Příspěvek
od Jardak » 15.02.2013 17:10
Chtěl jsem se zeptat na nějaký informace k EGR ventilu na FF 2 1,8 TDCi 2005.
Kolegovi auto startuje s kouřem,někdy chcípne po nastartování,někdy se chvíli hádá.
Na diagnostice je chyba EGR ventilu.
Teď nějaký dotazy:
1. Zaslepit to asi nejde co? Ale u 1,6 TDCi to mají někteří zaslepený a funguje to,tak co 1,8 TDCi?
2. Při výměně se mění pouze ta část se servomotorem,nebo celý sací potrubí jako u FF 1?
3. Zkoušel už to někdo rozebrat a vyčistit?
4. Co konkrétně tam odchází? Zajímavý je,že po chcípnutí motoru je slyšet,že EGR asi 3x zacvičí takže servomotor funguje,takže problém asi bude v převodech,nebo netěsností vlastního ventilu.
Ještě jeden dotaz,po výměně EGR ventilu se musí řj. přes diagnostiku resetovat,nebo to není třeba?
Naposledy upravil(a)
Jardak dne 15.02.2013 17:15, celkem upraveno 1 x.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,