ford focus ST - úprava motoru

Vše o motorech ST a RS
Moderátor:foki
Odpovědět
Uživatelský avatar
maxo111
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1039
Registrován: 23.10.2008 18:53
Bydliště: BB, BA
Kontaktovat uživatele:

Re: ford focus ST - úprava motoru

Příspěvek od maxo111 » 28.05.2009 09:51

Treba pretaktovat elektroniku plynu :mrgreen: sry za OT :wink:
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010

muklcz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 28.05.2009 08:53

Re: ford focus ST - úprava motoru

Příspěvek od muklcz » 28.05.2009 09:53

Je to něco jiného z toho co píšeš.Nejhorší je že se v tom hrabat nebudu ani neumi a když to řeknu v servisu tak mi řeknou že na to koukali a je to v pohodě,když tam jedu vícekrát tak se pak konečně koukli a zjistili nějakou závadu a údajně jí odstranili...je to hned lepší ale pořád nevim, zdá se mi myslim že ještě něco tam asi bude...

Mně si 3x nic o tom ze 2.5l neni sportovní motor neni,nepsal.Ani nevim v jé souvislosti by to mnělo být..

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: ford focus ST - úprava motoru

Příspěvek od killerhammer » 28.05.2009 09:58

nie tebe osobne, ale uz som to pisal asi 3x niekde inde
inac aj na 2.5T moze turbo pomaly odchadzat. sak toto je v podstate konstrukcne ako dizel motor. treba sa pripravit, ze budeme vymienat/repasovat turbo :idea:
Ford S-Max 2.0 TDCi, LimitedX 2014, 120kW, Frozen White Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek
bolo: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT GhiaX 2007, 85kW, Ocean Blue Obrázek

muklcz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 28.05.2009 08:53

Re: ford focus ST - úprava motoru

Příspěvek od muklcz » 28.05.2009 09:59

Dobrý nápad.děkuju,ale obávám se že svůj problém směřuji spíše na turbo jako samotné či na soustavu sání možná..ale ten plyn mne nenapadl.nejspíš stím v servisu nemají žádný problém (s přetaktováním)?ptám se protože nemám se servisem kladné zkušenosti..

Ps.:nechápu sory za OT? :) nejsem asi zběhlý

muklcz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 28.05.2009 08:53

Re: ford focus ST - úprava motoru

Příspěvek od muklcz » 28.05.2009 10:01

Killerhammer:Ano ,i na to jsem tak nějak myslel,sice né na pozvolné odcházení ale na odcházení ráz na ráz.Proto to musím řešit co nejdříve jelikož mám auto pořád v záruce..
Proto se tu chci informovat

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: ford focus ST - úprava motoru

Příspěvek od killerhammer » 28.05.2009 10:03

maxo, zialbohu o pretaktovavani plynu som este nic nepocul :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


muklcz: ak mas pocit ze tvoj motor je povedzme miestami priduseny treba skontrolovat sanie (airbox a vzduchovy filter), motorovy olej, palivovy filter, mozno vyfuk :idea:
Ford S-Max 2.0 TDCi, LimitedX 2014, 120kW, Frozen White Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek
bolo: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT GhiaX 2007, 85kW, Ocean Blue Obrázek

Uživatelský avatar
maxo111
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1039
Registrován: 23.10.2008 18:53
Bydliště: BB, BA
Kontaktovat uživatele:

Re: ford focus ST - úprava motoru

Příspěvek od maxo111 » 28.05.2009 11:44

To ma len tak teoreticky napadlo. Ked to riadi elektronika, moze tam byt nejake nastavenie na reakciu plynoveho pedalu. Mozno by sa dala zvysit rychlost reakcie/citlivost ... Zrejme je to vyladene na optimalne spalovanie z hladiska ekologie a nie na max. vykon atd.

muklzc: OT (off topic - mimo temy). Preto ze som si to cele v podstate vymyslel - to ze je to elektronicke, neznamena ze sa to musi dat nastavit ( ale mozno by to slo :mrgreen: )
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: ford focus ST - úprava motoru

Příspěvek od misoo » 28.05.2009 15:46

pretaktovat sa plyn da, ale musis mat obute hlinikove rebrovane topanky a na podrazku teplo vodivu pastu :idea: :mrgreen:

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: ford focus ST - úprava motoru

Příspěvek od killerhammer » 28.05.2009 15:56

ono je to v podstate sposobene hlavne tym turbom. ked nie si v idealnych otackach kde fuka turbo, tak sa ti ta reakcia na plyn zda neskora alebo slaba :idea:
oficialne je to 1800 - 4500 ot, ale neoficialne, co som to skumal je to o hodne menej, tak medzi 2200-4000 ot, cize ten motor je presne ako nejaky lepsi dizel od BMW, s jedinym rozdielom, ze aj od 4000-6000 sa este da tlacit plyn, prichadza zrychlenie aj ked mensie ako v idealnych otackach :idea:
no a clovek si rychlo zvyka na ten zatah s turbom, a na ten hladky zatah bez pomoci turba na 2500 cm3 motore sa mu zda uz malo :idea: :mrgreen:
Ford S-Max 2.0 TDCi, LimitedX 2014, 120kW, Frozen White Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek
bolo: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT GhiaX 2007, 85kW, Ocean Blue Obrázek

Uživatelský avatar
maxo111
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1039
Registrován: 23.10.2008 18:53
Bydliště: BB, BA
Kontaktovat uživatele:

Re: ford focus ST - úprava motoru

Příspěvek od maxo111 » 28.05.2009 16:08

misoo píše:pretaktovat sa plyn da, ale musis mat obute hlinikove rebrovane topanky a na podrazku teplo vodivu pastu :idea: :mrgreen:
stage 2 je heatpipe s vodnym chladenim :mrgreen:
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010

muklcz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 28.05.2009 08:53

Re: ford focus ST - úprava motoru

Příspěvek od muklcz » 31.05.2009 14:42

Děkuji Vám za příspěvky.olej,a olejový filtr mám společně s prachový(kabinovým filtrem) vyměněný.Auto je po garančce.Spíše se mi zdá ten výfuk jako pádnější a airboxi také.
Zkontroluju co můžu a pak zajedu do servisu když nic nenajdu....aby se koukli na to turbo ještě.Díky.muklcz

Uživatelský avatar
lucoST
.
.
Příspěvky: 253
Registrován: 05.04.2008 14:31
Bydliště: BA-BB / SR

Re: ford focus ST - úprava motoru

Příspěvek od lucoST » 01.06.2009 14:38

killer, pises ako keby si mal uplne iny motor ako my v ST :lol:. musi byt inak naladeny. mne to taha minimalne do 5600-6000 a reacia na plyn v tychto otackach je dostatocne rychla. jasne, ze to nieje ako pri atmosfere, ale vobec to nieje take hrozne ako pises :idea:
Ford Focus ST 2.5T DURATEC 3D electric orange Eibach springs K&N
Obrázek

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: ford focus ST - úprava motoru

Příspěvek od killerhammer » 01.06.2009 15:24

aj mne tam taha ale menej ako na optime, citim to, ze to menej pritlaca do sedaciek.
klasicka situacia, napr. idem 60 km/h a xcem ist rychlo na 100 km/h. dvojka to zvladne, konci na 105 km/h ale je otackami uplne hore (5500-6500 ot) ale na trojke sa mi zda, ze potiahne rychlejsie, musel by som premerat
aj na youtube som nasiel par merani dynamiky na 2.5T merali 50-100 km/h na 3-jke (3.8s !!!) :idea:
na vyhonenej atmosfere by si tam vobec nerozmyslal a kopol 2-ku :wink:

pokial viem, tak toto 2.5T je naladene sportovejsie prave v novom focuse RS, je tam posunuty ten krutiak nad 2500 ot (my mame podla papierov na 1800 ale z merani vidis, ze je to az okolo 2200) a predlzeny skoro do 7000 :!: 8)
tam to musi byt peklo, sprava sa tam ako klasicka atmosfera (+ podporeny nadupanym turbom) :idea:

preto hovorim, ze 2.5T (aspon v tomto mondeu) nie je na sport, pretoze vadne nad 4500-5000 otackami, ale nie ako diesel, ten doslova zacne brzdit ked si mimo optima :mrgreen: to nam na benzine urcite nehrozi :twisted:
Ford S-Max 2.0 TDCi, LimitedX 2014, 120kW, Frozen White Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek
bolo: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT GhiaX 2007, 85kW, Ocean Blue Obrázek

Uživatelský avatar
maxo111
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1039
Registrován: 23.10.2008 18:53
Bydliště: BB, BA
Kontaktovat uživatele:

Re: ford focus ST - úprava motoru

Příspěvek od maxo111 » 01.06.2009 15:37

Kto je za to aby killer to mondeo chipol ? :idea: :mrgreen: Ja sa hlasim ako prvy :lol:
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: ford focus ST - úprava motoru

Příspěvek od killerhammer » 01.06.2009 15:44

zialbohu bluefin stage 1 chip na mondeo (275k) vobec neunguje :wink: pisal mi zirafak, ze kois bol z neho velmi sklamany. aj ked na anglickych forach ho chvalia.
ale do toho bluefin stage 2 alebo code red stage 3 by som siel 8)
zialbohu ako som uz pisal vyssie, o EURO4 nexcem prist kvoli STK a tieto vyssie stages (upravy okolo motora) asi EURO4 definitivne pochovavaju :mrgreen:

osobne zastavam nazor, ze ked xces vyssi vykon kup auto s lepsim motorom :idea:
urcite by som sa rad pohyboval niekde na 250+ kW a xcel by som aspon V6 turbo alebo biturbo
zialbohu tam su len audi S/RS modely alebo bmw M, co dnes povazujem za pre mna nedostupne auta :wink:
Naposledy upravil(a) killerhammer dne 01.06.2009 15:48, celkem upraveno 1 x.
Ford S-Max 2.0 TDCi, LimitedX 2014, 120kW, Frozen White Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek
bolo: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT GhiaX 2007, 85kW, Ocean Blue Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motory“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů