Ak je toto pravda, tak je to pekne svinstvo. Bolo by zaujimave obratit sa na pravnika a uhrat to ako konstrukcnu vadu systemu. Osobne tomu ale neverim, konstrukteri nie su padnuti na hlavy aby nepocitali s takouto alternativou, okrem toho v SME obcas pisu pekne somariny. Hoci u VW clovek nikdy nevie...BobTDCi píše: Viem že 2.0TDi VW, Škoda, Seat - pri regenerácii svieti kontrolka a vodič vtedy musí dodržať podmienky jazdy o ktorých ho informoval predajca...
Ísť plynulo a minimálne asi 80km/h a neviem koľko km..ale keď idete hore Braniskom a pred vami "vodca kólony" Avia a plno áut máte smolu - príde červená kontrolka a v servise Vám povedia, že sorry - nedodržal ste podmienky jazdy pri regenerácii...neplníme záručné podmienky. Nový DPF plus oprava cca 1800-2000E!!!
Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
Zároveň ale platí, že pri kúpe auta podpisuješ že ti bolo všetko predvedené a bol s oboznámený s podmienkami používania a tvoj podpis v tých papieroch je ako že sa zaväzuješ dodržiavať všetko čo ti predajca k autu povedal a predviedol - takže? Smola.V12 píše:Ak je toto pravda, tak je to pekne svinstvo. Bolo by zaujimave obratit sa na pravnika a uhrat to ako konstrukcnu vadu systemu. Osobne tomu ale neverim, konstrukteri nie su padnuti na hlavy aby nepocitali s takouto alternativou, okrem toho v SME obcas pisu pekne somariny. Hoci u VW clovek nikdy nevie...BobTDCi píše: Viem že 2.0TDi VW, Škoda, Seat - pri regenerácii svieti kontrolka a vodič vtedy musí dodržať podmienky jazdy o ktorých ho informoval predajca...
Ísť plynulo a minimálne asi 80km/h a neviem koľko km..ale keď idete hore Braniskom a pred vami "vodca kólony" Avia a plno áut máte smolu - príde červená kontrolka a v servise Vám povedia, že sorry - nedodržal ste podmienky jazdy pri regenerácii...neplníme záručné podmienky. Nový DPF plus oprava cca 1800-2000E!!!
Bola to sťažnosť čitateľa...
Jediné čo k tomu viem je, že VW mal s prvou generáciou 2.0TDi 103kW podstatne viac problémov - kvôli DPF, ako ktokoľvek iný...to som čítal vo viacerých periodikách... Viac ako trebárs Peugeot s narieďovaním oleja a požiadavkami na jeho predčasnú výmenu...po 4-10.000km...
Ale už dosť OT - sorry.
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- Croog
- Nováček
- Příspěvky: 165
- Registrován: 27.12.2009 00:39
- Bydliště: Praha
Re: Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
Taky mi poskočila hladina oleje.. bohužel v servisu mi při výměně dolili olej až těsně pod rysku.
Kdy bych měl začít řešit odsávání oleje z motoru? Je tohle už hladina, kterou bych měl řešit?
Kdy bych měl začít řešit odsávání oleje z motoru? Je tohle už hladina, kterou bych měl řešit?

Ford Focus Kombi Ghia 2006 2.0 TDCi, Black Panther
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
Rozhodne nedovol oleju stupat vyssie, ako je teraz. Neviem, nakolko je to akutne u Fordov (vlastne zabozrutov), no na niektorych motoroch po predavkovani olejom prepustalo gufero olej do priestoru spojky. Zotrvacnik ho potom rozprasil az k lamele, ktora potom klzala a predcasne sa opotrebovavala.
Na Tvojom mieste by som bud odsal, alebo odpustil do 3/4 medzi rysky.
Na Tvojom mieste by som bud odsal, alebo odpustil do 3/4 medzi rysky.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 59
- Registrován: 23.08.2010 18:07
Re: Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
Akou inou cestou okrem regenerácie DPF sa môže do oleja dostať nafta? Mám odstránený DPF, no hladina oleja mi stále stúpa.
Ford S-Max r.v. 2009 Titianium, 1,8TDCi 92kW
Bol:
Ford Focus II r.v. 2006 1,6TDCi 80kW, odstránený DPF
Bol:
Ford Focus II r.v. 2006 1,6TDCi 80kW, odstránený DPF
- hustolez
- Junior
- Příspěvky: 205
- Registrován: 06.08.2010 21:57
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
Takovou hladinu mám taky, nezvyšuje se, nalili mi to tam tak v servisu a DPF nemám, tak doufám, že je to ok.Croog píše:Taky mi poskočila hladina oleje.. bohužel v servisu mi při výměně dolili olej až těsně pod rysku.
Kdy bych měl začít řešit odsávání oleje z motoru? Je tohle už hladina, kterou bych měl řešit?
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
Uz si nepamatam - Tvoj voz nemal DP, alebo si ho dal vykuchat ? Ak ho nemal, hladina oleja stupat nebude. Teda za predpokladu, ze je tesnenie pod hlavou OK a takisto aj hlava nema ziadne praskliny.
Regeneracia DPF a vadne tesnenie/hlava (presakovanie vody do oleja) su jedine priciny stupania hladiny oleja.
Regeneracia DPF a vadne tesnenie/hlava (presakovanie vody do oleja) su jedine priciny stupania hladiny oleja.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- hustolez
- Junior
- Příspěvky: 205
- Registrován: 06.08.2010 21:57
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
Ne ne, mám origo bez DPF, pěkně si čoudí 

- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
ahoj. Neni moznost, ze ti regenerace stale probihaji? O techto motorech se pise, ze regen nejdou vypnout uplne. Na diagnostice IDS nebo Multidiag tyto informace jdou vyčíst. Je tam info o najete vzdalenosti od posledni uspesne regenerace. To by mohlo napovedet.
skyjet píše:Akou inou cestou okrem regenerácie DPF sa môže do oleja dostať nafta? Mám odstránený DPF, no hladina oleja mi stále stúpa.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- paleta
- Nováček
- Příspěvky: 38
- Registrován: 01.06.2009 23:14
Re: Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
Tento problem mam aj ja... Mam podozrenie, ze ked sa mi rozsvieti oranzova kontrolka (kontrolka vymeny oleja?), ktosi pisal, ze vtedy regeneruje DPF filter, ja ho totiz mam. Aj ten cicin, co mi predal Mondeo, akonahle som presiel 100 km, rozsvietila sa mi a on, nech vypnem a zapnem motor a prestane... Tak som to urobil... Neviem ci nevie viac ako ja... Iste je, ze ked som odsal naftu, zena behala kratke vzdialenosti, kontroloval som a olej bol OK. Potom som spravil 100 km a po 50 sa mi rozsvietila ta kontrolka. Nevypinal som. Naspat som siel, to iste po 50 km. Ked som neskor skontroloval, bolo tam ako je vyssie fotka, nad maximom...skyjet píše:Akou inou cestou okrem regenerácie DPF sa môže do oleja dostať nafta? Mám odstránený DPF, no hladina oleja mi stále stúpa.
Pytal som sa nejakych mechanikov, tak jeden mi povedal, ze sa nafta moze dostat len cez cerpadlo.
Druhy, ze cez trysku... Na moj dotaz, ze keby bola zla tryska, tak by asi auto neslapalo, mi povedal, ze moze ist aj ked je tryska zla... Na toto mi ten prvy povedal, ze zas by dobre nestartovalo... a mne startuje OK, aj v zime...
No a posledna 3.verzia, pri regeneracii DPF filtra, udajne pusti do oleja naftu, aby ho vypalilo?!?
FORD MONDEO COMBI, 2,0 TDCi, 85 kW, r.v. 3/2006
spotreba 6,2 l/100 km
spotreba 6,2 l/100 km
- Endura
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SR
Re: Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
Nebezpeci vyssi hladiny oleje je napriklad urvana klapka olejoveho kanalku, ktera zpusobi nizky tlak oleje a tedy spatne mazani ve vrchni casti motoru -> za jizdy nepravidelne blika kontrolka mazani.martasak píše:No a jaké je podle vás nebezpečí samotné vyšší hladiny oleje ? Bubliny v motoru a horší mazání ?
Nemám na myslí znehodnocení oleje jako takové - to je jasné.

Focus sedan 1,8TDdi (90k); red pepper, 2/99
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
@paleta
Kontrolka urcite pri regeneraci svitit nesmi. Nafta do oleje se dostava pri regeneraci vzdy - po troskach, ale nesmi to regenerovat castokrat, aby tam nebylo vic nafty nez. Myslim, ze jsou to konstrukcni duvody...
Nech si udelat diagnostiku, za ty penize to stoji.
O regeneraci je spousta na foru, chvili cti a budes vedet vic
Kontrolka urcite pri regeneraci svitit nesmi. Nafta do oleje se dostava pri regeneraci vzdy - po troskach, ale nesmi to regenerovat castokrat, aby tam nebylo vic nafty nez. Myslim, ze jsou to konstrukcni duvody...
Nech si udelat diagnostiku, za ty penize to stoji.
O regeneraci je spousta na foru, chvili cti a budes vedet vic

Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- wilder01
- Junior
- Příspěvky: 491
- Registrován: 07.06.2009 22:24
- Bydliště: Trnava
Re: Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
Trosku mimo k vyske hladiny oleja....mne mechanik nalial kusok nad hornu rysku a tvrdil ze v Peugeote dostali prikaz nalievat o cosi viac oleja a vraj dokonca aj menili rysky za kratsie. Nikde som o tom nic nenasiel tak premyslam ci si robil srandu( aj ked sa tak netvaril) alebo mam hladat ine vysvetlenie.
Uznavam ze je tam poddimenzovane mnozstvo olejovej naplne ale zas citanie o tom co sposobuje vyssia hladina mi nepridava na klude....
Uznavam ze je tam poddimenzovane mnozstvo olejovej naplne ale zas citanie o tom co sposobuje vyssia hladina mi nepridava na klude....
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Litoměřice
Re: Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
Při každé výměně oleje mi dopřejí ve Fordu trochu víc (podobně jako na fotce o pár příspěvků výš). Zatím jsem to nikdy neřešil odsátím, pouze hlídám, jestli se hladina nezvyšuje. Neměl jsem s tím zatím žádný problém.
2004 C-MAX Ghia 2,0 TDCI stříbrná metla
- zdenyvm
- Pokročilý
- Příspěvky: 585
- Registrován: 09.03.2010 15:29
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Stúpanie hladiny oleja - nariedenie naftou z regenerácií DPF
Taky mám dlouhodobě cca půl centimetru nad horní rysku a bez problému. Tak to nalili už v servisu při výměně oleje...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů