Stránka 5 z 22
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Napsal: 22.05.2014 12:34
od Wizzy008
Po kontrole svíček...pokud je jistota, že jsou ok a jsou dobře zašroubovaný (tudíž těsní a tlaky ve válcích jsou ok), tak pak zapalování. Zkus si půjčit kabely, ale tipuju cívku.
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Napsal: 22.05.2014 21:16
od bobo61
Zdravím,
nevíte někdo kde se nachází snímač tlaku sacího potrubí na motoru 2.0 16V rok výroby 2006
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Napsal: 23.05.2014 13:09
od Jirka Brno
No cívkaa kabely mě taky napadly, ale na LPG to jede naprosto normálně. Bez zhasínání, cukání atd. . Ještě je tady možnost natankování špatnýho benzínu. Co si o tom myslíte? Jinak nevím. Vynechání zapalování je trochu nepřesné určení místa závady. Vím, že ŘJ některý věci neumí.
Do značovýho servisu se mi moc nechce. Budu zase poslouchat blbý kecy proč a jak a kde a taky cena opravy je raketa. Posledně sem se hádal o záruční opravě a nakonec v jiným servise Ford zhodnotili, že jsem měl pravdu a opravili.
Nemá někdo zkušenost kterej servis Ford je v Brně OK ? Protože mi asi nic jinýho nezbude

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Napsal: 25.05.2014 09:29
od shamycz
No, taky je možná na vině kalibrace LPG. Palivo je za studeného motoru dávkováno dle korekcí uložených v tabulce ŘJ automobilu, která je zvyklá spíše dávkovat LPG. Poté co se zahřeje, je již dávkováno podle aktuální potřeby dle stavu lambd.
Já už tak taky jezdím asi rok, nijak to neřeším. Zkoušel jsem nakalibrovat LPG jednotku, ale nikdy to nejde úplně přesně...
Jediné co mi pomohlo bylo tankovat SHELL V-POWER RACING 100 oktanový benzín. Od té doby nezdechá, při studeném motoru se musí jezdit trošku opatrněji, ale po zahřátí žádný problém na LPG ani na benzín...
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Napsal: 25.05.2014 19:13
od Niki
Slyšel jsem myšlenku, že motorům, co mají dodělaný pohon na LPG, se zasírají vstřiky 95 oktanovým benzín. Údajně má v sobě více biosložky a při pár km najetých do přepnutí na LPG se zanáší vstřiky. Proto po přechodu na více oktanový benzín není takový problém. To by korespondovalo s tím, že každý kdo přešel na tento benzín, zaznamenal méně výrazné nechtěné projevy nekultivovaného chodu motoru.

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Napsal: 25.05.2014 19:36
od stano.
Ci to nebude tym, ze LPG ma vyssie oktanove cislo. Tym padom 100oktanovy benzin je mu blizsie ako 95 oktanovy. Takze ak sa RJ nauci na LPG (hlavne predzapal), pri 95ke uz hodnoty nesedia.
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Napsal: 27.05.2014 12:26
od Jirka Brno
Tak momentální stav je takovýto : výměna cívky, kabelů, svíček a nic. stejný problém.
Vím už , že nejede 3 válec a to pouze za studena. po ujetí cca 300-500 za vynechávání 3 válce se to zlepší. Po úplném zahřátí se problém ztratí. Benzín mám VERVU 100. Nic jinýho sem nikdy netankoval a ještě ji aditivuju pro jistotu troškou velfobinu. Teď vyčistím nádrž dám novej benzin a uvidím

.
Podám zprávu co to udělalo.
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Napsal: 27.05.2014 12:27
od stano.
Ventilove vole a tlaky vo valcoch niekto kontroloval?
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Napsal: 28.05.2014 08:21
od Jirka Brno
Jo. Vše v pohodě. Proto jsem z toho nešťastnej. Už nevím co.

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Napsal: 28.05.2014 09:04
od stano.
Tu Vervu by som neaditivoval. Sama o sebe je dost aditivovana. Aby aditiva nereagovali - mohli by vytvorit ciastocky alebo sliz, ktory zalepi vstreky.
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Napsal: 02.06.2014 11:53
od Jirka Brno
0 bodů. Asi mě čeká značkový servis a cenová raketa

Jen jsem zjistil, že po dobu cca 2 min nejede vstřik na 3 válci. Pak se chytne a jede napsrosto normálně.
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Napsal: 07.06.2014 23:31
od Cimi
zdar chci se zeptat zda je normální když mi po zapnutí klimatizace kolísaj otáčky na volnoběh, když klimu zapnu za jízdy tak to nepoznam ale když pak zastavuju tak to začlo jakoby pulzovat nahoru dolu až to zavibruje jednou mi to takhle při jízdě po Plzni chcíplo uplně. a to používam denní svícení který si bere podstatně mín než kdybych zapl světla. vim že už se to tu hodně řešilo ale nějak si nevzpomenu čím to bylo. Myslel jsem jestli na to nemaj vliv třebas zoxidované kontakty zemění. nebo špatné uhlíky v alternátoru. Napadlo mě nějaké seřízení škrtící klapky se dělá ale nechci se do toho bezhlavě vrtat.
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Napsal: 08.06.2014 12:29
od V12
Jirka Brno píše:Jen jsem zjistil, že po dobu cca 2 min nejede vstřik na 3 válci.
Skus ho vymenit s napr. tym, co je vo valci 1 a potom sledovat, co sa bude diat. Ked bude blbnut aj vo valci 1, nieco mu bude. Ked po tejto zamene ale bude blbnut vstrek z 1 namontovany do 3, treba prekontrolovat kable, cievku (alebo cievky ?) atd.
Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Napsal: 13.06.2014 07:44
od Jirka Brno
Záměna provedena a nic, kabeláž ke vstřiku ok ve značce diagnostikovali lambdu. Po výjejí výměně nenastala žádná změna v chování jen jsem o 6 litrů levnější. Argument při reklamaci: byla špatná a hotovo, jiná varianta neexistuje. Co bych prej chtěl reklamovat vždyť je lambda OK

. No uvidíme co řeknou až napíše soudní znalec s právníkem. Jinak stará lambda je taky OK. Bez závad a poškození.
někde je něco špatně. Ale co a kde?

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru
Napsal: 14.06.2014 08:56
od foki
Jirka Brno píše:Jinak stará lambda je taky OK. Bez závad a poškození.
:
jak jsi zjistil ze je bez zavad ? optycky nebo ji nekdo namontoval a zkousel v datalogeru ?