Stránka 36 z 41
Re: Brzdy
Napsal: 22.03.2019 22:29
od IvanSt
Stano
Komplet pořádné brzdy jsou pěkná pálka a osobně bych do toho nešel, pokud by se zásadně nezvedl výkon motoru. Vzhled je věc druhá. Rozdíl v neodpružené hmotnosti jen na jednom kotouči (278 vs 320 mm) může být 2-3 kg, ale to je věc třetí

Re: Brzdy
Napsal: 23.03.2019 05:42
od phofy
Na starym aute jsem mel 300mm brzdy, kotouce byly o hodne tezsi a brzdilo to stejne jak 278mm...

Re: Brzdy
Napsal: 23.03.2019 07:39
od Gossip
Ja to chtel jen kvuli vzhledu ale netusil jsem ze s tim jsou takove patálie.
Re: Brzdy
Napsal: 24.03.2019 14:00
od spooon
velikost kotouče je jen jeden udaj, který určuje výkonost brzd. Když to má kvůli vzhledu, tak není o čem.
Ale jak už sem psal, výkonějších brzd je nejlepší docílit kvalitníma deskama. Jezdím na zadokolce (lehce přes tunu) s brzdama 250mm na okruhy a kvalitní desky vydržej na menších okruzích (Sosnová, Mýto) i 10-12 ostrých kol. Kdežto bežný desky tak 2-3 a už vadnou.
Re: Brzdy
Napsal: 24.03.2019 15:06
od petulak
Re: Brzdy
Napsal: 06.11.2019 17:01
od Quickie
Re: Brzdy
Napsal: 06.11.2019 17:25
od petulak
Re: Brzdy
Napsal: 06.11.2019 18:07
od dusanlulka
Re: Brzdy
Napsal: 06.11.2019 18:55
od Quickie
Petulak ta drážka v strede má aj nejaký význam?
Re: Brzdy
Napsal: 06.11.2019 19:03
od petulak
j.j. " zbírá " prach.++
Homogenita materiálu destičky - drážky předcházejí vzniku středových zlomů a mohou pomoci omezit zdvihání okrajů destiček;
Odvod nežádoucích produktů - drážky poskytují dostatečnou únikovou cestu pro uvolněné plyny a pryskyřice a mohou zásadním způsobem v některých případech ovlivnit počáteční charakteristiky ubývání destičky. Při vysokých teplotách může být ovlivněno vytváření kritických vrstev;
Re: Brzdy
Napsal: 08.11.2019 09:41
od spooon
vzal bych Bremba. Posledních 10 let neberu na daily auta nic jinýho a nikdy žádný problém. Jak kotouče, tak desky
Re: Brzdy
Napsal: 12.11.2019 11:33
od vladka1
Zrovna Brembo kotouče mi rezly jsk sviňa, asi smůla na várku... Teď TRW a spokjenost. ATE obložení na 2 věci v zimě, asi reaguje se solí a nějaká složka obložení vytváří kluznou vrstvu.. První zabrždění po dvou dnech stání jsem si myslel že chcípl posilovač

.. Dělalo to opakovaně a pomáhalo jedno velké zabrždění za 100 kmh na 50. Dost nepříjemné...
Edit: rezly zadní Brembo, po jedný zimě letěly do šrotu.. Po nich TRW a vydržely tři zimy... Jak zadní brzdy brzdí málo tak to rezne řádově víc než předek.. Zlatý bubny, celkem nechápu že je někdo mění z akotouče… Předchozí Fík byl s bubnama a ty byly bez problému.. Kotouče vzadu reznou, třmeny problém se zatuhnutím ručky = furt přibrzďuje, ručka brzdí výrazně míň než na bubnu (třmeny i lanovody jsem dával nový a nepomohlo)...
Re: Brzdy
Napsal: 12.11.2019 20:00
od Stenly
To asi nebyla špatná várka - Brembo max mám na předku - z venku dobrý, zevnitř totálně zrezlý - na přesoustružení. Holt za poslední rok a půl najely jen10tkm okolo baráku.
Nové s deskami Textar epad brzdily perfektně.
Re: Brzdy
Napsal: 13.11.2019 12:36
od spooon
já taky nenajzedím úplně nejvíc, ale přední kotouče vždy relativně v pohodě. J epravda že je tak za 3-5let měním, tak možná nestihnout jít do kopru. Zadní to je trochu problém, ale to je asi jedno, jaká značka...
Re: Brzdy
Napsal: 17.06.2020 12:11
od peter1207
Čaute hoši.
Preletel som túto tému a dosť tu znejú značky textar a brembo.
Čaká ma výmena komplet predku, takže sa rozhodujem či ísť opäť do origo Ford alebo zvolím inú značku.
Zaujíma ma ale jedna vec, prečo sú kotúče textar pro plus lacnejšie ako "obyčajné"
Takže či ísť do kombinácie textar pro plus+ epad alebo ísť do Zimmerman sady.
Moje očakávania sú, o trošku lepší brzdný účinok ako origo, nechcem riešiť hrdzu, pískanie ani zahrievanie kým "nabehnú" zároveň už budem očakávať trošku lepší odvod tepla nakoľko mám vzadu bubny.
Otázka číslo dva, čaká ma go zadnej nápravy, teraz robím predok.
Oplatí sa zadok prestavať na kotúče? Alebo kúpiť novú sadu bubnov a čeľustí?
Auto je foto mk2 2005 1.6ti hatchback