Filtr pev.částic tdci+emise od str162
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2773
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Je tam taky a casem te ceka vymena kolem 120tis. km.
- wilder01
- Junior
- Příspěvky: 491
- Registrován: 07.06.2009 22:24
- Bydliště: Trnava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
venousek píše:Dobrý den, v průběhu cca jednoho měsíce plánuji nákup FFII 1.6TDCi 80 kW z Německa, vybavený DPF. Bude se jednat o vůz po faceliftu (konec roklu 2008) s najetými cca 30 tis km. Nevíte prosím, jestli i vozy po faceliftu mají tento "problémový" filtr, nebo už nějaký jiný, bezúdržbový. Co jsem pročetl tento thread, tak všichni mluví o vozech cca 2004 - 2007... Díky za odpověď.
Motor je ten isty pred aj po facelifte, takze ten isty bude aj dpf a potreba dolievat aditivum. Cize skor ako vymena dpf ta caka dolievanie aditiva pri 60 000 km.
Radsej si zozen 66kW verziu a mas po problemoch s dpf.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 23.02.2010 14:15
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
No to jste mě moc nepotěšili...
Už asi chápu, proč je focus jako jahreswagen tak levný...

- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2773
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ale zase tak moc se bat nemusis. Ja si treba taky koupil FF s najetyma 17500km a pocitam, ze ho maximalne pri 100tis. km prodam a koupim neco novejsiho. Do te doby krom doplneni aditiva s DPF nemusim pri mem stylu jizd nic resit. Vymenu uz bude resit novy majitel.
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 23.02.2010 14:15
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Já počítám, že budu prodávat tak za 5 - 6 let, to znamená u mě při 120 - 140 tisících, tak mě to docela deptá.
Zatím máme Hyundai Getz, což je absolutně bezúdržbový auto, a FF chceme kvůli tomu, že se chystáme pořídit rodinu, takže na nějaký "radosti" typu výměna DPF za x desítek tisíc asi jen tak nebude...
Ale ono to snad půjde...
Zatím máme Hyundai Getz, což je absolutně bezúdržbový auto, a FF chceme kvůli tomu, že se chystáme pořídit rodinu, takže na nějaký "radosti" typu výměna DPF za x desítek tisíc asi jen tak nebude...
Ale ono to snad půjde...

- martasak
- Junior
- Příspěvky: 384
- Registrován: 27.04.2008 00:28
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Pokud to bude mít +- skutečně ty km a nebudeš jezdit vyloženě po městě - umožníš autu občas vypálit filtr a nemáš vyloženě malý nájezd do 13000/rok, tak bych do toho šel. Jsem na tom hodně podobně jako Raada. A není řečeno, že po 120t budeš muset filtr měnit, často to bývá i 160t, ve threadu je popsáno spoustu možností.
Časem -od 2011 budou benzínové motory nové generace, takže se časem objeví i v bazarech, takže po nějakém čase by to mohl být benzín ale současné benzínové motory ve F II mi nepřijdou skvělé, imho mi to přijde jako nejlepší motor na F II. 66 kW mi na tu hmotnost přijde málo. A nekoupit si takové skvělé auto jako je Focus, to by bylo hřích. A srovnávat to s Getzem nejde, vozíš jinou hmotnost. U malých aut jsou jednoduché atmosférické benzíňáky okolo 1.2l a to nejde srovnávat.
Časem -od 2011 budou benzínové motory nové generace, takže se časem objeví i v bazarech, takže po nějakém čase by to mohl být benzín ale současné benzínové motory ve F II mi nepřijdou skvělé, imho mi to přijde jako nejlepší motor na F II. 66 kW mi na tu hmotnost přijde málo. A nekoupit si takové skvělé auto jako je Focus, to by bylo hřích. A srovnávat to s Getzem nejde, vozíš jinou hmotnost. U malých aut jsou jednoduché atmosférické benzíňáky okolo 1.2l a to nejde srovnávat.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2773
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Je hlavne dulezite se zamyslet nad skladbou jizd. Pokud budes jezdit prevazne kratke trasy po meste tak je tento motor nesmysl, protoze se DPF bude ucpavat a odejde drive. Ja jezdim z 90% dlouhe trasy a tam se motor vypali spolehlive. Pokud bys jezdil kratsi trasy tak zvol radsi motor bez DPF nebo nejlepe benzin.
- martasak
- Junior
- Příspěvky: 384
- Registrován: 27.04.2008 00:28
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Základní benzín 1.6 neeeeeeeeeeeeeeee ten ti udělá díru do peněženky dříve než filtr... zvlášť ve městě to žere jako prase...
Možná při malém nájezdu. Ale to jsme OT a stačí prolézt si fórum a najdeš informací dost.

Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
V podstate ten 1.6i pyta asi o 2l viac ako 1.6d, teda o 60Kc viac na kazdych 100km. Mesto: 8, mimo: 5.8 a 130kmh: 7.5l/100km, ale dokazem mesto aj za 6 a mimo za 5.2 a 110kmh za 6/100km. Na druhu stranu ziadna udrzba, ziadne VIFy, tankovat sa da v hornej-dolnej, zahrieva sa na 90C do 600m, ale zamozrejme je to len 74kw takze 160 po dialnici by znamenalo spotrebu mozno 8,5-9. Neskusal som. Je to motor skor pre pokojneho tatinka.martasak píše:Základní benzín 1.6 neeeeeeeeeeeeeeee ten ti udělá díru do peněženky dříve než filtr... zvlášť ve městě to žere jako prase...Možná při malém nájezdu. Ale to jsme OT a stačí prolézt si fórum a najdeš informací dost.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
martasak píše:Základní benzín 1.6 neeeeeeeeeeeeeeee ten ti udělá díru do peněženky dříve než filtr... zvlášť ve městě to žere jako prase...Možná při malém nájezdu. Ale to jsme OT a stačí prolézt si fórum a najdeš informací dost.
taky nechapu proc ne , za kolik se da jezdit mesto s naftou ? ja jsem jezdil s 1,8TDCI trasy 10km do mesta + placani po meste a zpet podle palubaku kolem 8,3l/100km a ted jezdi manzelka s 2,0TDCI opet podobne trasy kolem 8,0l/100km , a nechces mi namlouvat ze jezdis s naftou po meste za 5l/100km .

Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 23.02.2010 14:15
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
V Německu je poměrně slušnej výběr, včetně 66 kW a 1.8 TDCi. Každopádně požaduji diesel, i když dlouhé trasy jsou u mě tak 50 - 60 procent nájezdu, jinak jezdím po Praze. Ten 1.8 TDCi nemá DPF, že?
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
DPF nema, ale je to litina, takze to trva, kym sa nahreje a topi v zime. Niektore maju predohrev, ale to je len dalsia suciastka, ktora sa moze pokazit a zvysuje hmotnost v prednej casti. Ak diesel do mesta, tak 66kw.venousek píše:V Německu je poměrně slušnej výběr, včetně 66 kW a 1.8 TDCi. Každopádně požaduji diesel, i když dlouhé trasy jsou u mě tak 50 - 60 procent nájezdu, jinak jezdím po Praze. Ten 1.8 TDCi nemá DPF, že?
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- wilder01
- Junior
- Příspěvky: 491
- Registrován: 07.06.2009 22:24
- Bydliště: Trnava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
euro 4 splna bez dpf len 1,6 tdci 66 kW.
Ostatne motory ak su s normou euro 4, tak dpf maju.
Ostatne motory ak su s normou euro 4, tak dpf maju.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2773
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Myslim, ze i 1,8TDCi splnuje bez DPF Euro 4.
- Radegast
- Junior
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10.03.2008 22:37
- Bydliště: Frýdek-Místek
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
1,8TDCi normu EURO 4 nesplňuje a proto půjde za chvíli do kytek 

FoFo II Combi Ghia 1,6 TDCi 80kW Dark Grey 05/2005


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti