Stránka 5 z 6
Napsal: 25.06.2007 22:33
od pelen
To, co pises, to mi delala hlava na S105. Byla prohnuta a pri zahrati sebou skubla podobne jako Spencerova membrana, provedla hydraulicky raz a ten uzavrel termostat. Pak sla teplota nahoru. Nekdo se tu zminoval, ze ve chaldicim okruhu je v nejake trubce jakysi kulickovy ventil nebo nejaka redukce. Spise bych tam hledal ten problem.
Napsal: 25.06.2007 22:56
od Magic
Jo a zapoměl sem dodat, že při zastavení mi hučí chlazení naplno, ale jakmile vypnu motor je všemu konec.

To nevím zda je normální.
Napsal: 30.07.2007 20:13
od harmonek
Napsal: 30.07.2007 20:41
od pelen
Napsal: 23.11.2007 18:07
od Jozkablack
--
Napsal: 23.11.2007 21:28
od martinsk
Moja skúsenosť s hustomerom je nanič. Prvý krát keď som meral ukazoval okolo -20, tak som kúpil origo nemrznúcu kapalinu a dolial. Po premiešaní mi ukazoval okolo 35 až 40, ale keď som si to dal zmerať bratrancovi do podniku, tak sa mu začali smiať či doniesol chladiacu zo aliašky namerali skoro -50.

Čo myslíte nechať to tak, alebo trošku zriediť.
Napsal: 23.11.2007 21:36
od Boban
Myslím, že to klidně nech, směs ukáže po každý něco jiného, záleží na kolik je ohřátá, jde o velikost molekul proto takové rozdíly.
Re: chlazení
Napsal: 24.02.2008 21:49
od civl
Zdravím,
jsem novým majitel FoFo a podařila se mi neuvěřitelná věc - nalil jsem zimní směs do ostřikovačů (asi 0,7L) do nádržky pro chladící kapalinu!!!!!!!
Co ted s tím?
Ihned vypustit?
Můžu s tím jezdit? Aspon pár km?
Nehrozí nevratné poškození motoru?
Díky za rady.
Re: chlazení
Napsal: 24.02.2008 23:36
od hihi
Ethylenglykol (coz je imho neco s lihovou bazi) v chladici neni zrovna prima vec. Ja bych to rozhodne vypustil - na dolni casti chladice je vypousteci ventil. Celkem draha sranda...
Re: chlazení
Napsal: 26.02.2008 18:10
od pelen
Myslim, ze s tim muzes jezdit, mozna se ti jen trochu snizila odolnost proti mrazu. Kdyby to mezi sebou chemicky pusobilo, tak by to bylo hned po naliti. Jestli ti to chladi stejne jako predtim, to zjistis podle nabehu teploty motoru. Na podzim bych tu kapalinu celou vymenil.
Re: chlazení
Napsal: 26.02.2008 20:25
od Jemar
Nevím co je to za typ kapaliny do ostřikovačů, ale je možné že obsahuje nějaký saponát, který by mohl při vyšší teplotě začít pěnit.
Re: chlazení
Napsal: 26.02.2008 20:34
od civl
Přesně toho se bojím - pěnění - ale kontroloval jsem to a zatím nic. Nicméně rozhodl jsem se, že zítra, při příležitosti kompletního servisu, necham vyměnit i chladící směs.
Sichr je sichr.
Re: chlazení
Napsal: 26.02.2008 21:28
od pelen
Saponatu tam moc neni, to poznas zatrepanim v originalnim baleni kapaliny do ostrikovacu. Bude ho tam jen par kapek na zlepseni roztekavosti po skle - snizeni povrchoveho napeti kapaliny.
Re: chlazení
Napsal: 28.02.2008 21:39
od civl
Tak již vyměněno - stálo mě to 381 Kč.
Ted už jsem klidnější - říkal jsem si, že se nemůže nic stát, ale znáte to, červík pochybnosti furt vrtal
No příště si už dám pozor ....

Re:
Napsal: 18.04.2008 10:45
od patcha
Magic píše:Jeden kamarád mechanik mi taky říkal, že mám možná zavzdušněno, ale to je spíše lama teoretik. Můj dvorní mechanik tvrdí, že není vůbec potřeba cokoli tlakovat a že nejspíše naprasklo těsnění hlavy motoru, nedejbože je poškozená samotná hlava a proto se mi to občas přehřeje do třičtvrtě rozsahu a zase klesne. Každopádně co někde zastavím, tak slyším i na neutrál chladit auto jako o život. Co na to poví lidi od fochu, např. Foki?

Máš už nějaké řešní tvého problému, myslím že mě trápí ta samá věc. I po krátké jízdě se spustí ventilátor a ručička teploty je přitom v normálu.Po vypnutí motoru ventilátor ztichne. Navíc se mi taky při delší jízdě motor přehříval. Teplota vylítla a za chvilku zase spadla do normálu. To dělalo zhruba každých 30km. Teď mi mechanik vyměnil vodní pumpu i termostat,ale sám říkall že netuší jestli je to tím, že obojí se zdálo v pořádku.Teď budu testovat. Každopádně problém se spínáním ventilátoru to neresi a reseni nezna. Budu vděčnej, za každou radu.