Stránka 5 z 30

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 26.01.2009 13:52
od Boban
což o to motory sou podobný, ale převodovka je taková jak z náklaďáku :idea: :wink: chtělo by to zjistit a třeba i ford vyrábí setrvák který je možný jen prostě vyměnit, ale určitě tohle nenajde nikdo v nějakým úžasným softu od forda :idea: :mrgreen: protože třeba mondeo 2.0 benál má i nemá dvouhmoťáky a motor s převodovkou sou stejný :idea: :roll:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 26.01.2009 14:24
od Regulos
Jestli má teda Mondeo u stejnýho motoru oba druhy setrváku, tak z toho jasně plyne, že ten dvouhmotový bazmek je tam jenom kvůli "komfortu řidiče" a aby mohl každých 100tis. odejít dát práci servisu. :) Převodovce a polosám je to jedno. :wink:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 26.01.2009 14:29
od Boban
jenže to je benzín a tam to ani neodchází :idea: :wink:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 26.01.2009 15:48
od vozgrunt
O těch 100 tis. km bych pochyboval, mám nalítaný 130 + určo když jsem to kupoval minimálně 30 stáhli + ještě tak 20 najedu jsme na 180, to už zřejmě je čas vyměnit i spojku.
Samozřejmě to nechci nějak obhajovat, myslím si, že kdyby to udělali pořádně mělo by to alespoň 2 spojky vydžet, ale pokud jsem si koupil komfortní auto a nechci mít z toho traktor, budu muset koupit to co tam má být.

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 26.01.2009 16:33
od Boban
nejde ani tak o počet km jak o to jakým způsobem sou najetý :idea:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 29.01.2009 16:42
od milansputnik
vozgrunt píše:O těch 100 tis. km bych pochyboval, mám nalítaný 130 + určo když jsem to kupoval minimálně 30 stáhli + ještě tak 20 najedu jsme na 180, to už zřejmě je čas vyměnit i spojku.
Samozřejmě to nechci nějak obhajovat, myslím si, že kdyby to udělali pořádně mělo by to alespoň 2 spojky vydžet, ale pokud jsem si koupil komfortní auto a nechci mít z toho traktor, budu muset koupit to co tam má být.

Přesně tak,také mám nalítáno za 4 roky 180tisíc a začínám cítit že spojka jde pomalu do háje. Setrvák mi začel před 3 týdny a v létě chci jet na Sicílii. Výměnu udělat musím. Teď jde oto kde a kolik to bude stát. Ve fordu za vše chtějí 25.000,- což je palba. Poraďte někdo dobrého mechanika, který je spolehlivý a cenově dostupnější.

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 02.02.2009 14:09
od vozgrunt
http://obchod.autokelly.cz/detail.aspx?PrimaryCode=SP 835019&Sender=Catalog&CatalogPath=SP 835019
Tak tady maj zaujímavou sadu spojky i se setrvákem a údajně VALEO dávaj i FORD.

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 02.02.2009 18:41
od foki
milansputnik píše:. Teď jde oto kde a kolik to bude stát. Ve fordu za vše chtějí 25.000,- což je palba. Poraďte někdo dobrého mechanika, který je spolehlivý a cenově dostupnější.

neni problem to udelat

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 02.02.2009 19:40
od vozgrunt
vozgrunt píše:http://obchod.autokelly.cz/detail.aspx?PrimaryCode=SP 835019&Sender=Catalog&CatalogPath=SP 835019
Tak tady maj zaujímavou sadu spojky i se setrvákem a údajně VALEO dávaj i FORD.
,
Ještě bych dodal, že velkoodběratelé maj běžně 30-50% slevy, navíc údajně má probíhat tento týden nějaká akce na tyto sady. :idea:

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 02.02.2009 22:25
od jamaka
Ford a Valeo??? to je zasa co za novinka? ale ved jasne ked chce predavac predat.

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 03.02.2009 21:03
od focusik
Keby Ford a LUK, tak to by som pochopil, ale Valeo ???

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 08.02.2009 12:14
od Maverick_cz
zdravím, psal jsem závady u mého auta, které si myslím, že souvisí s dvouhmotovým setrvačníkem do topicu "dvouhmotový setrvačník" ale pro mondeo. Pošlu to tedy i sem, kdyby jste mi někdo dokázal potvrdit, nebo vyvrátit, že to onen setrvačník je.

-----------
mám několik decentních problémů na autě, který mě zatím nijak neovlivňujou, ale protože mám rád, když auto funguje, tak jak má, tak mě ty maličkosti nedaj spát.
Chyba1:Když vyšlápnu spojku a zpátky jí pustím, tak se mi ozve takové klapnutí.
Chyba2:Mám zařazenou rychlost, jedu, nepřidávám plyn... potom přidám a ozve se podobné (né-li stejné klapnutí jako když vyšlápnu tu spojku a pustím), ve chvíli, kdy při té akceleraci úplně pustím plyn a zase nechám auto brzdit motorem, tak se ozve stejné klapnutí a takhle postupným mačkáním plynu si můžu cvakat do alelůja.
Chyba3:Při chcípnutí a nastartování motoru se motor rozklepe.
Chyba4:V spektru otáček od 1800-2000 v tahu cítím vibrace.

Z toho co jsem si tady na foru všechno přečetl, tak chyba 2,3,4 tedy krom té spojky by mohla být způsobena homokynetickými klouby. Ale co ta spojka? Dál je tu dvouhmotový setrvačník, který mi sedí asi na všechny závady, ale auto má najeto pouze necelých 60000 a tak mi to přijde brzo. Stav km samozřejmě nemůžu odpřísáhnout, jelikož jsem auto nekupoval nové, ale dokážu odhandnout, jestli má auto najeto 100000, nebo 40000 a auto jsem si kupoval právě proto, že bylo ve skvělém a odpovídajícím stavu až na zvuky, které vydávala spojka o kterých tu píšu, ale bral jsem to jako, že to nemusí nutně být závada. Spojka ani neklouže a chodí naprosto přesně.

No a tím je dána otázka na ty co s tím mají zkušennosti, jestli mi můžou potvrdit, že tyto závady spojuje jedna věc, jak si myslím já.

Ještě upřesním, že to klapnutí spojky je pouze, pokud motor běží. Při vypnutém motoru se toto neděje a tak u mě vypadla myšlenka na axiální ložisko u spojky

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 08.02.2009 19:15
od mirec1000
...je to zotrvacnik.

Pisal som o tom tiez v inom vlakne, ze som tam dal jazdeny a teda lacnejsi. Mal byt udajne dobry, ale klepe skoro tak isto a tiez citit klapnutie pri pridani plynu aj ubrati.

Nema cenu setrit, ale otazka znie: Prestane to klepat ked sa da fungl novy zotrvak?

Napiste, kto s tym mate skusenost.

Dik

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 08.02.2009 19:37
od Maverick_cz
aha výborně, takže konečně někdo s stejnýma příznakama. A ve chvíli, když vyšlápneš spojku a vrátíš zpátky, tak ti to taky klapne? A motor při startování a chcípání zavibruje? A co vibrace v některejch otáčkách při akceleraci? I když je fakt, že ty otáčky jsou jenom vlastní frekvence něčeho rotačního, takže to můžeme mít každý jinak. Chtěl bych vědět, jestli všechny tyhle závady jsou z jedné příčiny. Vypadá to, že teda máme setrvačník ve stejný fázi. Nevíš z jakýho auta (motoru) to bylo? A kolik to auto mělo najeto? Myslím si, že člověk, který měl auto předemnou, tak auto hodně podtáčel a tím pádem je setrvák načatej. Docela by mě zajímalo, kolik má ještě před sebou, ale podle toho co si napsal, tak to zřejmě bude nějaká ranná fáze a v háji ještě zdaleka neni, ale počátky problému už tam jsou.

Re: DVOUHMOTOVÝ SETRVAČNÍK

Napsal: 08.02.2009 23:57
od foki
mirec1000 píše:
Nema cenu setrit, ale otazka znie: Prestane to klepat ked sa da fungl novy zotrvak?



Dik
pokud se ti tam vybracema jeste neco dalsi neuvolnilo tak by to melo zmizet . ale chce to od forda ne od elitu nebo kelly .