Stránka 38 z 84
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 29.02.2012 11:51
od Nicco
Ked spominas tie vyrovnavacie davky vstrekovacov, tak v tom clanku hore o 1.6ke pisali, ze slabsia verzia s Bosch vstrekovacmi a mensim tlakom si sama kalibruje vstrekovace - pri konstantnom przdeni motorom sama mierne zvysuje otacky a meria reakcie. Cas od casu je teda potrebne mu dopriat brzdenie motorem, inak cloked skonci na kalibracii v servise.
U tej vykonnejsej sa predpoklada vacsi najazd (toto by malo vysiet v autobazare nad kazdym 2.0td...) a ze vyrobca garantuje emisie do 160t km (to by tam mohli tiez vyvesit

)
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 29.02.2012 12:00
od V12
Vyrovnavacia davka (alebo korekcia) ukludnuje motor pri behu na nizke otacky. Ak je na 3 vstrekovacoch priblizne rovnaka a stvrty sa silne odlisuje je jasne, ze ten odchadza a v dohladnej dobe ho bude treba menit. Kazdy vyrobca ma ine normy - VW ak sa dobre pamatam tak +/- 2.8 mg, velke fordacke diesle v americkych pickupoch dokonca +/- 4 az 8 mg podla velkosti motora (cim viac valcov a vacsi objem, tym vacsia tolerancia). Optimalny stav je ked su vsetky priblizne rovnake a samozrejme hlboko pod povolenou normou. Kazda RJ nejakym sposobom vyhodnocuje kopanie jednotlivych valcov a tieto korekcie upravuje. Ked ich precitas, mas jasny obraz o stave najdrahsieho komponentu naftoveho motora.
Preto ma ich PID tak zaujimaju. Torque umoznuje zadavat PIDy vlastne a potom ich citat...
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 01.03.2012 20:46
od tom594
Možná jste četli před týdnem ,jak se mě rozsvítila kontrolka motoru po odstranění fitru DPF.v úterý na diagnostice mě vyběhly dvě chyby a obě byly ohledně DPF(myslím že P2002 a P2059).Dnes dojel pán z FAPOFFu a konstatoval,že zřejmě asi doško k chybě,kdy mě po úpravě softu nahráli do auta ten původní.po nové úpravě a nahrání do auta je už všechno v pořádku.

Spotřeba před odstraněním přes 7 l/100km.Po odstranění,ale se špatným softem klesla k 6 litrům.Uvidím jak se sníží po dnešní úpravě.Auto jde hodně z lehka.Dříve jsem byl nucen víc podřazovat. Tvrdil mě že kilometrické vypalovačky by to nemělo dělat,že jednotka je nějak odpojená a taky odpojoval konektor od jednotky pro dolévání aditiva do nafty.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 02.03.2012 09:42
od Giggo
pepé píše:vita_k píše:jak jsem uz psal: teplota dpf (nebo katu) se zvysi na 450 stupnu. Kombinace elm327 diagnostiky a programu Torque je prima

vsem doporucuju.
Ptám se jestli to někdo zjistí když řídí auto a nemá žádné diagnostiky ani další měřáky.
To ti přibývá furt olej, když to regeneruje.
U mně je olej OK, spotřeba taky Ok, ale někdy se spouští větrák.
Ano, cítím, že auto ztratí část výkonu a to mám auto chipnutý, takže výkonu mám víc, reakce na plyn je ospalá, a zvedne se aktuální spotřeba (což je horší postřehnout, protože každej úsek je jinej, ale poznat to je). Každopádně ve chvíli kdy to na mě auto zkusí to skutečně poznám. Pokud sou podmínky vhodný vypnu zapalování a znova nastartuju za jízdy, čímž ju přeruším a je klid.
Zajmá mě, pokud se vám vykuchaným spustí km regenerace doběhne někdy? Nebo běží do nekonečna tj. do zastavení auta?
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 02.03.2012 10:41
od pepé
Pokud mu nepovolíš regeneraci, tak ho budeš mít nebo už máš totálně zasranej(za chvilku bude chtít regenerovat neustále), tento systém bych používal u aut bez DPF a to pokud by to chtělo regenerovat a poznal by si to.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 02.03.2012 10:58
od Giggo
Díky, ale vůbec si neodpověděl na to co sem se ptal ...
Já DPF nemám, proto sem to udělal
Jinak sem Ti popisoval, že bez všech měřáků já dycky poznal, když regeneroval a poznám to i teď.
Zajmá mě, pokud se vám vykuchaným spustí km regenerace doběhne někdy? Nebo běží do nekonečna tj. do zastavení auta?
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 02.03.2012 12:07
od pepé
Dle poslední otázky mi připadlo, že DPF máš, tak sory.
Já jsem nikdy nic nepoznal, myslím to, že by to chtělo regenerovat(najeto 10 000km po Fapoff), jedině se mi někdy spouští větrák, ale to už jsem psal.
Až minulý týden, když jsem jel na hory jsem při jízdě do Jáchymova zpozoroval úbytek výkonu auto táhlo, až když byly táčky nad 2,2. dojel jsem ten kousek ubytoval se a pak když jsem jel na sjezdovku, tak vše OK.
Nevím čemu to přisuzovat, ale bylo to podobné, jako když mi technik u jedničkovýho focuse zapomněl nastrčit konektor od turba. Ale teď když si tak matně vzpomínám, tak auto bylo taky dost líné, když to neustále provádělo regenerace, než jsem dojel na odstranění.
Nevím uvidíme co bude dál.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 02.03.2012 16:26
od V12
pepé píše:zpozoroval úbytek výkonu auto táhlo, až když byly táčky nad 2,2. dojel jsem ten kousek ubytoval se a pak když jsem jel na sjezdovku, tak vše OK.
Tak na toto pozor, presne tento problem mal kolega na Fiate Stilo kolega. Raz to auto slo ako besne, inokedy bolo lenive ako HaTaPka. Bol s tym v servise a diagnoza tragicka - turbo v polcase rozpadu. IC mal suchy, turbo nevydavalo ziadne podozrive zvuky. Takisto ziadny dym, proste nic. Mechos mu to vymenil za nove a odvtedy vsetko OK.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 04.03.2012 17:06
od pepé
Dělal jsem mazací zkoušku turba(i s fotkama je to tady na fóru), vše OK, nevím jak by to to turbo dokázalo jednou OK a jednou KO. Stalo se mi to úplně poprvé po Fapoff.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 05.03.2012 08:46
od Bastr
Tak už mám najeto 40 tis.km bez DPF filtru a zatím se jeví vše ok.
Spotřebu mám 5.6l/100km což bych žekl že je to slušné a jezdím 50% město 50% dálnice
Jediné co jsem spozoroval tak občas když vyjíždím z vjezdu tak to mám mírně do kopečka tak občas z výfuku vyletí saze ale jsou mokré né suché takže to zanechá na zámkovce jakobý mokré saze ale udělalo mě to teprve dvakrát tak nevím co si o tom myslet.
A asi to sem nepatří ale vždy když mám chladící kapalinuna na spodní rysce a doleju to tak aby to bylo mezi max a min ryskou tak to vždy klesne kousek nad min a tam se to drží a neklesne to.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 06.03.2012 22:59
od Nicco
Bastr píše:T...vždy když mám chladící kapalinuna na spodní rysce a doleju to tak aby to bylo mezi max a min ryskou tak to vždy klesne kousek nad min a tam se to drží a neklesne to.
Tento zaujimavy jav som videl u viacerych aut, ale nikdy nebol vysvetleny uplne. Raz sa jednalo o deravy chladic, raz o netesnu sponu, raz to prestalo samo a v ostatnych pripadoch to majitelia uz neriesili.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 21.03.2012 10:25
od tom594
Zdravím,
před několiky týdny jsem si nechal vykuchyt DPF.FAPOFF to dělají tak ,že filtr při tom nerozbijí.Našel jsem na internetu,že použité filtry DPF se vykupují .Snad za to dají 2000-5000kč.Prodával to někdo z Vás ?
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 21.03.2012 10:45
od pepé
Já ne, ani jsem o tom nevěděl, ani bych se nedivil, kdyby tu tvárnici nějakou žíravinou vyčistili a pak znovu namontovali.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 21.03.2012 10:53
od Sobull
Mě to teda vymlátili pořádným kladivem. Pochybuju, že bys prodal samotnou tvárnici nebo že bys ji vůbec nepoškozenou z toho vyndal. Pokud nedestruktivně, tak ti musí nahradit celou rouru něčím jiným. Leda že by zas vymysleli něco novýho...
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 21.03.2012 11:43
od pepé
No jasně vyndá se to naprosto nepoškozený, ten válec rozříznou jako by do elka odehnou, vyndají tu tvárnici, nazpět přihnou, zavaří a nastříkají stříbřenkou-je to jako by se nic nedělo, samozřejmě je ale vidět svár, ale myslím, že je ze zadní části, takže jedině po vyndání.
