


Pokud se na nej pojedes podivat, nech si proverit kilometry, zavolej do servisu zapsanejch v servisce a tak. V6 s takovymhle najezdem by jeste nemelo mit menenou spojku, pokud nebyl puvodni majitel nejaky psycho, nebo pokud nema stocenej tachac. Dal je dobry mrknout na olej. Tyhle motory si muzou pri vetsim vytizeni vzit vic oleje a pak se muze stat, ze jedes na sucho (zvlast u ST220). Interier vypada dobre, ikdyz na ty mikroplysi kilometry moc nepoznas.. Mam 170tkm a vypadaj stejne.

Kazdopadne hodne stesti. Asi bude nejlepsi kdyz si spocitas jestli se ti V6 vyplati a projedes se. Jinak ti tu lidi jako ja budou doporucovat V6 (kultivovanej, tichej, docela silnej, v zime topi, ma krasnej zvuk), zatimco naftaci ti budou doporucovat 2.2 (nizsi spotreba (otazka na nekoho, kdo ji ma: o kolik?), vetsi kroutak...)