Stránka 5 z 13
Napsal: 11.10.2007 20:54
od JardaB
Hm, tak já mám také ve svém fofo po FL (výroba 12/2001) tu "škaredější". Asi dobíhaly zásoby...

Napsal: 11.10.2007 20:55
od Jenda25
No já když se dívám na ty přístrojovky, tak já mám zase pro změnu otáčkoměr do 7 tis.
Napsal: 11.10.2007 21:01
od chmelko
JardaB:spravny usudok
Jenda25:hmmm, tak to maš zase budíky z benzinu

pozeram, že je celkom popularne ich zamienat

Napsal: 11.10.2007 21:03
od Jenda25
chmelko píše:JardaB:spravny usudok
Jenda25:hmmm, tak to maš zase budíky z benzinu

pozeram, že je celkom popularne ich zamienat

No tak ale proč by tam bylo žhavení, nevim co v tom fordu dělali, ale ty to lepili jak tašky na barák, a boraný a měněný je určo nemám.
Napsal: 11.10.2007 21:05
od chmelko
hmmm, teraz iba spekulujem, ale nemaju kontrolku zhavenia všetky pristrojovky, len benziny ich maju znefunkčnenu, pretože, ju nema rozsvietit žiadný konektor?
inak by to boli fakt mamlasi

Napsal: 11.10.2007 21:08
od Jenda25
chmelko píše:hmmm, teraz iba spekulujem, ale nemaju kontrolku zhavenia všetky pristrojovky, len benziny ich maju znefunkčnenu, pretože, ju nema rozsvietit žiadný konektor?
inak by to boli fakt mamlasi

No jo, ale co ten tachec, to by musel být jenom kdyby byla znehybněná kontrolka s menším výkyvem u dieslů,protože ručka de jim jenom do 5 tis.
Napsal: 11.10.2007 21:18
od chmelko
jasne, máš pravdu, to ma nenapadlo..
Napsal: 11.10.2007 21:21
od Jenda25
chmelko píše:jasne, máš pravdu, to ma nenapadlo..
o ale možný je všechno, mohli to nakalibrovat jinak.
Napsal: 11.10.2007 21:23
od chmelko
to by už bolo celkom dost prace, zase aký by mali dovod..ale aby ford urobil taku chybu....takze ti rucicka max.vyleti tak do polky otackomeru?

Napsal: 11.10.2007 21:25
od Jenda25
chmelko píše:to by už bolo celkom dost prace, zase aký by mali dovod..ale aby ford urobil taku chybu....takze ti rucicka max.vyleti tak do polky otackomeru?

To je taky možný, ale zkoušet to nebudu.
Napsal: 11.10.2007 21:27
od chmelko
nie beriem to tak, že ak diesle maju top na 5tis a ty mas tacho na 7 znamena to, že ak ti otackomer ukazuje viac, budiky niesu original, ak nie, znamena, že ti ručička lieta max.niekam do 4tis...
Napsal: 11.10.2007 21:36
od Jenda25
chmelko píše:nie beriem to tak, že ak diesle maju top na 5tis a ty mas tacho na 7 znamena to, že ak ti otackomer ukazuje viac, budiky niesu original, ak nie, znamena, že ti ručička lieta max.niekam do 4tis...
No je fakt že 4 tisíse sem ještě neviděl, no někdy na dálnici když pojedu to vysleduju, ale honit to zbytečně otáčkama nebudu, mám svýho mazlíka rád.

Napsal: 11.10.2007 21:38
od chmelko
ja svojho tiež milujem a ver mi, že s rozumom je mu dobre dopriat aj vyččie otáčky..už ma zastavil aj omezovač..
ak tam máš dobrý olej, a staras sa, nieje sa čoho bat, oni vedia prečo a kde maju tie omezovače...

Napsal: 11.10.2007 23:50
od jamaka
Jenda25 píše:No já když se dívám na ty přístrojovky, tak já mám zase pro změnu otáčkoměr do 7 tis.
Nic nemas zle a nikto ti nic nevymenil , do roku 2000 sa davali rovnake budiky, ktore boli aj na benzinoch. mal som to na prvom a aj dalsich Focusoch z tych rokov, ine boli iba pre vybavu Trend.
favo222 - takto dilemovat tu mozeme kolko chceme, pozeral som a bolo dost zmien co sa tyka pristrojoviek. Presne ktora ti tam patri urcime z VIN kodu auta. A na druhej strane je mozne ze ta tvoja stara bola pokazena a niekto ju vymenil, a je mozne ze je tam povodna a tvoje auto bolo vyrobene na konci roku 2002 ked este isli ine pristrojovky. Posli VIN-ko a budeme presne vediet.
Napsal: 12.10.2007 06:56
od zewl
chmelko: no, rozdil proti jendovi25 je v tom, ze on ma TDDi a ty benzin. Ja mam taky TDDi a do vysokych otacek ho zbytecne nehonim a je obecne znamo, ze benzin se musi tocit, diesel ne kvuli nizkymu kroutaku

takze ja svyho milacka mam taky rad, proto ho nehonim do vysokych otacek (jenom vlastne jednou, kdyz jsem jel 205
Mit ale benzina, tak ho tocim co to da
