LPG - montáže a zkušenosti sem...
-
- Nováček
- Příspěvky: 41
- Registrován: 05.06.2011 19:36
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - výrobce AC
Kluci, jak velky prumer toroidni nadrze se vejde do fofo II 2007 hatchback? Je tam jen dojezdova rezerva. vejde se tam prumer 630mm? Ten otvor totiz neni symetricky ale podle moji 600mm nadrze bych typoval, ze jsem tam mohl mit vetsi. diky
fofo II 2007 1.6 Duratec 74kW LPG AGC bez přimazávání olejem na šicí stroje 

- el_Barto
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: LPG - výrobce AC
nevim prumer, ale mam tam 45litru, po uprave plnim na 43 litru
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
- Mošna
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 04.07.2008 10:28
- Bydliště: Olomouc
Re: LPG - výrobce AC
Co to znamená "po úpravě"?el_Barto píše:nevim prumer, ale mam tam 45litru, po uprave plnim na 43 litru
- Mira
- Test driver
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Třebichovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - výrobce AC
Leon_vendelin: Nevim jak to vypada pod platem tveho vozu, ale domnivam se, ze i kdyz tam mas prostor jen na dojezdovku, tak prumer 630mm by se tam mel vlezt. Otazkou spis je jak vysoky se tam vleze.
Ja mam ve svem toroid 630mmx220mm (53l)
Mošna: ja jsem to zatim nikde verejne neprezentoval, ale kdyz srovnas moje prvni tankovani LPG do prazdne nadrze (viz. podpis) s hodnotou uvedenou vyse v zavorce, ktera je samozrejme pravdiva, tak ti musi vyjit jen jediny vysledek - zadne ohybani plovaku, proste tam plovak nemam. Tzn. tankovani skoro do 100% kapacity nadrze.
Ja mam ve svem toroid 630mmx220mm (53l)
Mošna: ja jsem to zatim nikde verejne neprezentoval, ale kdyz srovnas moje prvni tankovani LPG do prazdne nadrze (viz. podpis) s hodnotou uvedenou vyse v zavorce, ktera je samozrejme pravdiva, tak ti musi vyjit jen jediny vysledek - zadne ohybani plovaku, proste tam plovak nemam. Tzn. tankovani skoro do 100% kapacity nadrze.
- Ota
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Vavřinec, KH
Re: LPG - výrobce AC
Ahoj, tak od pátku zas jezdím.
Mám zgenereálkovanou hlavu na motoru. Potvrdily se podpálené ventily. Po opravě jezdí jak zamlada. Musím říct, že se jim to povedlo, abych jim nekřivdil. Ovšem i cena i termín opravy tomu odpovídá
Doporučili mi pár set km po opravě najet na benzín, a poté, střídat občas třeba na 3 plynové nádrže 1 benzínovou.
Přimazávání je tudíž nesmysl. Vím, a hlídal jsem to pořád, že dávkování toho mazadla bylo celých 90000 km tak, jak mi doporučili plynaři. Ani jednou jsem nejel nasucho. Takže i s FL se dají ty ventily upálit, i když vám budou odborníci tvrdit opak. Jsem toho příkladem. Možná to někdy, za jistých okolností pomáhá, ale potíže to nedostraní, což je blbý - já jezdím sice poměrně dost, ale zcela normálně, nehuntuju to. Takže FL stavím tímto dle mého názoru na roveň ostatním produktům od Horsta Fuchse, protože nepomáhá, jak by měl, a jak bylo slibováno.
A jsem zvědavej, jak se budou na tohle tvářit mí plynaři, jinak zarytí zastánci tohoto produktu, až je touhle skutečností zkonfrontuju.
Mám zgenereálkovanou hlavu na motoru. Potvrdily se podpálené ventily. Po opravě jezdí jak zamlada. Musím říct, že se jim to povedlo, abych jim nekřivdil. Ovšem i cena i termín opravy tomu odpovídá

Doporučili mi pár set km po opravě najet na benzín, a poté, střídat občas třeba na 3 plynové nádrže 1 benzínovou.
Přimazávání je tudíž nesmysl. Vím, a hlídal jsem to pořád, že dávkování toho mazadla bylo celých 90000 km tak, jak mi doporučili plynaři. Ani jednou jsem nejel nasucho. Takže i s FL se dají ty ventily upálit, i když vám budou odborníci tvrdit opak. Jsem toho příkladem. Možná to někdy, za jistých okolností pomáhá, ale potíže to nedostraní, což je blbý - já jezdím sice poměrně dost, ale zcela normálně, nehuntuju to. Takže FL stavím tímto dle mého názoru na roveň ostatním produktům od Horsta Fuchse, protože nepomáhá, jak by měl, a jak bylo slibováno.
A jsem zvědavej, jak se budou na tohle tvářit mí plynaři, jinak zarytí zastánci tohoto produktu, až je touhle skutečností zkonfrontuju.
Byl: FF2 5dv., 1.6 , ročník 2007, benzín+LPG holandský AG Autogas SGI, dosti tmavě modrý, asi tak 74kW.
Bylo: Mondeo combi 2,0 Tdci, ročník 2011, midnight sky + comfortní titanium
Teď je: Ford EXPLORER 4.0 SOHC dosti tmavě modrý brouček z roku 1997
Bylo: Mondeo combi 2,0 Tdci, ročník 2011, midnight sky + comfortní titanium
Teď je: Ford EXPLORER 4.0 SOHC dosti tmavě modrý brouček z roku 1997
- MH30
- Nováček
- Příspěvky: 130
- Registrován: 04.03.2010 12:58
- Bydliště: Frydek-Mistek
Re: LPG - výrobce AC
Tak to jsou hodně zajímavé informace! Já mám najeto na LPG asi 13 tkm, kapu cca 8 kapek za min, ale už si pomalu začnu spořit.... Bylo by možné ještě napsat, co to celé stálo? Díky.
- Ota
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Vavřinec, KH
Re: LPG - výrobce AC
Oprava hlavy včetně nových rozvodů, oleje a nějakých přicmrndávek okolo toho bratru za 23000 .-
A dělal to Charous.
A dělal to Charous.
Byl: FF2 5dv., 1.6 , ročník 2007, benzín+LPG holandský AG Autogas SGI, dosti tmavě modrý, asi tak 74kW.
Bylo: Mondeo combi 2,0 Tdci, ročník 2011, midnight sky + comfortní titanium
Teď je: Ford EXPLORER 4.0 SOHC dosti tmavě modrý brouček z roku 1997
Bylo: Mondeo combi 2,0 Tdci, ročník 2011, midnight sky + comfortní titanium
Teď je: Ford EXPLORER 4.0 SOHC dosti tmavě modrý brouček z roku 1997
Re: LPG - výrobce AC
To už tě výjde levněji koupit celou kompletní hlavu a jen to nasadit a seřídit .
Mám na svém FFI z roku 2000 , motor 1,8 najeto 249tis km , když to mělo najeto cca 144tis. km ,tak jsem to nechal předělat na LPG . Za celou dobu co motor jezdí ,nemá problém s únikem oleje. Jedinej problém co motor, spíše hlava má ,tak jsou to 2 zatlučené ventily ,ale stím se dá jezdit (né navždy). Už od min.roku mám nachystanou komplet mladší hlavu a až ve Fordu řeknou,že se už nedají seřídit ventily ,tak hlavu vyměním.
A ohledně toho zázraku co si říká Flashlube , je lepší nic takového nemontovat a radši si ušetřit prachy a koupit jetou dobrou hlavu a v případě problémů ji vyměnit ,výjde to určo stejně draze ,jak použítí Flashlube.

Mám na svém FFI z roku 2000 , motor 1,8 najeto 249tis km , když to mělo najeto cca 144tis. km ,tak jsem to nechal předělat na LPG . Za celou dobu co motor jezdí ,nemá problém s únikem oleje. Jedinej problém co motor, spíše hlava má ,tak jsou to 2 zatlučené ventily ,ale stím se dá jezdit (né navždy). Už od min.roku mám nachystanou komplet mladší hlavu a až ve Fordu řeknou,že se už nedají seřídit ventily ,tak hlavu vyměním.

A ohledně toho zázraku co si říká Flashlube , je lepší nic takového nemontovat a radši si ušetřit prachy a koupit jetou dobrou hlavu a v případě problémů ji vyměnit ,výjde to určo stejně draze ,jak použítí Flashlube.
Naposledy upravil(a) Wolf2 dne 21.06.2011 12:59, celkem upraveno 1 x.
- Ota
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Vavřinec, KH
Re: LPG - výrobce AC
Jo, to ano. Potíž je v autorizovaném servisu, který počítá jen za demontáž a montáž hlavy 6700 

Byl: FF2 5dv., 1.6 , ročník 2007, benzín+LPG holandský AG Autogas SGI, dosti tmavě modrý, asi tak 74kW.
Bylo: Mondeo combi 2,0 Tdci, ročník 2011, midnight sky + comfortní titanium
Teď je: Ford EXPLORER 4.0 SOHC dosti tmavě modrý brouček z roku 1997
Bylo: Mondeo combi 2,0 Tdci, ročník 2011, midnight sky + comfortní titanium
Teď je: Ford EXPLORER 4.0 SOHC dosti tmavě modrý brouček z roku 1997
Re: LPG - výrobce AC
Bavil jsem se s jedním chlapíkem co dělá hlavy motorů a řekl mi ,že mi klidně hlavu udělá ,ale ať nečekám zázraky ,že se to zase po čase může zhoršit. Je hlavně potřeba pravidelně nechávat seřizovat ventily při jízdě na LPG a pak je po problému . 

- Ota
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Vavřinec, KH
Re: LPG - výrobce AC
Nojo, ale v jakém intervalu tak asi? Protože tohle je věc, kterou jsem určitě zanedbal. Ale na druhou stranu mně falešně uklidňovali, že to není potřeba kontrolovat nějak častěji... Po kolika km tak asi by se to mělo hlídat?
Byl: FF2 5dv., 1.6 , ročník 2007, benzín+LPG holandský AG Autogas SGI, dosti tmavě modrý, asi tak 74kW.
Bylo: Mondeo combi 2,0 Tdci, ročník 2011, midnight sky + comfortní titanium
Teď je: Ford EXPLORER 4.0 SOHC dosti tmavě modrý brouček z roku 1997
Bylo: Mondeo combi 2,0 Tdci, ročník 2011, midnight sky + comfortní titanium
Teď je: Ford EXPLORER 4.0 SOHC dosti tmavě modrý brouček z roku 1997
- zbyndatvrd
- Nováček
- Příspěvky: 182
- Registrován: 05.02.2008 19:40
- Bydliště: jihomoravský kraj
Re: LPG - výrobce AC
Ventily serizovat nejlepe kazdych 15tis km !!!
Jinak Flash Lube jsem vymontoval pred pul rokem z auta. Mel jsem s tim jenom problemy.
Jinak Flash Lube jsem vymontoval pred pul rokem z auta. Mel jsem s tim jenom problemy.
-
- Nováček
- Příspěvky: 41
- Registrován: 21.07.2010 08:49
Re: LPG - výrobce AC
Mám takový pocit, že jsi to měl trošku zbastlený Flash. už od začátku...viz. tvůj příspěvek, že ti to šlo do alternátoru.zbyndatvrd píše:Ventily serizovat nejlepe kazdych 15tis km !!!
Jinak Flash Lube jsem vymontoval pred pul rokem z auta. Mel jsem s tim jenom problemy.
Doporučuji dát si to elektronický....nestříká z toho náplň jak u kapátka

FFI 1,6 16V, hatchback, Lpg+elektr.FL, profi údržba
- zbyndatvrd
- Nováček
- Příspěvky: 182
- Registrován: 05.02.2008 19:40
- Bydliště: jihomoravský kraj
Re: LPG - výrobce AC
To nebyl jediny problem. Zanasel se mi od toho MAP senzor, ponevadz vyvod Flash Lube umistnili pred nej. Na jiny rozumny zpusob jak tam privezt FL jsme nenasli.Mám takový pocit, že jsi to měl trošku zbastlený Flash. už od začátku...viz. tvůj příspěvek, že ti to šlo do alternátoru.
Doporučuji dát si to elektronický....nestříká z toho náplň jak u kapátka

Zajimalo by me, jak to maji resene jini na Fofo >2001 Q3.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti