aj mne tam taha ale menej ako na optime, citim to, ze to menej pritlaca do sedaciek.
klasicka situacia, napr. idem 60 km/h a xcem ist rychlo na 100 km/h. dvojka to zvladne, konci na 105 km/h ale je otackami uplne hore (5500-6500 ot) ale na trojke sa mi zda, ze potiahne rychlejsie, musel by som premerat
aj na youtube som nasiel par merani dynamiky na 2.5T merali 50-100 km/h na 3-jke (3.8s !!!)
na vyhonenej atmosfere by si tam vobec nerozmyslal a kopol 2-ku
pokial viem, tak toto 2.5T je naladene sportovejsie prave v novom focuse RS, je tam posunuty ten krutiak nad 2500 ot (my mame podla papierov na 1800 ale z merani vidis, ze je to az okolo 2200) a predlzeny skoro do 7000
tam to musi byt peklo, sprava sa tam ako klasicka atmosfera (+ podporeny nadupanym turbom)
preto hovorim, ze 2.5T (aspon v tomto mondeu) nie je na sport, pretoze vadne nad 4500-5000 otackami, ale nie ako diesel, ten doslova zacne brzdit ked si mimo optima
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
to nam na benzine urcite nehrozi
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Ford S-Max 2.0 TDCi, LimitedX 2014, 120kW, Frozen White
![Obrázek](https://images.spritmonitor.de/643873.png)
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver
![Obrázek](https://images.spritmonitor.de/314773.png)
bolo: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT GhiaX 2007, 85kW, Ocean Blue
![Obrázek](https://images.spritmonitor.de/226043.png)