
Sorry, ale mne je odporne motor zbesilo vytacat. A vobec, vratme sa k spotrebe, toto nikam nevedie. Ja som rozhodnuty, ze 1.6i nekupim, jedine iba ako vychodisko z nudze. To ale radsej Fabiu TSI 77kW

Ano, do 4500 su takmer rovnake, no nad tuto hranicu sa z TiVCT akoby zazrakom stava uuuplne iny - lepsi motor.mates444 píše:V12:
No někde jsi psal, že do 4500 ot. jsou skoro stejné. Na čtyřku v 80ti 4500 netočím... Ale nevím. V 1,6 74kw jsem nejel.
Tak na to můžeme jít z druhé strany. Kolik má maximální otáčky TDCI? 4500? Na kolik otáček běžně točíš (na na dálnici)? 1500? To je cca 1/3 maxima že?V12 píše:Sorry, ale mne je odporne motor zbesilo vytacat.
Ty si myslis ze to je realne ? Neviem neviem...nepozdava sa mi, ze by si jazdou s vyradenou rychlostou nejako mohol ohrozit katalyz.Scooby píše:Pockej az ti bouchne katik tim volnobehem z kopceto bude spotreba najednou nahore
Tak zase nemáš pravdu.To co ty tady popisuješ je normální vlastnost benzínovejch 1,6 motorů a pokud to srovnáváš se svým 2,0 tdci tak je to blbost stejně jako srovnávat to s HTP.Ta korea kamaráde levnější není a můžu ti říct,že koníci se někam po cestě ztratili a že to nejede.Focus 1,6 74kw jede pocitově líp.O korejský 1,4 tady nikdo nemluví ta jede ještě hůř.Ono něco jinýho je papír a něco jinýho praxePraveze som sa zviezol. A mal som z toho dost blby pocit. To auto sa na dialnicu nehodi, tam iba huci a zerie. Pre kazde razantnejsie predbiehanie nakladiaku treba v 80tke radit do trojky, inak to nezrychluje, roztocit ho na dialnici zo 130 na 160 trva vecnost (cca 20 sekund, toto mi ale nevadi, maximalka sa prekracovat nema). Z oboch skusanych FFII 1.6i som mal dojem, ze po dosiahnuti 4500 otacok akoby to auto vletelo do dobre hlbokej mlaky a prestalo zrychlovat. Jeden mal 150 tisic km, druhy 60 tisic, takze je predpoklad, ze aspon jeden motor bol OK. Prave preto o FFII 1.6i 74 kW ani neuvazujem, to radsej toho korejca. Je po vsetkych strankach lepsi, samozrejme s 1.6 CVVT 92kW a hlavne za podstatne menej penazi. Ta 1.4i napriek 80kW je este dychavicnejsia nez 74kW FFII.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host