Ano, zatím to bude umět všechny ECU přes CAN sběrnici. Takže testováno zatím na VW, Ford a jiné novější káry.
Jarda79 píše:začíná to mít reálný obrysy, super

. Nechci teda vypadat jako nenažranec který chce sbalit tvoje know-how, ale nechceš sem hodit schéma, že by si mohl každej navrhnout plošňák podle toho kam si to umístí? Samozřejmě jen za předpokladu že ti no nebude vadit...
Zatím nemám prakticky nic, co by "fungovalo" na 100%. Až budu mít funkční celek, pak se bude řešit co dál.
Dragic píše:Tak jsem to prověřil a mám potvrzeno že mi desku navrhnou vyrobí a osadí SMD. stačí schéma a typy pouzder co máš nakoupené

To by byla paráda. Mám sice vysokou na tento na podobný obor, ale nějak jsem to neřešil, takže bych se pak asi určitě ozval.
Zdwora píše:Osobne bych jeste sledoval teplotu oleje a napeti "na palube"... jinak paradne postupujes

Teplotu chcu logovat přes externí Bosch čidla, to už mám odladěné a kód napsaný, jen se budou muset vést vodiče až k tomu. Leda to brát přes ecu, ale ta zase není wideband.
6666667 píše:Začíná to vypadat fakt dobře. Doufám, že to dotáhneš do konce, jinak by to byla vážně škoda. Můžeš napsat na kolik by ta sranda přišla. Vím, že to nemáš hotový, ale jen tak orientačně.
Těžko říct, když jsem kupoval odpory nebo nějaké PIC, tak jsem to všechno bral tak po 5ti kusech apod. K tomu nějaké káblíky apod. Záleží na ceně plošňáku a nějaké krabice. Drahý je také OBD kabel s konektorem. Ale myslím si, že do 2k je reálné. Ale to jsem střelil jen tak od pasu.
moskito píše:Mně by stačily teplota oleje, tlak oleje, tlak turba a lambda.

JJ, to chci také, olej do vany do výpustního šroubu + čidlo + redukce. Tlak turba mosím zjistit, tlak oleje půjde. Lambdu chci, ale mosím sehnat snímač. Ten je hodně drahý z USA.
TripleJay píše:ak to nie je otazka dalsich kablov a snimacov, ja by som prijal aj spotrebu...
Spotřeba si myslím je otazkou pár matematických výpočtů založených na ujeté vzdálenosti a dalších jednotek.
Jarda79 píše:Osobně bych to udělal co nejjednodušší, tak 3 - 4 údaje a hlavně takový který nejsou na jinejch budíkách v autě. Rychlost asi odečtu rychleji z normálního tachometru než z displeje....
BTW, budeš ještě nějak řešit idnikaci zařazenýho kvaltu? To by se mně fakt líbilo (a občes hodilo).
Doufám že do totáhneš do konce, už se na to těším jak děcko na vánoce....

Já to udělám (naprogramuj) asi tak, že si z množiny údajů každý vybere co kde chce mít umístěno a ono mu to tam zobrazí. Zařazený kvalt už jsem psal. Navíc tam chci LEDku větší diodu s tím, že si každý nastaví hranici otáček a ono mu to bude svítit + možnost aktustického upozornění na přeřazení.
Marťas píše:Celkove to bude umet cist hodne udaju - nebylo by od veci je rozdelit na treba 3 mody (okruh / bezny provoz / diagnostika ) s moznosti mezi nima prepinat podle situace.
Jojo, to byla i moje idea. V menu nastavení možnost čtení chybových kódů z ECU (nebudeme muse utrácet za diagnostiku), pak race a normal. V race režimu třeba upozornění na přeřazení apod.
moskito píše:Jooo... několik módů to by byla parádička!
Jinak taky nějak nechápu k čemu ukazatel rychlosti...
A také bych nezdvojoval něco, co je možné "spolehlivě" (je to Ford) odečíst z jiných budíků.
No pokud budu dávat do toho GPS modul (20 Hz), tak by to rychlost četlo z GPS, což je trošičku jiná hodnota než máme na budíkách

.