Příspěvek
od spooon » 21.01.2016 13:02
hodím to sem, už asi rok jezdím s parádní úpravou rovná klapka plus zalití kanálku volnoběhu a 5mm díra. Padání otáček při řazení super, volnoběh za studena 1100, za tepla za jízdy kolem 1000 a za tepla na místě kolem 750 - prostě ideální chování.
Tak před měsícem mi začaly pomalejš padat otáčky při řazení, ale pozor, pouze když je motor ohřátý! Když byl studený, tak padali snad ještě rychlejš. A dva dny nazpátek mi za jízdy při teplým motoru drží auto volnoběh 2000-2500ot. Zastavím, a po vteřince spadnou na 750. Co se mohlo pokazit? S úpravou sem najel asi 15000km a teď to začalo dělat tohle.
Ještě jeden poznatek, když startuju při teplotách kolem nuly a míň, tak to chytne a hned zdechne a nebo to drží strašně malý otáčky, řekněme 500. Ale stačí hned po nastartování držet trošku plynu, aby otáčky byly řekněme 1500, a po 5 vteřinách plyn pustit a drží to normální studený volnoběh, tedy kolem 1000.
Focus 1999, benzín 1.8