nechval den před večeremlosfocusos píše:tak sem tu a absolutne vysmatykoupil sem ty densa a je to nadhera uplne neco jinyho zadny zacukani nikde nic vykon jak ma byt startovani na drc drzeni otacek pohoda
spokojenost


nechval den před večeremlosfocusos píše:tak sem tu a absolutne vysmatykoupil sem ty densa a je to nadhera uplne neco jinyho zadny zacukani nikde nic vykon jak ma byt startovani na drc drzeni otacek pohoda
spokojenost
Tři ? Proboha proč ? A made in China ? No nazdar. Jinak jsem na to koukal a vyměním si to sám. A pak se na ten starý juknu a uvidím, co by se dalo s ním udělat, pro příště.pelen píše:Ja i Ahmed mame take uz meneny plynovy pedal. Jsou tam 3 potenciometry konstruovane jako pro hracku z Ciny.bjuty píše: ....
Tak je to pedál plynui
Kdyz si najdes to puvodni tema, kde se resi pedal plynu, tak jsem tam daval fotky, muzes se podivat. Vymenit pedal neni problem a zabranit poruse se da jedine tim zpusobem, ze budes treba porad jezdit na plny plynbjuty píše:Tři ? Proboha proč ? A made in China ? No nazdar. Jinak jsem na to koukal a vyměním si to sám. A pak se na ten starý juknu a uvidím, co by se dalo s ním udělat, pro příště.pelen píše:Ja i Ahmed mame take uz meneny plynovy pedal. Jsou tam 3 potenciometry konstruovane jako pro hracku z Ciny.bjuty píše: ....
Tak je to pedál plynui
Mám podobný problém (ale dělá mi to už od začátku koupě, co to jsem to zaregistroval). Když jedu na 4.r.st. a mám tak 1500ot. a chci zrychlit, tak při sešlápnutí plynu začne auto zrychlovat a okolo 2000ot. auto 2x škubne, jako kdyby měl málo vzduchu či co, ale pak už jede dobře sfižně. Stává se to hlavně když jedu déle (třeba minutu na těch 1500ot a pak chci přidat). Jinak když otáčky opět klesnou nechám je třeba 10s. a přidám tak to nedělá. Takže si myslím že motor si jede v nějakým tom svým ustáleným rytmu a já mu po dlouhé době přidám, tak se jakoby "zakucká" vzpamatje a pak jedu.hasart píše:Měl bych dotaz, když šlápnu pedál plynu až na podlahu,tak tam je takový sekundový cuknutí,jako kdyby motor nevěděl co má dělat,ale doopravdy to trvá jen sekundu a pak už zrychluje v pohodě a necuká.Nevím jestli tento chvilkový propad výkonu je normální.
Tak si vymen znova kabely a civku. Nedavno tady byl jeden clovek, ktery dal novou civku a byla vadna!matoca píše:Tak ja uz som v koncoch. Mam nove original Ford sviecky, kable, cievku a stale ten motor blbne. Raz to neklepe, inokedy to klepe ako keby chceli vyskocit ventily z motora. Ked to neklepe, tak je sviecka pekne spalena a vsetko je ok. Ak to klepe a dam z druheho valca von sviecku je cela cierna a mokra. Bol som na diagnostike, motor bez zavad. Merali mi tlaky na valcoch, vsetky zhruba rovnako. Teraz mi prosim skuste poradit, co tomu autu je. Mal som pred tym od novoty Octaviu 1,8 20V a nikdy som s nou nemal tolko problemov ako teraz z FOFO. Vsetci mi v servisoch hovoria, ze tomu motoru nic neni, ale ked im poviem ze co to robi tak nikto nevie diagnozu. A menit vsetko sa mi nechce. To som si mohol zrovna kupit nove.
taky jsem měl densa za 1040kč, ale po 17000km mi odešly, tak už nikdy více! teď jsem koupil orig. motorcraft za 457,-losfocusos píše:tak sem tu a absolutne vysmatykoupil sem ty densa a je to nadhera uplne neco jinyho zadny zacukani nikde nic vykon jak ma byt startovani na drc drzeni otacek pohoda
spokojenost
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Stajgrpavel a 2 hosti