FFIII 1.0 ecoboost 125k

Odpovědět
C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 17.06.2013 14:02

PE68 píše:OK. Tak to jsem teď v klidu. Původně spotřeba 7,8l/100. Po 5000km 7,2l/100. Ovšem FF3 1,6 - 125k. A to jezdím trošku rychleji, než nám velí zákony a často ve městě. Tímto mám potvrzenou moji volbu a pochybnosti jdou stranou a už jenom pozitiva a pozitiva,....
Sice to nepatri sem, ale mels moznost tu 92kw 1.6ku porovnat s 1.0 EB? Puvodne jsem ji totiz chtel, ale pak zacala bejt hur dostupna a svezeni s EB me presvedcilo, ze nechci atmosferu...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
stanikg
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 591
Registrován: 12.07.2010 08:35

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od stanikg » 17.06.2013 14:05

to som len citoval http://auto.pravda.sk/testy/clanok/7553 ... -trhu/.tak neviem- to turbo je aj tak chladene vodov nie priamo tak to tam nebude robit velke problemi myslim.za mna by som tiez start stop nepouzival vzdy
JE- Focus MK3 FL 1.5 ecoboost Titanium X Deep blue Impact
Predane -focus r.v.2010 1.6 74 kw SHDA. farba chill

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 17.06.2013 14:13

Tady jde o olej, co proudi za chodu k loziskum rotoru. Jakmile vypnes motor, olej prestane proudit a lozisko neni chazeny. Pokud je turbo hodne zahraty z predchozi ostry jizdy, tak tim docela trpi. Proto je nejdulezitejsi zasadou posledni kilometry bud dojizdet hodne v klidu, pripadne po zastaveni nechat motor tak 30-60 sekund jeste bezet.
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
stanikg
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 591
Registrován: 12.07.2010 08:35

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od stanikg » 17.06.2013 14:57

Z hlediska spolehlivosti může potenciální zákazníky asi nejvíce odrazovat turbodmychadlo. Ford prý udělal při konstrukci motoru vše pro to, aby turbo zákazníka nemuselo trápit. Použito je velmi malé turbodmychadlo od firmy Continental, které snadno a rychle dosahuje svých maximálních otáček – 248 000 za minutu. Výhodou malého turbodmychadla je mimo jiné i fakt, že se řidič nemusí příliš o jeho přítomnost starat. Zatímco u řady přeplňovaných motorů se při delší jízdě ustálenou rychlostí doporučuje nechat turbodmychadlo před vypnutím motoru chvíli ochladit a dotočit, u motoru EcoBoost by to nemělo být potřeba. Malé turbo totiž zpomalí na nízké otáčky velmi rychle a zároveň rychle chladne.
JE- Focus MK3 FL 1.5 ecoboost Titanium X Deep blue Impact
Predane -focus r.v.2010 1.6 74 kw SHDA. farba chill

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od enjoy » 17.06.2013 15:00

Aneb papír snese všechno.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 17.06.2013 15:09

Nepopiram, ze "low-inertia" turbo se skutecne dotoci rychlejc, ale kaslat na nej uplne bych neriskoval. Normalne se doporucuje 2 min behu na volnobeh, tech 30 sekund, co mu dopreju, me nezabije - mezitim si sesbiram mobil, penezenku atd. ;-) Apropos, samozrejme je potreba naky nahradni dily prodat... Dneska je tenhle byznys postavenej hlavne na servisu:) Podobna story bude s dvouhmotakem: kolik lidi vi, co mu fakt hodne skodi a jak ho rychle oddelat? A v manualu o nem neni ani slovo ;-)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
pcjoe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 10.04.2013 21:43
Bydliště: Praha 5

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od pcjoe » 17.06.2013 15:31

Stop-Start mi přijde vhodný na semafory, které jsem dojel a skočila mi tam červená. V kolonách to budu vypínat, protože tam je to spíš trest.
I když je turbo přizpůsobené k co nejmenší péči, tak bych na něj nezapomínal. Cesta po dálnici bude pro motůrek i turbo asi zážitek, tak si rádi v klidu vyklušou.
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)
Obrázek

Uživatelský avatar
pcjoe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 10.04.2013 21:43
Bydliště: Praha 5

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od pcjoe » 17.06.2013 15:34

enjoy píše:Aneb papír snese všechno.
Občas mi ty recenze připomínaly reklamní prospekty. Kéž by to tak dobře opravdu fungovalo. Když jsem mluvil se známým ze servisu, tak zatím nemá informace, že by na motoru něco odcházelo, ale je to prostě moc nový. Chce to čas, aby se to prověřilo.
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)
Obrázek

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 17.06.2013 15:40

Nejvetsi najezd, co muj dealer videl na 1.0, byl zatim 120.000 km - pry bez problemu, zvlast v pomeru ke vsemu tomu, co tam muze odejit. Ale myslim, ze dnesni auta uz asi 400 tisic bez problemu nezvladnou... :)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
pcjoe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 10.04.2013 21:43
Bydliště: Praha 5

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od pcjoe » 17.06.2013 15:59

400t bych od toho vůbec nečekal. Píše se, že by měl motor vydržet 240t. Cokoliv nad už je plus a budeme mu fandit. Kolem 200t už se mění na mnoha motorech vše možné. Spíš by bylo fajn, aby se nevyskytla nějaká specifická závada pro tento motor.
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)
Obrázek

PE68
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 20.12.2012 19:50

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od PE68 » 20.06.2013 17:01

EB 1.0 92kW 6kvalt jsem jel. Určitě dynamičtější než 1.6 92kW 5kvalt, hezky se vozilo, ale moc řadilo. U atmosféry nemusím tolik řadit. 5ka zvládá od 50km/h, takže průjez obcí na 5, zrychluje rozumě, není potřeba podřazovat, říkam tomu poloautomat. EB bude mít mnohem nižší spotřebu na dálnici, jinak rozdíl v ostatním režimu nebude podle diskuzí velký. Po zkušenostech s dnešními auty ( měl jsem naftu v automatu s filtrem pevných částic ) jsem chtěl něco jednoduchýho, do čeho nemusím pořád sypat za tučné opravy. Jenom kvůli spotřebě bych bral EB ( ale rozdíl ve spotřebě není v praxi takový, jako na papíře ), ale pak nejdýl na 150 000km se ho rychle zbavit, zvolil jsem 1.6 92kW a spokojen.
Mondeo MK5, 132 kw, automat, AWD, 2017
Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 23.06.2013 16:58

Problem je, ze kdo chce v benzinu neco silnejsiho nez 1.6 77 kW a zaroven nechce turbo, ma proste smulu. 1.6 92 kW uz se vyrabi pouze v automatu a ani to nebude dlouho trvat... :( Taky jsem o ni uvazoval, ale EB zvitezil i kvuli 6tikvaltu a delsim prevodum - jezdim dalnice a jezdim celkem rychle, takze je rozdil, jestli mi motor toci 4500 nebo 3500rpm. Jinak, jels i se 77 kW verzi ty 1.6ky? Dosud jsem od nikoho nedostal jasnou odpoved, jak si oba motory stoji v primym srovnani ;-)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

PE68
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 20.12.2012 19:50

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od PE68 » 23.06.2013 17:27

Bohužel porovnání s 1.6 77kW nemám.
Mondeo MK5, 132 kw, automat, AWD, 2017
Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012

Uživatelský avatar
Standa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 75
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Standa » 24.06.2013 08:50

Já s motorem 105 PS jezdím obce taky na 5°a zrychlení pak na 90, nabo kolik se kolona pohybuje je naprosto v pohodě. Motor 125 PS má výhodu většího výkonu ve větších otáčkách, kdy můj Focus jede opravdu slabě když to porovnám s motorem Zetec, který bez variabilního časování táhne líp. Je to přiškrceno ŘJ a věřím , že časem tam nahraji verzi 125PS.
Přílohy
graf vykonu.jpg
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec 136 PS
Ghia 07/ 1996, klima, palubní počítač
ObrázekObrázek

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 24.06.2013 10:05

Coz 1.0 EB kolem 60ky taky otravuje, at tam soupnu 5ku, ale nejak me nenaplnuje jezdit na 1600 otacek:) Rika se, ze novy motory jsou na to konstruovany, ale je to trivalec, jsou tam vetsi vibrace a krome sluchu a srdce rad posetrim i dvouhmotak:))

Je docela sranda koukat na Ford Ecomode - obvykle mam plnou kyticku za predvidavost, ale za razeni a rychlost mam naopak nulu:))) Asi pujdu do pekla...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host