Stránka 5 z 5
Re: Max náklady na opravu motoru u "nepovedené" ojetiny?
Napsal: 27.09.2010 13:43
od Venca a Martinka
Ještě k tomu mému čerpadlu.Normálně izolace na kabelech co jdou k čerpadlu do jednotky normálně popraskané a mezi sebou chytaly kraťas (důvod odpadnutí čerpadla) takže oprava dohromady i s ložisky předních kol 26000Kč a to je moc levné.
Tak a můžu začít řešit s autobazarem ten podvod co na mě ušily.Napíšu jak to bude pokračovat.
Re: Max náklady na opravu motoru u "nepovedené" ojetiny?
Napsal: 27.09.2010 14:40
od Ma.rt
koumess: presne..zkuenej pokrok, kdyby to aspon poradne vyzkouseli... tohle se muselo urcite projevit, stejne tak to nase pos.any sani.
Re: Max náklady na opravu motoru u "nepovedené" ojetiny?
Napsal: 22.03.2011 20:23
od Venca a Martinka
Byla to dlouhá doba moc dopisů a stejné odpovědi.Vesměs –koupil sis? zaplatil si? starej se sám,TDDI je to samé co TDCI není to žádný rozdíl.
Ani vyjádření z Fordu nepomohly a to jsem měl z pobočky a z Ford Motor Company.Nic autobazar nezajímá.
Tak chci prostřednictvím tohoto fóra poděkovat autobazaru Auto Adler za jejich vstřícnost, laskavost s jakou mě obývaly a odstrkovaly,a přeji jim že se někdy najde někdo kdo je sedře hezky z kůže.
A také musím poděkovat naší policii která se na mě vybodla (Děkuji).
Našemu právnímu systému,kde obyčejný občan bez peněz nemá skoro žádnou šanci.
Všem čtenářům přeji aby měly víc štěstí než my.
Re: Max náklady na opravu motoru u "nepovedené" ojetiny?
Napsal: 23.03.2011 08:26
od -daggy-
Preco to neriesis cez pravnika? Pekne na nich podat trestne oznamenie za podvod a hned by sa jeho postoj zmenil.
A este jeden moj nazor k nakladom na opravy. Mam benzinaka a aj diesla a do oboch treba sypat prachy na opravy a udrzbu, na jednom odchadza to a na druhom ono. Auto bez nakladov na opravy tusim neexistuje, hlavne ked uz dnesne auta sa kazia este v zaruke. Takze kto nechce tlacit peniaze do auta, nech ho preda a jazdi vlakom alebo busom. Zial za kazde pohodlie treba platit, niekedy aj poriadne vysoke cifry.

A este jeden postreh - nedaval by som do priamej umery pocet najazdenych km= stav vozidla. Som jazdil na firemnej oktavke s nabehanymi 137tisic km a tam clovek nikdy nevedel ci sa pohne dozadu alebo nedajboze dopredu po zaradeni spiatocky. A to ze obcas spojkovy pedal ostaval na podlahe a cudny klepot motora, vyskakujuce listy na celnom skle ani nespominam.
Re: Max náklady na opravu motoru u "nepovedené" ojetiny?
Napsal: 26.03.2011 08:23
od Venca a Martinka
Soud stojí prachy,soudní výlohy stojí prachy a hodně času.Mám malou dceru,práci a platím auto.
Už jsem potkal asi 10 takových chytáků jako ty.
Podle tvých slov každý kdo kupuje ojetinu musí zákonitě vynaložit polovinu její ceny (nebo více) za její opravy??
Mám známého který si kupil ojetinu stejný rok výroby najeto ještě o 20 000 více na opravy vyčlenil za 2 roky 5 000Kč.Tak my tady nevykládej takové bludy.
Nejvíc mě štve že jsem šel kupovat TDCI a dostal TDDI které jsem mohl koupit v té době o 10-20 000Kč levněji.
Re: Max náklady na opravu motoru u "nepovedené" ojetiny?
Napsal: 28.03.2011 07:36
od -daggy-
Chytrak? Hmm, to asi nie, zial som Ti nacrtol krutu realitu nakupu ojazdeneho auta. Niekto ma stastie a auto mu s nizkymi nakladmi na servis sluzi (mozno uz bola vacsina problemov medzitym odstranena), ale zial vacsina si kupi ojazdene auto, ktoreho sa majitel chcel zbavit kvoli castym technickym problemom. Ja by som tiez nepredaval len tak spolahlive auto
Inak k tomu TDDi namiesto TDCi stale plati co som napisal, je to podvod, tu Ti pomoze jedine trestne oznamenie ak nechceju uznat svoju chybu. Ak to nechces riesit pravnou cestou, tak sa s tym musis zmierit co mas, lebo sotva dosiahnes v nasom regione inym sposobom vratenie penazi, pripadne inu dohodu.