Hmm, jo tak to bych taky rád věděl, proč mi to shořelo. Jestli to bylo blbě udělaný, ten plyn, jestli jsem něco přece nezanedbal já, nebo jestli je to vlastnost, že to prostě ty kilometry v kuse, co najezdím, nezvládne... Ten servisák mi říkal, že se domnívá, že to způsobil plyn. Že 1.6 je jinak nesmrtelný motor, a po 130000 km, nemá ještě nárok za normálních podmínek, na tak fatální poškození. Je ale zvláštní, že když jsem se ho ptal, proč i sám Ford nabízí LPG pohon, pokud by plyn nevyhnutelně způsoboval tohle poškození, tak mi řekl, že oni sice dělají 1,8 obsah a i tak to není tovární, je to taky dodatečná předělávka, ale že na druhé straně neví o tom, že by se takové potíže vyskytovaly. Navíc že 1.6 i 1.8 obsah má sedla ventilů ze shodného materiálu, takže z toho všeho klidně může vyplývat, že třeba fakt se tam něco pokazilo, že to nemusí prostě udělat každému. Já bych tohle strašně rád rozlousknul, když už mně to teda něco bude stát, prostě z toho udělám součást mého dlouhodobého testu LPG. Ale taky se asi pozeptám u plynomontážníků, neboť to byli právě oni, kteří se dušovali, že nic takového nenastane. Koneckonců, mám pocit, že to zařízení je od nich ještě v záruce. Sice na konci, ale pořád ještě je. Ideální by bylo nechat si dát od Forda písemně dobrozdání o příčině ( jestli něco takového jsou schopní napsat a jestli to má vůbec význam ) a společně s účtem jim to naservírovat. Já to asi tak udělám, a uvidím, jak na to budou reagovat. Že je šance malá, to vím, ale zkusit to můžu. Co myslíte vytomason píše:Já tě uklidním Mondeo 1.8 2005 + flashlube stotisíc podpálené 2 ventilyKlvys píše:Mošna:to tak nejde brat nahoda kdyby se to mělo stavat každemu tak by si nikdo plyn nedělalnemuselo to byt anik tim plynem
LPG - montáže a zkušenosti sem...
- Ota
- Nováček

- Příspěvky: 78
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Vavřinec, KH
Re: LPG - výrobce AC
Byl: FF2 5dv., 1.6 , ročník 2007, benzín+LPG holandský AG Autogas SGI, dosti tmavě modrý, asi tak 74kW.
Bylo: Mondeo combi 2,0 Tdci, ročník 2011, midnight sky + comfortní titanium
Teď je: Ford EXPLORER 4.0 SOHC dosti tmavě modrý brouček z roku 1997
Bylo: Mondeo combi 2,0 Tdci, ročník 2011, midnight sky + comfortní titanium
Teď je: Ford EXPLORER 4.0 SOHC dosti tmavě modrý brouček z roku 1997
- Mošna
- Nováček

- Příspěvky: 70
- Registrován: 04.07.2008 10:28
- Bydliště: Olomouc
Re: LPG - výrobce AC
Podle toho, jak jsem se o to zajímal, skutečně u Fordů a japonců dochází k zaklepání sedel ventilů, při ježdění na LPG, proto se montuje FlashLube, ale o tom už tady bylo napsáno hodně. Další věc jsou problémy spojené s používáním FlashLube... Já jsem tak nějak žil s domněním, že mě to možná taky jednou potká (sedla ventilů)... Taky si myslím, že ti Ford nic písemně nedá... příčin "může být" několik... Ale pátrej a pak poreferuješ...Ota píše:... Já bych tohle strašně rád rozlousknul, když už mně to teda něco bude stát, prostě z toho udělám součást mého dlouhodobého testu LPG. Ale taky se asi pozeptám u plynomontážníků, neboť to byli právě oni, kteří se dušovali, že nic takového nenastane. Koneckonců, mám pocit, že to zařízení je od nich ještě v záruce. Sice na konci, ale pořád ještě je. Ideální by bylo nechat si dát od Forda písemně dobrozdání o příčině ( jestli něco takového jsou schopní napsat a jestli to má vůbec význam ) a společně s účtem jim to naservírovat. Já to asi tak udělám, a uvidím, jak na to budou reagovat. Že je šance malá, to vím, ale zkusit to můžu. Co myslíte vy
- Ota
- Nováček

- Příspěvky: 78
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Vavřinec, KH
Re: LPG - výrobce AC
No, i já mám Flashlube. A od začátku se domnívám, že FL je podvod. A nakonec, i můj případ mne v těch domněnkách utvrzuje
Jo, zkusím popátrat. Třeba se něco dovím, a bude to užitečné i pro vás.
Jo, zkusím popátrat. Třeba se něco dovím, a bude to užitečné i pro vás.
Byl: FF2 5dv., 1.6 , ročník 2007, benzín+LPG holandský AG Autogas SGI, dosti tmavě modrý, asi tak 74kW.
Bylo: Mondeo combi 2,0 Tdci, ročník 2011, midnight sky + comfortní titanium
Teď je: Ford EXPLORER 4.0 SOHC dosti tmavě modrý brouček z roku 1997
Bylo: Mondeo combi 2,0 Tdci, ročník 2011, midnight sky + comfortní titanium
Teď je: Ford EXPLORER 4.0 SOHC dosti tmavě modrý brouček z roku 1997
- Mošna
- Nováček

- Příspěvky: 70
- Registrován: 04.07.2008 10:28
- Bydliště: Olomouc
Re: LPG - výrobce AC
No nechci se opakovat, už jsem to tu řešil, ale mě během roku, co jezdím na plyn a přimazávám FL odešel volnoběžný ventil a katalyzátor a nevím, jestli to tomu lehce nepřipisovat. O zasírání motoru už tu též byla řeč. Tak jsem snížil dávkování... Je pravda, že mi teď motor žere i dost oleje (což nesouvisí s plynem, ale pravděpodobně jsou špatné gufírka na ventilech), takže možná proto to katík neunesl...Ota píše:No, i já mám Flashlube. A od začátku se domnívám, že FL je podvod. A nakonec, i můj případ mne v těch domněnkách utvrzuje![]()
Jo, zkusím popátrat. Třeba se něco dovím, a bude to užitečné i pro vás.
-
Kombík
- Nováček

- Příspěvky: 102
- Registrován: 02.01.2009 18:42
- Bydliště: Přerov
Re: LPG - výrobce AC
Podpálené ventily u LPG znamená zanedbaná údržba.U lpg musíte nejméně po 15 - 20 tisících km seřídít ventily, ne jak je psáno po 160 tisících u focuse a nepomůže mazání, než to dojde na výfukové ventily tak to shoří.Jedině pravidelná kontrola zabrání podpálení ventilů mám již třetí auto na LPG.Také je otázka bohatosti směsi jak vám to seřídí plynaři.Chudá směs rovná se podpálené ventily.
FOCUS 1.6 16V kombi modrá metalíza 2001
- Jazz
- Nováček

- Příspěvky: 43
- Registrován: 26.11.2009 19:37
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - výrobce AC
92 000 km na lpg strata tlaku na prvom a druhom valci , pravdepodobne podpalene ventily alebo neviem co
. System Vialle Lpi Bez Flashlube . Viva la gasolina 
Ford Focus II combi Style1.6 16V+Vialle LPI, 2008
Ford Focus I combi 1.8 16v 85Kw , 2000
Ford Focus I combi 1.8 16v 85Kw , 2000
-
Jerryk2
- Nováček

- Příspěvky: 41
- Registrován: 21.07.2010 08:49
Re: LPG - výrobce AC
Chtělo by to zkušenost od někoho kdo po 25 000 - 30 000 km si nechával seřizovat ventilové vůle a přimazávání tam měl a kolik na to najel než došlo k nějakýmu problému.
Pokud si budu nechávat na focusu dělat hlavu tak určitě to vyjde na polovinu žádných!!! 20 000 Kč. Je nesmysl krmit autorizovanej servis, kterej se napakuje. Motoráři to dělaj za polovinu vč. montáže nebo ve spolupráci se šikovným mechošem i na míň.
90 000 km na lpg = cca 80 000 Kč úspora (započtený servisní prohlídky a větší amortizace dalších dílů) - 30 000 kč přestavba = 50 000 Kč úspora - hlava za 10 000 kč = 40 000 Kč úspora
Pokud si budu nechávat na focusu dělat hlavu tak určitě to vyjde na polovinu žádných!!! 20 000 Kč. Je nesmysl krmit autorizovanej servis, kterej se napakuje. Motoráři to dělaj za polovinu vč. montáže nebo ve spolupráci se šikovným mechošem i na míň.
90 000 km na lpg = cca 80 000 Kč úspora (započtený servisní prohlídky a větší amortizace dalších dílů) - 30 000 kč přestavba = 50 000 Kč úspora - hlava za 10 000 kč = 40 000 Kč úspora
FFI 1,6 16V, hatchback, Lpg+elektr.FL, profi údržba
- el_Barto
- Junior

- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: LPG - výrobce AC
tu hlavu bych fakt nevidel tak cerne, ony se pritom udelaji i rozvody atd, to by stejne jednou prislo ... Ba co vic podle me i tech 10 prijde dost nadsazene ... Sikovny motorar za 5 i s materialem. Mluvim ze zkusenosti co jsem ted platil za srovnani hlavy na svem DOHC v sierre ....
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
- tomason
- Test driver

- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: LPG - výrobce AC
To mluvíš o FI ten má Zetec jenže nový Focus i Mondeo má Duratec a ten si vymezuje vůle sám,Kombík píše:Podpálené ventily u LPG znamená zanedbaná údržba.U lpg musíte nejméně po 15 - 20 tisících km seřídít ventily, ne jak je psáno po 160 tisících u focuse a nepomůže mazání, než to dojde na výfukové ventily tak to shoří.Jedině pravidelná kontrola zabrání podpálení ventilů mám již třetí auto na LPG.Také je otázka bohatosti směsi jak vám to seřídí plynaři.Chudá směs rovná se podpálené ventily.
babo raď .
Můj názor je,že tyto motory nesnesou tepelné namáhání které LPG vytváří po nějaké době se to projeví podpálením ventilu či zaklepáním.
Nejhůře by na tom měla být auta která jezdí po dálnicích často a ve vysokých otáčkách.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
Kombík
- Nováček

- Příspěvky: 102
- Registrován: 02.01.2009 18:42
- Bydliště: Přerov
Re: LPG - výrobce AC
Je jasné, že nemůžete na LPG jezdit s cihlou na plynu, tepelné namáhání je vyšší.Pokud však pravidelně kontroluji ventily, tak není důvod podpálit ventily ty se podpálí jen když není vůle.Pokud je hydraulické vymezování tak není důvod k podpálení.Cena za repas hlavy 20000 kč je značně přemrštěn za to by mohla být nová.Lepší by bylo kdyby fabryky nešetřily na materiálu ventilů ,co model to horší kvalita ,kde ušetří tam ušetří,ale potom to zaplatíme v servisu dvakrát a to nejen u ventilů ložiska u F II.
FOCUS 1.6 16V kombi modrá metalíza 2001
-
Jerryk2
- Nováček

- Příspěvky: 41
- Registrován: 21.07.2010 08:49
Re: LPG - výrobce AC
Podle mě zetec a duratec to stejné jest. Hydroštely by měly být až u TI-VTC var. časování. 1,6 - vyžaduje manuální seřizování...ale ověřit si to holt musí každý sám...třeba tím, že se podpálí u lpg ventil 
FFI 1,6 16V, hatchback, Lpg+elektr.FL, profi údržba
- el_Barto
- Junior

- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: LPG - výrobce AC
Jenze to by se pak neprodala treba ani jedna KIA ... na tomto maji postavenou politiku 7let zaruky... to je ale jina pohadka ...Kombík píše:Lepší by bylo kdyby fabryky nešetřily na materiálu ventilů ,co model to horší kvalita ,kde ušetří tam ušetří,ale potom to zaplatíme v servisu dvakrát a to nejen u ventilů ložiska u F II.
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
-
Klvys
- Test driver

- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - výrobce AC
tos to mi reknete ze jsem koupil starsi auto s LPG jako mnoho lidi muze mit najeto na plyn treba 100000 km a hned do toho vrazit za chvili treba 10-12 tisic kč brat to ze usetrim 1 kč na kilometr oproti benzinu takže za 50000 km borec usetri 50 klacku takze klidne muze dat 10 pryc...no nevim jestli to je normalni mysleni 
- Jazz
- Nováček

- Příspěvky: 43
- Registrován: 26.11.2009 19:37
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - výrobce AC
Este ma napadla jedna vec pre plynarov . Ked Som bol u fedora v prostejova na diagnostiku .
Tak mi tam vymenili moje povodne motorcraft sviecky za Bosh Platinum a musim uznat ze motor ide podstatne lepsie. Prestali kolisat otacky na volnobeh a podstatne lepsie startuje ked je zohriaty .
Takze maximalna spokojnost
Tak mi tam vymenili moje povodne motorcraft sviecky za Bosh Platinum a musim uznat ze motor ide podstatne lepsie. Prestali kolisat otacky na volnobeh a podstatne lepsie startuje ked je zohriaty .
Takze maximalna spokojnost
Ford Focus II combi Style1.6 16V+Vialle LPI, 2008
Ford Focus I combi 1.8 16v 85Kw , 2000
Ford Focus I combi 1.8 16v 85Kw , 2000
- el_Barto
- Junior

- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: LPG - výrobce AC
Muj poznatek ... nepoznam rozdil volnobehu nebo cehokoliv na benzin/plyn ...
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


