lucky.jack píše:Neví někdo jaký výrobce spojky a setrváku je u 1.6 tdci? Je tam SACHS? Nebo je to zase co ves to jinej pes...?
A nebo ještě jinak...je možný zkombinovat řekněme setrvák sachs a spojku s ložiskem třeba od luku nebo valea?
Ja si myslim ze to nahodou vim. Je to jak rikas co ves to jinej pes. Kdo dal lepsi cenu nebo byl dostupnejsi, terminem dodani toho zbozi vzali a namontovali. Tak to chodi ve ve vsech automobilkach (rikaj tomu "just in time, lean production").
Nejsem automechanik ale uz sem se o tom jednou s jednim kolegou bavil a je to tak ze:
1)setrvacnik byva zamenitelny samostatne, teda pokud nechcete menit 2hm za 1hm
2)spojkova sada (lamela,pritlacak,samonastavovani) jen komplet jedna znacka
3)lozisko nevim (ale podle konstrukce vypada kazde trochu jinak)
Podle VIN nic nepoznate, musi se to rozdelat a zjistit co je uvnitr....
Nejlevnejsi by samozrejme bylo vymenit jen lamelu,tak jak se to delalo driv, ale jak by to ve finale dopadlo.....nevim nevim. Ted uz je vse vahove a konstrukcne optimalizovano na tech 250 000km, aby uz nebylo kde brat (rozumenjte soustruzit/brousit pritlacak nebo setrvak)!!!
Pro odvazne jen dodam, ze samostav jde u SACHU natahnout, zpet tekze v pripade, kdy nebude upecenej pritacak, popraskana pruzina a vyhrkanej setrvak, to teoreticky lze realizovat. S jakou zivotnosti to vi jen, ten kdo to zkusil. Ale pro nekoho, kdo to umi udelat sam, to muze byt fianance znacne zajimave.
Zkusis to luckyjacku ???