Příspěvek
od Fiber » 19.12.2012 12:37
Tak tak, tradiční ufňukanej článek, kdy pisatel by si situaci představoval tak, že auta radši ani nevyjedou, aby nedošlo k ošoupání (což se mimochodem u hodně materiálu u policie dělá). Uznávám, ne každý se k autům chová úplně předpisově, mě samotnýmu pak chování některých kolegů hodně vadí, ale je nás skoro 40 tisíc a to se prostě nějaký ten vadný kus najde.
Je taky potřeba si uvědomit, že je to pořád pracovní nástroj, ne voňavka na auto-přehlídky. To, že na místech, kde se rozhoduje o zadávání zakázek pro policii sedí člověk, kterej o policejnim autě slyšel v kriminálce anděl večer v osm, je věc další a dopadá to tak, že se nakupujou auta značně nevhodný pro službu (respektive v nevhodný úpravě).
A dovolím si ještě poslední poznatek a to k najetým kilometrům. Vzhledem k tomu, co to auto prožívá, že se na něm každej den střídaj řidiči s jinym jízdním stylem , často se dá autu pokouřit, kdy o nějakým pětiminutovym dochlazování po dojezdu nemůže být řeč (i když teda okty se dochlazujou po vypnutí motoru samy), nájezd policejního auta je potřeba vynásobit minimálně 2x, aby šel porovnat s autem v civilním sektoru. Když se dožijou 300 tisíc kilometrů, většinou se stejně dávaj pryč.
JE: Ford Mondeo kombi 2.5 V6, 125kW, r.v.: 2005
GALERIE
BYL: Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 96kW, r.v.: 2004
GALERIE
BYL: Ford Mondeo kombi 2.0i, 96kW, r.v.: 1996 (MK2)