a ty zuby jsou vadný EGR. I když jsem tento graf ukázal v servisu i na FMC, tak nikdo neřekl, že je to vadný EGR. Zjistil jsem to až za polárním kruhem, 800km od servisu Ford. Fakt bych za to FMC zakroutil krkem.Včera jsem zkoušel Mercedes GLK 220 CDI 4Matic, objem 2.2 s výkonem 125kW/3200ot a momentem 400Nm/1400ot. Na to, že je to SUV s 4x4 a je těžší, tak i s automatem jede mnohem lépe jak moje Mondeo, je tam zrychlení a když je potřeba, tak na kickdown to točí až ke 4500ot a auto fakt vystřelí. Snažil jsem se něco takového vypudit z mého Mondea, ale je to bída, proti GLK je motor nevýrazný, kolem 3000ot už vadne. Zkusil jsem na dálnici zrychlení na 6ku ve 120km/h, pak na 5ku a nakonec na 4ku a není tam moc rozdíl (jako by bylo zrychlení elektronicky omezeno). Mám pocit, že ten motor není v pořádku, ale nemám jak to zjistit. Motor sice zabere mezi 1800-2800ot, ale pak hrozně rychle vadne a nad 3000ot zrychluje pomalu (je lepší přeřadit). Vůbec se to s GLK nedá srovnat, ten táhne až do 4500ot.







