1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 02.09.2016 08:48

Podloz prosim nejakymi dokazmi, ze SkyActive nic nevydrzia, jazdena Mazda 3 s G165 je moj vytipovany civilizovanejsi naslednik Mondea, ako Kuga 2.5T.
Pretoze to iste sa da napisat o EcoBoost 2.0 a 1.6 - odchadzaju piesty castejsie, ako by bolo zdrave. A nielen to - par skapatych turb uz je tiez, ako aj rozsypanych variabilov na vackach.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

vbery
Junior
Junior
Příspěvky: 261
Registrován: 25.01.2012 21:03
Bydliště: Vejprnice

Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT

Příspěvek od vbery » 08.09.2016 01:29

Jakej chceš důkaz?mám ti přinést nějakej rozpadlej motor?
Napsal jsem co jsem četl.
Docela by mi zajímalo jaký máš důkazy o ecoboostech že jsou poruchový.
Z toho co jsi tu popsal tak vím o jednom případu a to je prasklej píst,
ale co vím od znamého co Fordy prodává tak jsou to víc než spolehlivý motory.
je Ford S-Max 2,0TDCI 120kw Titanium
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980

Uživatelský avatar
321910336
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1071
Registrován: 20.01.2012 23:10
Bydliště: Přerov

Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT

Příspěvek od 321910336 » 08.09.2016 20:57

sypou se mazdí skyactive nafťáky, nečetl jsi o nich?
Ford Focus 2018 1.0 92 kw Titanium Obrázek
Ford Focus 2007 1.6 74 kW Trend LPG

Uživatelský avatar
Tomin123
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 09.07.2009 16:02
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT

Příspěvek od Tomin123 » 08.09.2016 21:35

V12 píše:... o EcoBoost 2.0 a 1.6 - odchadzaju piesty castejsie, ako by bolo zdrave. A nielen to - par skapatych turb uz je tiez, ako aj rozsypanych variabilov na vackach.
Myslim ze pisty dneska najdes skoro na kazde turbine. Muj motorar rikal ze Ford jeste ok. U Opelu prej horsi, Smart ?1.0?T prej hromada atd.
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě

Kombík
Nováček
Nováček
Příspěvky: 102
Registrován: 02.01.2009 18:42
Bydliště: Přerov

Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT

Příspěvek od Kombík » 08.09.2016 23:24

Turbo motory jsou celkově více zatížené jak písty, kliky, ojnice, ventily, protože z daného objemu mají o třetinu větší výkon a mk .Záleží o kolik jsou kvalitnější použité materiály nebo se zkouší v provozu slabá místa těchto motorů.Stačí se podívat na VW kolik měly s motory problémů a přitom parametry spotřeby, průběhu mk,výkonu a zrychlení i pružného zrychlení patří ke špičce.
FOCUS 1.6 16V kombi modrá metalíza 2001

Uživatelský avatar
Tomin123
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 09.07.2009 16:02
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomin123 » 09.09.2016 19:27

Prave ze ty parametry jsou dosazeny vetsinou na ukor zivotnosti. :-(
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě

Uživatelský avatar
majk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 146
Registrován: 13.05.2008 18:55
Bydliště: Hostouň-středočeský

Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT

Příspěvek od majk » 01.04.2017 10:28

přeji dobrý den,pánové:
čas našeho fordíka se nemilosrdně nachyluje,a přemýšlím o novém.Měl jsem docela jasno,že chci stejný motor,co jsem měl,akorát o 10 let mladší.Proběhla zkušební jízda s 1.6 atmo,auto je mdlé a chcíplé,starý auto je živý,jede jako pila,ale hlučný,novej fokus je tichoučkej,pohodovej,no sem si říkal,že tu lemru rozjezdím,no ale pak se stalo,že mi prodejce nabídl svezení s 1.5 EB,prvně za život jsem jel s turbobenzínem,nebudu tady psát o rozdílech,jsou zřejmý a tady na foru každýmu jasný.moje dilama je:kupuji auto na 10 let,atmo vydrží,mám os.zkušenost,ale nikde jsem se nedočetl zkušenosti s 1,5 EB při 150K kilometrech.Neznáte někoho,kdo hodně jezdí ,nebo někde na zahr.forech?Taky rozdíl 110K korun je dost,ale s tím bych se smířil.1,5 se vyrábí v Rumunsku 8O ,taky na klídku nepřidá.Najedu asi 15k ročně.
FF II,05/2007,1.6/74kW,Kombi,Style-bylo do 28.7.2017
od 28.7.2017 FF III,07/2017/1,5 EB Kombi,Titanium,Magnetic grey
https://www.spritmonitor.de/en/detail/9 ... ml?share=1

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4962
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT

Příspěvek od fofok » 01.04.2017 10:49

1,5 je nová zmenšená 1,6 a s těma je víc zkušeností občas nějakej propálenej píst jinak nic.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
jarod72pm
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2217
Registrován: 18.05.2012 21:51
Bydliště: Otrokovice

Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT

Příspěvek od jarod72pm » 01.04.2017 11:43

Zkušenosti s litrovým eco jsem měl jen na dálnici kdy mě vezl známí a to auto dost trpělo na to jak bylo naložené a jak mělo zrychlovat při vyšší rychlosti ztrácelo dech oproti VCTčku které ochotně zrychlovalo. Motor docela dostával záhul jak musel šlapat na plyn, možná na město prázdné auto ideal i hlavně na spotřebu,ale jinak trápení. To už poctivý čtyřválec atmosféra i když horší spotřebou je chod v naloženém autě přirozenější.Systém Ti-VCT mě i dnes umí oslovit a asi bych neměnil ani u nového auta.I když pro výkon bych šel asi k 1.5 nebo 1.6 EB.
V servisu se docela nakecalo o potížích s turbem na těch eco vysavačích někdo tomu říkal : "motor na stereoidech" .
Kia Carens 2014 1.6 GDI 99kW Exclusive +winter packet +bufík
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i

Uživatelský avatar
Nonid
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5279
Registrován: 05.12.2012 21:07
Bydliště: Práááha - Vyšehrad!

Příspěvek od Nonid » 01.04.2017 12:52

S 1.5 nejsou problemy, staci pamatovat na meneni oleje, netocit to jak mental za studena a dochladit turbo po sviznejsi jizde.
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017

Uživatelský avatar
majk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 146
Registrován: 13.05.2008 18:55
Bydliště: Hostouň-středočeský

Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT

Příspěvek od majk » 01.04.2017 13:07

jj,jasně,moc zkušeností s tím není,jedině ten chlapík ,co má ten motor v mondeu s automatem,ten tomu dává hulbu,a hodně jezdí,tak uvidíme,asi vezmu atmo,a bude..jinak díky pánové za rychlou reakci :palec_nahoru:
FF II,05/2007,1.6/74kW,Kombi,Style-bylo do 28.7.2017
od 28.7.2017 FF III,07/2017/1,5 EB Kombi,Titanium,Magnetic grey
https://www.spritmonitor.de/en/detail/9 ... ml?share=1

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT

Příspěvek od enjoy » 01.04.2017 13:13

Kdybych kupoval funglovku, tak bych svoje peníze nevyhodil za 1.6 atmosféru. Nikdy.
Řešíš při nájezdu 15 tisíc za rok, co se stane turbu nebo dvouhmotě, za dejme tomu 5-10 let při tvým nájezdu?
Vzal bych si v každým případě to nejsilnější, na co bych měl.
Já se včera zase projel v OIII RS 2.0 TSi DSG a po přesednutí zpátky do atmosféry Mondea, jsem si musel zase zopakovat mojí mantru, že je to pěkný, pohodlný, dobrý podvozek, tichý.. ale motor jsem zmínit nemohl :D
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
majk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 146
Registrován: 13.05.2008 18:55
Bydliště: Hostouň-středočeský

Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT

Příspěvek od majk » 01.04.2017 13:41

den po projetí 1.5 EB jsem jel s o3 1.4 tsi-motor jel,hluk v autě větší a připadal jsem si jako když jsem seděl na panelu-auto tvrdý a z kufru rachot při přejetí každé díry,a že jich u nás na kladně je :) takže to bude fokus :palec_nahoru:
FF II,05/2007,1.6/74kW,Kombi,Style-bylo do 28.7.2017
od 28.7.2017 FF III,07/2017/1,5 EB Kombi,Titanium,Magnetic grey
https://www.spritmonitor.de/en/detail/9 ... ml?share=1

Uživatelský avatar
Nonid
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5279
Registrován: 05.12.2012 21:07
Bydliště: Práááha - Vyšehrad!

Příspěvek od Nonid » 01.04.2017 14:34

O3 musi bejt v dost vysoky vybave aby byla komfortni :bebng:
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017

Uživatelský avatar
jarod72pm
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2217
Registrován: 18.05.2012 21:51
Bydliště: Otrokovice

Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT

Příspěvek od jarod72pm » 01.04.2017 18:00

Tak jistě pokud neřeší spolehlivé rodinné auto ale auto na lítačku a výkon tak je jasná volba 1.6 EB nejvýkonnější finančně dostupná varianta.
Kia Carens 2014 1.6 GDI 99kW Exclusive +winter packet +bufík
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host