
jednou sem se o to schvalne snazil, s nefunkcni saharou (praskla 60A zluta pojistka viz odkaz od pj$lf) sem v lete jezdil kopce na jednicku a tak podobne, a stejne sem teplotu nedostal nad pulku.
V servisni zprave od forda co popisuje system vstrikovani Delphy popisujou i funkcnost teplotniho cidla...pri nejake mezni nekriticke teplote motor zacne ubirat vykon (mensi vstrikovane davky) a pri prekroceni kriticke hodnoty se motor odstavi uplne.
A nakonec

Ve ctvrtek mi prasknul rozvodak k posilovaci rizeni a neveda, ze na posilovac je napojeny i vodni cerpadlo sem se vydal 15km k mechanikovy. po 1 km teplota v cervenem, tak sem zpomalil na 40-50 km/h (z kopce sem to chcipal) a bez problemu jsem dojel, on se jeste taky chladi olej...

P.S. zlutou 60A pojistku jsem nesehnal nikde, jen primo ve fordu (hornát Žebrák) za cca 260,- kc