1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Podloz prosim nejakymi dokazmi, ze SkyActive nic nevydrzia, jazdena Mazda 3 s G165 je moj vytipovany civilizovanejsi naslednik Mondea, ako Kuga 2.5T.
Pretoze to iste sa da napisat o EcoBoost 2.0 a 1.6 - odchadzaju piesty castejsie, ako by bolo zdrave. A nielen to - par skapatych turb uz je tiez, ako aj rozsypanych variabilov na vackach.
Pretoze to iste sa da napisat o EcoBoost 2.0 a 1.6 - odchadzaju piesty castejsie, ako by bolo zdrave. A nielen to - par skapatych turb uz je tiez, ako aj rozsypanych variabilov na vackach.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Junior
- Příspěvky: 261
- Registrován: 25.01.2012 21:03
- Bydliště: Vejprnice
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Jakej chceš důkaz?mám ti přinést nějakej rozpadlej motor?
Napsal jsem co jsem četl.
Docela by mi zajímalo jaký máš důkazy o ecoboostech že jsou poruchový.
Z toho co jsi tu popsal tak vím o jednom případu a to je prasklej píst,
ale co vím od znamého co Fordy prodává tak jsou to víc než spolehlivý motory.
Napsal jsem co jsem četl.
Docela by mi zajímalo jaký máš důkazy o ecoboostech že jsou poruchový.
Z toho co jsi tu popsal tak vím o jednom případu a to je prasklej píst,
ale co vím od znamého co Fordy prodává tak jsou to víc než spolehlivý motory.
je Ford S-Max 2,0TDCI 120kw Titanium
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
sypou se mazdí skyactive nafťáky, nečetl jsi o nich?
- Tomin123
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 09.07.2009 16:02
- Bydliště: Kamenné Žehrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Myslim ze pisty dneska najdes skoro na kazde turbine. Muj motorar rikal ze Ford jeste ok. U Opelu prej horsi, Smart ?1.0?T prej hromada atd.V12 píše:... o EcoBoost 2.0 a 1.6 - odchadzaju piesty castejsie, ako by bolo zdrave. A nielen to - par skapatych turb uz je tiez, ako aj rozsypanych variabilov na vackach.
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
-
- Nováček
- Příspěvky: 102
- Registrován: 02.01.2009 18:42
- Bydliště: Přerov
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Turbo motory jsou celkově více zatížené jak písty, kliky, ojnice, ventily, protože z daného objemu mají o třetinu větší výkon a mk .Záleží o kolik jsou kvalitnější použité materiály nebo se zkouší v provozu slabá místa těchto motorů.Stačí se podívat na VW kolik měly s motory problémů a přitom parametry spotřeby, průběhu mk,výkonu a zrychlení i pružného zrychlení patří ke špičce.
FOCUS 1.6 16V kombi modrá metalíza 2001
- Tomin123
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 09.07.2009 16:02
- Bydliště: Kamenné Žehrovice
- Kontaktovat uživatele:
Prave ze ty parametry jsou dosazeny vetsinou na ukor zivotnosti. 

Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
- majk
- Nováček
- Příspěvky: 146
- Registrován: 13.05.2008 18:55
- Bydliště: Hostouň-středočeský
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
přeji dobrý den,pánové:
čas našeho fordíka se nemilosrdně nachyluje,a přemýšlím o novém.Měl jsem docela jasno,že chci stejný motor,co jsem měl,akorát o 10 let mladší.Proběhla zkušební jízda s 1.6 atmo,auto je mdlé a chcíplé,starý auto je živý,jede jako pila,ale hlučný,novej fokus je tichoučkej,pohodovej,no sem si říkal,že tu lemru rozjezdím,no ale pak se stalo,že mi prodejce nabídl svezení s 1.5 EB,prvně za život jsem jel s turbobenzínem,nebudu tady psát o rozdílech,jsou zřejmý a tady na foru každýmu jasný.moje dilama je:kupuji auto na 10 let,atmo vydrží,mám os.zkušenost,ale nikde jsem se nedočetl zkušenosti s 1,5 EB při 150K kilometrech.Neznáte někoho,kdo hodně jezdí ,nebo někde na zahr.forech?Taky rozdíl 110K korun je dost,ale s tím bych se smířil.1,5 se vyrábí v Rumunsku
,taky na klídku nepřidá.Najedu asi 15k ročně.
čas našeho fordíka se nemilosrdně nachyluje,a přemýšlím o novém.Měl jsem docela jasno,že chci stejný motor,co jsem měl,akorát o 10 let mladší.Proběhla zkušební jízda s 1.6 atmo,auto je mdlé a chcíplé,starý auto je živý,jede jako pila,ale hlučný,novej fokus je tichoučkej,pohodovej,no sem si říkal,že tu lemru rozjezdím,no ale pak se stalo,že mi prodejce nabídl svezení s 1.5 EB,prvně za život jsem jel s turbobenzínem,nebudu tady psát o rozdílech,jsou zřejmý a tady na foru každýmu jasný.moje dilama je:kupuji auto na 10 let,atmo vydrží,mám os.zkušenost,ale nikde jsem se nedočetl zkušenosti s 1,5 EB při 150K kilometrech.Neznáte někoho,kdo hodně jezdí ,nebo někde na zahr.forech?Taky rozdíl 110K korun je dost,ale s tím bych se smířil.1,5 se vyrábí v Rumunsku

FF II,05/2007,1.6/74kW,Kombi,Style-bylo do 28.7.2017
od 28.7.2017 FF III,07/2017/1,5 EB Kombi,Titanium,Magnetic grey
https://www.spritmonitor.de/en/detail/9 ... ml?share=1
od 28.7.2017 FF III,07/2017/1,5 EB Kombi,Titanium,Magnetic grey
https://www.spritmonitor.de/en/detail/9 ... ml?share=1
-
- Test driver
- Příspěvky: 4962
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
1,5 je nová zmenšená 1,6 a s těma je víc zkušeností občas nějakej propálenej píst jinak nic.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- jarod72pm
- Test driver
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 18.05.2012 21:51
- Bydliště: Otrokovice
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Zkušenosti s litrovým eco jsem měl jen na dálnici kdy mě vezl známí a to auto dost trpělo na to jak bylo naložené a jak mělo zrychlovat při vyšší rychlosti ztrácelo dech oproti VCTčku které ochotně zrychlovalo. Motor docela dostával záhul jak musel šlapat na plyn, možná na město prázdné auto ideal i hlavně na spotřebu,ale jinak trápení. To už poctivý čtyřválec atmosféra i když horší spotřebou je chod v naloženém autě přirozenější.Systém Ti-VCT mě i dnes umí oslovit a asi bych neměnil ani u nového auta.I když pro výkon bych šel asi k 1.5 nebo 1.6 EB.
V servisu se docela nakecalo o potížích s turbem na těch eco vysavačích někdo tomu říkal : "motor na stereoidech" .
V servisu se docela nakecalo o potížích s turbem na těch eco vysavačích někdo tomu říkal : "motor na stereoidech" .
Kia Carens 2014 1.6 GDI 99kW Exclusive +winter packet +bufík
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
S 1.5 nejsou problemy, staci pamatovat na meneni oleje, netocit to jak mental za studena a dochladit turbo po sviznejsi jizde.
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
- majk
- Nováček
- Příspěvky: 146
- Registrován: 13.05.2008 18:55
- Bydliště: Hostouň-středočeský
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
jj,jasně,moc zkušeností s tím není,jedině ten chlapík ,co má ten motor v mondeu s automatem,ten tomu dává hulbu,a hodně jezdí,tak uvidíme,asi vezmu atmo,a bude..jinak díky pánové za rychlou reakci 

FF II,05/2007,1.6/74kW,Kombi,Style-bylo do 28.7.2017
od 28.7.2017 FF III,07/2017/1,5 EB Kombi,Titanium,Magnetic grey
https://www.spritmonitor.de/en/detail/9 ... ml?share=1
od 28.7.2017 FF III,07/2017/1,5 EB Kombi,Titanium,Magnetic grey
https://www.spritmonitor.de/en/detail/9 ... ml?share=1
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Kdybych kupoval funglovku, tak bych svoje peníze nevyhodil za 1.6 atmosféru. Nikdy.
Řešíš při nájezdu 15 tisíc za rok, co se stane turbu nebo dvouhmotě, za dejme tomu 5-10 let při tvým nájezdu?
Vzal bych si v každým případě to nejsilnější, na co bych měl.
Já se včera zase projel v OIII RS 2.0 TSi DSG a po přesednutí zpátky do atmosféry Mondea, jsem si musel zase zopakovat mojí mantru, že je to pěkný, pohodlný, dobrý podvozek, tichý.. ale motor jsem zmínit nemohl
Řešíš při nájezdu 15 tisíc za rok, co se stane turbu nebo dvouhmotě, za dejme tomu 5-10 let při tvým nájezdu?
Vzal bych si v každým případě to nejsilnější, na co bych měl.
Já se včera zase projel v OIII RS 2.0 TSi DSG a po přesednutí zpátky do atmosféry Mondea, jsem si musel zase zopakovat mojí mantru, že je to pěkný, pohodlný, dobrý podvozek, tichý.. ale motor jsem zmínit nemohl

Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- majk
- Nováček
- Příspěvky: 146
- Registrován: 13.05.2008 18:55
- Bydliště: Hostouň-středočeský
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
den po projetí 1.5 EB jsem jel s o3 1.4 tsi-motor jel,hluk v autě větší a připadal jsem si jako když jsem seděl na panelu-auto tvrdý a z kufru rachot při přejetí každé díry,a že jich u nás na kladně je
takže to bude fokus 


FF II,05/2007,1.6/74kW,Kombi,Style-bylo do 28.7.2017
od 28.7.2017 FF III,07/2017/1,5 EB Kombi,Titanium,Magnetic grey
https://www.spritmonitor.de/en/detail/9 ... ml?share=1
od 28.7.2017 FF III,07/2017/1,5 EB Kombi,Titanium,Magnetic grey
https://www.spritmonitor.de/en/detail/9 ... ml?share=1
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
O3 musi bejt v dost vysoky vybave aby byla komfortni 

Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
- jarod72pm
- Test driver
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 18.05.2012 21:51
- Bydliště: Otrokovice
Re: 1.0 Ecoboost nebo 1.6 Ti-VCT
Tak jistě pokud neřeší spolehlivé rodinné auto ale auto na lítačku a výkon tak je jasná volba 1.6 EB nejvýkonnější finančně dostupná varianta.
Kia Carens 2014 1.6 GDI 99kW Exclusive +winter packet +bufík
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host