Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
- jfk
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 01.08.2010 16:47
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Jak jsem psal v popisu egr ventil je nový. Pokud je to egr ventil mazání chybových hlášek to jistí.
Ford Focus C-max Ghia 1.6. TDCI 80 kw, 12/2005 vyrobeno, bez DPF.
- rh1980
- Pokročilý
- Příspěvky: 794
- Registrován: 06.10.2012 09:39
- Bydliště: Vysočina
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
EGR by se měl při výměně zkalibrovat/zresetovat.
Ford Focus II kombi 1,6TDCi, 80kW (chip 96kW), 08/2007, Panther Black, DPF OFF, GALERIE
- jfk
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 01.08.2010 16:47
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Reset jsem provedl odpojením baterky, ale toto by mělo být probíráno v jiném vlákněrh1980 píše:EGR by se měl při výměně zkalibrovat/zresetovat.

Ford Focus C-max Ghia 1.6. TDCI 80 kw, 12/2005 vyrobeno, bez DPF.
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4028
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
- rh1980
- Pokročilý
- Příspěvky: 794
- Registrován: 06.10.2012 09:39
- Bydliště: Vysočina
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Tak tak, odpojením baterky vyresetuješ maximálně rádio a ne EGR.
Ford Focus II kombi 1,6TDCi, 80kW (chip 96kW), 08/2007, Panther Black, DPF OFF, GALERIE
- jfk
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 01.08.2010 16:47
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Nyní si vzpominám, že reset Egr ventilu by proveden přes auto diagnostiku kamaradem (automechanikem) po výměně egr ventilu a palivového filtru. Auto po resetu začalo hrozně kouřit černý kouř. Poté byla provedena výměna turba, prasklá hlava sání, regulátor tlaku turba, olej. Po těchto úkonech bylo vše v pořádku, až na občasné chyby, které jsem již psal a objevily se asi 3 měsíce po výměně dílů. Auto jezdí, zatím to neřeším. Moc všem děkuji za rady ahoj jfk
Ford Focus C-max Ghia 1.6. TDCI 80 kw, 12/2005 vyrobeno, bez DPF.
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 17.07.2009 19:39
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Měnil jsem palivový filtr. I přes zalití filtru se to stejně zavzdušnilo a musel jsem to tedy odvzdušňovat. Od té doby mi focus nestartuje napoprvé, ale až na druhý (někdy třetí) pokus. Co soudí zkušenější ze záznamu z jízdy? Mě připadá, že se to zavzdušňuje, ale nevím kde, protože od filtru jde průhledná hadička a v té vzduch nevidím. Může se to zavzdušňovat ještě někde dál? A nebo už ty vstřiky stojí zaprd?
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 458
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Neviem preco ale zatial vzdy ked som menil palivak 1,6tdci. to napriek dôkladnemu odvzdusneniu
par dni startovalo horsie.(mne sa zda graf OK.)
par dni startovalo horsie.(mne sa zda graf OK.)
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 17.07.2009 19:39
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Když jsem se ještě podrobně podíval na první start, tak tlak v railu stoupal 1.3 s. Nevím, jestli to není moc pomalu a jestli to neukazuje na nějaký problém. U opakovaného startu už tlak dosáhl za ten čas vyšší hodnoty (22 MPa) a motor chytil.
V zajímavém videu common rail celkem jednoduše měří a tam jim stoupá tlak 3x rychleji.
https://www.youtube.com/watch?v=tXEkQt9ZODQ
V zajímavém videu common rail celkem jednoduše měří a tam jim stoupá tlak 3x rychleji.
https://www.youtube.com/watch?v=tXEkQt9ZODQ
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti