Stránka 5 z 74

Napsal: 11.04.2007 00:07
od pelen
Zamenitelnost cisel cerpadel je nahore.

Napsal: 11.04.2007 19:42
od David 1
Jozkablack píše:Takže je rozdíl jen v TDCI a TDDI!! A ne v roce výroby??
Rozdíl mezi tddi a tdci je .Ale ten kolega měl pravdu.První ročníky Fíků tddi měli ,nebo mají jinou ř.j. čerpadla,než třeba tddi r.v.02.Pelen uváděl čísla čerpadel a tím pádem máš jasno kolik jich tam je .

Napsal: 13.04.2007 17:53
od Jozkablack
O.K. Děkuju za rady :wink:

Napsal: 14.04.2007 20:38
od cole
prejavuje sa pokazene cerpadlo vzdy blikanim kontrolky zhavenia? dnes som zostal vysiet v rakusku z nicoho nic zdochlo a nie a nie nastartovat ale kontrolka zhavenia normalne zhasne, ziadne chybove kody nic len nenabehne motor... je to cerpadlo alebo len silne zavzdusnene? :?

Napsal: 14.04.2007 22:12
od Ahmed
Mozne je vsechno, ale vetsinou, kdyz se objevi nejaka chyba a cerpadlo prestane pracovat, tak zacne blikat kontrolka zhaveni. A nema to pri startovani ani snahu chytnout a pak hned zdechne a uz nejde? Muze to byt i cidlo polohy vackoveho hridele, pokud odejde, auto nenastartujes nebo treba po delsi dobe jo, ale po par kilometrech to treba zase zdechne.

Napsal: 15.04.2007 09:41
od EL
Možná to bude čidlo polohy vačkového hřídele /CMP senzor/, cena 600 Kč.
Auto nešlo nastartovat, po neúspešném startování zůstala rozsvícená kontrolka. Stalo se mi to v 07/2006. U ročníků 2002 bych asi doporučoval zkontrolovat toto čidlo a nebo ho preventivně vyměnit za nové.

Napsal: 15.04.2007 10:57
od cole
neviem skusim to cidlo, lebo ako som povedal kontrolky ziadne nesvietia ani neblikaju a na palbnej doske nie je ziadny chybovy kod... ked to dam na riadnu diagnostiku tak predpokladam ze to cidlo polohy vackoveho hriadela normalna diagnostika najde, tak skusim to doviest na diagnostiku... len stale sa obavam toho cerpadla...
A tak nejako to bolo, ze po 100 metroch zhaslo potom len ako keby malo nabehnut ale chytilo len asi 700 otacok a hned zhasinalo, teraz ho uz aj tazko pretocit pomaly...

Napsal: 15.04.2007 14:37
od jamaka
cole - tazko pretocit????? tak potom ti uz klakla aj baterka, a vsetky cidla na motore sa prejavuju blikanim zhavenia - teda okrem teploty motora. Ked to da na diagnostiku, chybu mu urcite vyhodi. Tiez idem zajtra do rajchu po jeden focus, co ostal vysiet zanemu. Asi cerpadlo :(

Napsal: 15.04.2007 15:41
od cole
tazko pretocit ho bolo aj s napajanim z ineho auta, moja baterka jasne ze klakla po 10 minutach pokusov ho natocit..
Ale zahada pokracuje, dnes rano ho mechanik natocil s kudolom dymu a vraj isiel divno a blikala aj kontrolka zhavenia tak ho vypol..
rozobral ho, vypustil hadicku co ide az k cerpadlu, poskladal spat, doliali sme naftu do filtra a po minute prerusovaneho startovania s plynom naskocil a odvtedy bez problemov uz aj nastartuje, horsie je ze neviem do akej miery to bude teraz spolahlive, alebo ci sa to nejakym sposobom nezavzdusnuje... Chceme dat dolu celu nadrz a vycistit ju ci tam neni nejaky bordel alebo este zostatkova voda.. Robil to niekto alebo da sa to nejakym lahsim sposobom?
A este jedna otazka ak je nieco so vstrekmi su bud zle alebo dobre alebo je aj nieco medzi tym, ze napr chvilu ide na 100% potom len na 90 % a pod?
dik

Napsal: 18.04.2007 17:51
od Rudyshock
Díky za ty čísla čerpadel,bohužel jsem to četl pozdě.Mě padlo čerpadlo u mého FF 2002 tddi.Bohužel ani ve fordu mi přesně neporadili.Podařilo se mi sehnat čerpadlo úplně nové,nepoužité,s číslem 0470004002-namontováno do auta,jenže nejde načíst an diagnostice protože je nezaměnitelné s původním 0470004006.Jak řikám ani ve fordu to přesně nevěděli.
Takže to koupené čerpadlo je opravdu nové,nepoužité,a funkční,jen nesedí k mému typu auta.Budu ho prodávat-tak cca do 14dní.
Kdyby někdo projevil zájem tak prozatím odepište sem na fórum.
Sehnal jsem ho za myslím hodně dobrou cenu 18 000 - jen nikdo,ani z odborníků netušil,že není zaměnitelné.Kolem této ceny bych ho rád zase prodal..někomu,komu se bude hodit a má stejný problém-tedy vadné čerpadlo..

Napsal: 18.04.2007 21:15
od David 1
To tvé čerpadlo s končícím číslem 2 pasuje přesně na tddi r.v.99 a jak píšeš je opravdu nezaměnitelné.Měl jsem stejný problém a bylo tu o tom dost napsáno,takže jsi mohl předejít koupi jiného typu čerpadla a následné zbytečné výměně.Jen mě zaráží nevědomost jak píšeš odborníků.Mi o těch číslech řekla nějaká účetní nebo dokonce vrátná z Bosche.To čerpadlo určitě prodáš to se neboj. :lol:

Napsal: 19.04.2007 08:59
od jamaka
Rudyshock píše:Díky za ty čísla čerpadel,bohužel jsem to četl pozdě.Mě padlo čerpadlo u mého FF 2002 tddi.Bohužel ani ve fordu mi přesně neporadili.Podařilo se mi sehnat čerpadlo úplně nové,nepoužité,s číslem 0470004002-namontováno do auta,jenže nejde načíst an diagnostice protože je nezaměnitelné s původním 0470004006.Jak řikám ani ve fordu to přesně nevěděli.
Takže to koupené čerpadlo je opravdu nové,nepoužité,a funkční,jen nesedí k mému typu auta.Budu ho prodávat-tak cca do 14dní.
Kdyby někdo projevil zájem tak prozatím odepište sem na fórum.
Sehnal jsem ho za myslím hodně dobrou cenu 18 000 - jen nikdo,ani z odborníků netušil,že není zaměnitelné.Kolem této ceny bych ho rád zase prodal..někomu,komu se bude hodit a má stejný problém-tedy vadné čerpadlo..
odkial si? no ale 14 dni je pre mna vela.

Napsal: 19.04.2007 21:49
od fiksa
Většinou u tddi odejde elekrtonika čerpadla jak se to stalo mě u tdci je v ouklendu tam zase stojí vstřiky když začnou odchazet stojí to za to 30000 kč jen to hvizdne

Napsal: 19.04.2007 21:59
od Jozkablack
30000,- za vstřiky??? 8O Ale jen za dva!! :wink:

Napsal: 20.04.2007 09:14
od jamaka
Jozkablack píše:30000,- za vstřiky??? 8O Ale jen za dva!! :wink:
ale no no no - nestraste tu ludi s magickymi cislami, az take strasne to nie je. do 30000,- sa zmesti komplet oprava vstrekov TDCI.