni mi ukazuje dobijeni cca 15V,po kontrole merakem,je to stejne.Tech 15V tam je porad i pri zatezi.Kdyz sem menil pred dvema lety baterku bylo tam tech 15V taky ale to jsem myslel ze je normalni po precteni nekterych prispevku proc se tam davaji ca baterie kvuli vetsi voltazi.
Je tento stav normalni?
Je tento stav normalni?
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alternátor
bohuzel je....ale FFI dela ze vzdy po startu urcitej cas nabiji co to jde...a po chvilce uz nabiji normalne..tzn vzdy po startu mne asi tak 2 minuty dobiji 14.6 V a pak pomalu slejza na 13.7V ...ale podle toho jak dlouho a prej jakou dobou motor bezel....po dvou dnech stani to 14.7 dobiji klidne i pul hodiny...ale po novem startu potom jen tak 2 minuty...podle toho kolik ze ma baterka voltu...cim je starsi a hure drzi tak je cas delsi...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alternátor
ale na volnobeh kdyz zapnu vsechno vcetne vytapeni oken tak je rad ze na volnobeh udrzi 12.6...ale to mne nevadi protoze pri jizde je tam vzdy vic otacek a pri plnem zatizeni drzi 13.6 kdykoliv(teda od 1500otacek a vetsich)...coz je na dobijeni baterky az az...kdyz jeden clanej je max 2 volty a je jich v baterce 6....a dobijeni je desetina kapacity(pozor-ne nabijeni!-to je jinej rezim..tam se pouziva klidne az 30 procent kapacity kratsi cas)
..a alternator stejne neda vic nez tech 80 amper pri 3 tisicich otackach...z cehoz auto pri plnem odberu stejne veme 60 amper a co zbude jde do baterky
..a alternator stejne neda vic nez tech 80 amper pri 3 tisicich otackach...z cehoz auto pri plnem odberu stejne veme 60 amper a co zbude jde do baterky
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Johny181
- Junior
- Příspěvky: 418
- Registrován: 07.12.2013 22:13
- Bydliště: Klobouky u Brna
Re: Alternátor
No mě to dává nejvíc 14,8V.Pokud jsou optimální podmínky pro nabíjení vyšším napětím (studená baterie apod) a batereka to potřebuje tak ji altík krmí co to jde.Ale mělo by to klesnou po nějaké době minimálně až se baterie trochu ohřeje nebo nabije.
FOFO 1.5 110kw
134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact

FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold
-byl
9let sloužil bez zaváhání


FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold

9let sloužil bez zaváhání

- Johny181
- Junior
- Příspěvky: 418
- Registrován: 07.12.2013 22:13
- Bydliště: Klobouky u Brna
Re: Alternátor
Před chvílí jsem jel do Brna a zpět dohromady víc než 60km a po návratu to dávalo pořád 14.8V čehož jsem si do teď nikdy nevšiml, vždy to po chvíli klesalo třeba na 14.4V.Vcera 12km cesta do práce a po ní tobylo 14.7V a ráno po skoro 9hodinách stání v pár stupních nad nulou nastartuji a 14.4V přitom před nastartováním to ukazovalo jen 12.2V a při startu kleslo na nějakých 10V tak kde jsme?By to mělo být víc.Mám podezření ze to nějak začíná blbnout ten Smartcharging.Jinak jsem si teď vyzkoušel i kolik to dává při plné zátěži a na volnoběh při 700ot. to taky klesne na 12.6V dokonce to na chvíli kleslo na 12.5V.( zapnuta světla,mlhovky,ventilátor na 4.,výhřev čelního, zadní skla a zrcátek a zaplé osvětlení v interiéru).Ale stačilo trochu zvýšit otáčky a bylo tam zase 14.8V
foto na volnoběh ohřáte v plné zátěži
foto na volnoběh ohřáte v plné zátěži
FOFO 1.5 110kw
134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact

FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold
-byl
9let sloužil bez zaváhání


FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold

9let sloužil bez zaváhání

-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13504
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Alternátor
Ked zapnes komplet vsetko (ako pises), tak na volnobeh to neda ani 13V. Alternator na tak nizkych otackach nema dostatocny vykon.
- viduka55
- Zkušený
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 17.03.2013 13:38
- Bydliště: Plzeň
Re: Alternátor
Doufam ze se s tim nekdo setkal a uspesne vyresil.
Altik dobiji kolem 14V ale PTC nebezi na 100% pokud bezi motor na volnobeh. Pred tim nez mi altik odesel a delal se repas tak normalne na volnobeh PTC bezelo na 100% i pri zapnuti skoro vsech el. spotrebicu v aute.
Pri seslapnuti plynu na volnobeh pohasnou svetla pak se vic rozsviti a zase drobet pohasnou.
Diagnostika vypsala chybu P1246. Tudiz predpokladam ze problem bude v regulatoru a nebo v kabelazi mezi altikem a ŘJ. Pri nejhorsim spatna ŘJ
Nebo ma nekdo jine zkusenosti ci napady?
Altik dobiji kolem 14V ale PTC nebezi na 100% pokud bezi motor na volnobeh. Pred tim nez mi altik odesel a delal se repas tak normalne na volnobeh PTC bezelo na 100% i pri zapnuti skoro vsech el. spotrebicu v aute.
Pri seslapnuti plynu na volnobeh pohasnou svetla pak se vic rozsviti a zase drobet pohasnou.
Diagnostika vypsala chybu P1246. Tudiz predpokladam ze problem bude v regulatoru a nebo v kabelazi mezi altikem a ŘJ. Pri nejhorsim spatna ŘJ
Nebo ma nekdo jine zkusenosti ci napady?
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
Viduka55 - Ford Focus II Duratec HE 2.0, r.v. 2006, 107 KW, GHIA - Galerie

Viduka55 - Ford Focus II Duratec HE 2.0, r.v. 2006, 107 KW, GHIA - Galerie

-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 24.05.2016 15:07
Alternator nedava hned po nastartovani
Ahoj, nejspis me plno lidi ukamenuje, ze uz to nekde je, ale fakt jsem nic nenasel. Takze nez vycitky bych bral radu. Koupil jsem si denni svetla s tou chytrou krabickou, ktera svetla zapne az zaznamena dobijeni z altiku. To prekvapive funguje, jenze problem je, ze n po nastartovani asi minutu a pul namerim na baterce 12,6 a jde to trba po setinkach nahoru a pak najednou bum a vyleti to na 14.V ... s tim se zapnou i svetla. Kdyz to vyzenu do otacek, tak napeti taky vyleti, ale po klesnuti do volnobehu, opet padnou. Kontrolka dobijeni po startu zhasne, s baterkou ty problemy nejsou. V klidu aku ukazuje 12,6V.. cim by to mohlo byt, ze altik nepusti hned.. mam FoFo 2007, 1.8 Tdci
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host