Stránka 5 z 5
Napsal: 04.09.2007 20:53
od jamaka
chylo píše:Dnes rano mi nakopol FOFO na prvy krat a pred vcerom tiez . Dnes bolo aj asi najchladnejsie zo vsetkych dni. Uz fakt neviem co by to mohlo byt. Vcera mi pri druhom startovani zacalo blikat zhavenie tak som to radsej znovu vypol a skusil po chvilke znovu a uz to bolo zase v pohode.
vadny snimac vacky. a to ze by si nenastartoval je blbost. minuly tyzden som jeden menil a auto im chodilo aj nechodilo. teda ako sa mu chcelo

a ak ti uz aj blikli zhavice tak to bude tym. ale skoc si na diagnostiku - pre istotu

Napsal: 05.09.2007 10:46
od chylo
No uz je to v servise tak som zvedavy co s tym spravia. Dnes som startoval az na 7 krat

Snimac vacky sa prejavuje blikanim kontrolky zhavenia ?
Napsal: 05.09.2007 10:51
od EL
Blikání kontrolky žhavení - problém s čerpadlem, se vstřiky nebo s nějakým čidlem.
Napsal: 05.09.2007 15:49
od chylo
Tak v servise vsetko skontrolovali a vsetko je OK . Zajtra to este ide na kapilarny test trysiek a potom posledna moznost je preprogramovanie SW. Ford vraj vydal pre TDCi novy startovaci sofware tak to chcu preprogramovat.
Napsal: 07.09.2007 22:22
od abe
ahoj,dnes jsem startoval po 5 dnech vůz a to jsem docela koukal,tak asi na 4krát jsem startovala a chcíplo(asi 2sec. držel volnoběh).Po prvním startu jsem měl pocit že je baterka slabší.Otočení motoru bylo na můj vkus líne,nevím baterka je v pohodě podle hustoměru.Ale pokles napětí na 11,2V při žhavení

Jestli je to vůbec baterkou
to CHYLO,prosím tě jak silnou máš baterku ?Ah a startovací proud a hlavně dej pak vědět čím to bylo

Napsal: 07.09.2007 23:39
od pelen
Minimum pri zhaveni je 10 V.
Napsal: 08.09.2007 16:07
od abe
Na žhavení to je v klidu,ale to protočení motoru bylo slabé.Dnes jsem volal do Kravař-Spravkárna,ten pán co děla Fordy.Tak jsem mu říkal,že mi to po těch pěti dnech špatně startovalo a on mi nezávisle na tom,že bych mu něco řek o baterce odpověděl že to může bít malým napětím v síti.Dneska jsem vrátil mou starší baterku MORCRAFT(původní) do mého vozu.Naštěstí pořád po 1/4roků držela napětí 12,6V,ještě ji budu muset dobít.Jediný problém proč jsem ji vyměnil v zimě za tu novou zn. BRIT je že,jak se ochladilo,tak kolem nuly,už byl problém se startem.Jinak do té doby auto startovalo v pohodě,ale že by ve 13stupnich s novou baterkou byli také problémi se mi nějak nezdá.Dnes jsem se díval kdy byla baterka zn. BRIT vyrobená a už má něco za sebou 29,9,03.Uvidím po týdnu,pak dám vědět jestli je to baterkou

Napsal: 08.09.2007 18:38
od pelen
Zmer si odber z baterky, kdyz vsechno vypnes.
Napsal: 08.09.2007 18:58
od abe
baterka se mi nevybíjí,ráno má pokaždé kolem 12,6V,ale jak dojde na žhavení,tak tam dostane baterka na prdel.Myslím tím že žhavení žhaví,ale pak pro protočení motorem už není ta správná energie.Tím pádem možná i pro řídicí jednotku a vstřiky už není to správné napětí,možná už je to moc složité teoretizovaní

Ještě mí říkal něco o starteru že může mít větší odběr,než by měl bít.
Napsal: 08.09.2007 19:54
od pelen
Kolik Ah mas baterku? Alespon 70?
Pak nezbude nez kontrolovat odber pri zhaveni a naslednem startovani klestovym ss ampermetrem.
Napsal: 08.09.2007 21:18
od abe
koupil jsem nějakou baterku zn. BRIT 72AH 680A,ale dnes jsem ji vyměnil a dál jsem tam původní,jak jsem psal výše.Budu ji zkoušet,jestli to bude to samé se startem nebo ne v teplém počasí startovala dobře,ale až se ochladilo kolem nuly tak už to bylo ono.Klešťoví ampermetr nemám

Napsal: 08.09.2007 21:33
od EL
abe píše:koupil jsem nějakou baterku zn. BRIT 72AH 680A,ale dnes jsem ji vyměnil a dál jsem tam původní,jak jsem psal výše.Budu ji zkoušet,jestli to bude to samé se startem nebo ne v teplém počasí startovala dobře,ale až se ochladilo kolem nuly tak už to bylo ono.Klešťoví ampermetr nemám

Já mám baterii VARTA 74Ah, 680A. Žhavící svíčky máš dobré? Před výměnou žhav. svíček třeba při 10 st. mi to startovalo déle nebo napodruhé. Baterku jsem měl dobrou a všechny 4 žhav. svíčky byly nefunkční.
Napsal: 09.09.2007 14:20
od abe
to EL,žhavit mi to žhaví,protože mi klesne napětí z 12,6 na 11,3V při žhavení a svíčky jsem před rokem měnil zn. BERU Můžu se ještě na ně mrknout.A ta baterka zn. BRIT není vápníková ,to by asi taky nemělo bít,kvůli dobíjení.Dnes jsem zatím na původní (MOTORCRAFT) baterku nastartoval bez problému,ale to se mi stávalo taky,že na tu novou baterku zn. BRIT jsem startoval v pohodě a někdy zase,většinou ne.
ELe,vím že jsi měl taky problémy se starty,co jsi pro to udělal?Jen ty svíčky a baterku,píšeš že máš VARTU,tak to jsi taky měnil?