Stránka 5 z 5

Napsal: 13.05.2007 11:36
od maras
Tu trojku a 150 ti věřím, ale na 2-ku 120 - to nás trochu houpeš :? - viz manuál strana 194 :wink: . Jinak souhlasím, že se motor musí alespoń občas trochu protočit jinak zleniví :lol: .[/quote]
Vím že v manuálu je na dvojku 96km/h. Opravdu jsem to vytočil na dvojku na 120, otáčky byly myslím kolem 6500. Nevím proč mi nefunguje omezovač, jak tu většina píše. Nechci se tím nějak chlubit, protože vím že na tom není nic k chlubení :wink:

Napsal: 13.05.2007 19:35
od Jozkablack
Stenly píše:
maras píše:
Dany píše:Dnes jsem zkoušel protočit tu trojku co to dá a musím říct, že těch 150 je fakt nesmysl. Jel jsem cca 130 - max. 135 a auto už škemralo. Těch 150 je fakt nářez a souhlasím s tím, že už se jedná o huntování. :wink:
taky souhlasím, že se jedná o huntování. Já to taky zkoušel a opravdu jsem udělal na dvojku 120km/h a na tu trojku 150km/h. 1,6 LPG :D
Tu trojku a 150 ti věřím, ale na 2-ku 120 - to nás trochu houpeš :? - viz manuál strana 194 :wink: . Jinak souhlasím, že se motor musí alespoń občas trochu protočit jinak zleniví :lol: .
A proč by houpal??? Já mám v manualu k Mitsubishi Cordia 1.8T 100KW taky max. rychlost 198km/h a jel jsem s ní přes 230km/h. :idea: :lol:

Napsal: 13.05.2007 21:05
od chmelko
Jozkoblack:co tak poznam tachometry, tak si zober GPS a skus to este raz Pocitam, ze ked ti to ukazovalo 230km/h tak si siel tak max.210-215km/h..

Napsal: 13.05.2007 21:25
od sasa01
neodees píše:Mam 1,8 benzin. A parkrat jsem to zkousel, na trojku to na nejakych 5200 ot/min udela 120 km/hod plus minus 10. U 1,6 to bude urcite min.
Tak dneska jsem zkusil trochu roztáhnout trojku , a na 6000 ot. dala nejakej ten milimetrik za 140 km/h , pak už sem přeřazoval , tak myslim ze tech 150 jde v poho na trojku

Napsal: 13.05.2007 22:01
od Stenly
sasa01 píše:
neodees píše:Mam 1,8 benzin. A parkrat jsem to zkousel, na trojku to na nejakych 5200 ot/min udela 120 km/hod plus minus 10. U 1,6 to bude urcite min.
Tak dneska jsem zkusil trochu roztáhnout trojku , a na 6000 ot. dala nejakej ten milimetrik za 140 km/h , pak už sem přeřazoval , tak myslim ze tech 150 jde v poho na trojku
To by souhlasilo, trend má kratší diferák.

To maras:
Dát 120 na 2, tos tam musel mít tak 7 400 otáček 8O ( u 1.6 s delším diferákem)

Napsal: 13.05.2007 23:07
od Jozkablack
chmelko píše:Jozkoblack:co tak poznam tachometry, tak si zober GPS a skus to este raz Pocitam, ze ked ti to ukazovalo 230km/h tak si siel tak max.210-215km/h..
No asi máš pravdu...je to možný....v dobšě kdy jsem jezdil já s timhle autem jsem ještě GPS neměl, ale je to dobrej nápad....hned jak ho tátovi čtípnu, tak ho proženu i s GPSkou!!! :lol:

Napsal: 14.05.2007 09:36
od Dany
maras píše:Tu trojku a 150 ti věřím, ale na 2-ku 120 - to nás trochu houpeš :? - viz manuál strana 194 :wink: . Jinak souhlasím, že se motor musí alespoń občas trochu protočit jinak zleniví :lol: .
Vím že v manuálu je na dvojku 96km/h. Opravdu jsem to vytočil na dvojku na 120, otáčky byly myslím kolem 6500. Nevím proč mi nefunguje omezovač, jak tu většina píše. Nechci se tím nějak chlubit, protože vím že na tom není nic k chlubení :wink:[/quote]Já jel na dvojku 110, takže 120 ti věřím, pokud tam nemáš ten omezovač, jak říkáš. :) :wink: