1,8 92kw

Odpovědět
chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od chmelko » 14.07.2008 11:38

Forfoc: to je tiež jedna z fam, že olej by motor žrat nemal..nieje to pravda, pretože je to technicky nemožne..len nesmie tato spotreba prekročit unosnu mez :wink:

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od killerhammer » 14.07.2008 11:48

Forfoc píše:pro Dzefera: Maximálku jsem zatím nezkoušel, ale u předcházející 1.6, kde byla maximálka 180 km/h mi to na budíku ukazovalo max. 170 km/h , což dle GPS bylo něco kolem 160km/h. Víc to prostě nejelo.
su tu ludia na fore, ktori maju na 1.6 maximalku na tacho aj 215 km/h.
nebudem menovat... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
to znamena, ze asi mate nieco s motorom :mrgreen:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od silverwolf » 14.07.2008 11:58

chmelko píše:Forfoc: to je tiež jedna z fam, že olej by motor žrat nemal..nieje to pravda, pretože je to technicky nemožne..len nesmie tato spotreba prekročit unosnu mez :wink:
Jj je to v pohodě .. na 1000 km 1 dcl je úplně v normě :wink:
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od chmelko » 14.07.2008 12:00

KH:ty si taka držka :evil: :lol: :wink:

Uživatelský avatar
Forfoc
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 771
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Forfoc » 14.07.2008 16:10

chmelko píše:Forfoc: to je tiež jedna z fam, že olej by motor žrat nemal..nieje to pravda, pretože je to technicky nemožne..len nesmie tato spotreba prekročit unosnu mez :wink:
Nemyslel jsem, že motor nebude žrát olej vůbec. Jak píše bee, tak rozdíl mezi min. a max. je u tohoto motoru cca. 4 dcl. Myslel jsem, že optimální motor při ujetí 20000 km, než je nutná výměna oleje nebude třeba dolévat a když ano, tak jen minimálně tzn. po výměně mám olej na max. a po ujetí 20000 km budu mít těsně nad min. což je těch cca 4dcl. Dolévat na každých ujetých 1000 km 1 dcl oleje mi přijde víc než dost.
Naposledy upravil(a) Forfoc dne 14.07.2008 18:27, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus Kombi Titanium-X 1.8 92kW Duratec HE , FL 2008, Silver Moondust
Měl jsem: Ford Focus 1.6 74kW r.2006 Aquarius Blue
ObrázekObrázek

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od chmelko » 14.07.2008 16:12

Forfoc: suhlas
ale aj to dolievanie po 1000km je podla automobiliek v norme a neda sa na to uplatnit zaruka..

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od bee » 14.07.2008 21:44

Forfoc píše:
chmelko píše:Forfoc: to je tiež jedna z fam, že olej by motor žrat nemal..nieje to pravda, pretože je to technicky nemožne..len nesmie tato spotreba prekročit unosnu mez :wink:
Nemyslel jsem, že motor nebude žrát olej vůbec. Jak píše bee, tak rozdíl mezi min. a max. je u tohoto motoru cca. 4 dcl. Myslel jsem, že optimální motor při ujetí 20000 km, než je nutná výměna oleje nebude třeba dolévat a když ano, tak jen minimálně tzn. po výměně mám olej na max. a po ujetí 20000 km budu mít těsně nad min. což je těch cca 4dcl. Dolévat na každých ujetých 1000 km 1 dcl oleje mi přijde víc než dost.
EE, myslim ze som to predsa len prelial... mal som dat len deci.. a pockat do rana.. :oops:

Uživatelský avatar
Stehnak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2232
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Modřice@JM@CZ

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Stehnak » 15.07.2008 06:25

Hm... kontroloval jsi hned po jizde :?:
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Ford Mondeo ST 220 2006 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999

Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od silverwolf » 15.07.2008 09:41

Kdyby ho kontroloval hned po jízdě, tak by ho tam měl víc :wink: Teplem nabývá vše na objemu ne? :lol: Teda skoro všechno :oops:
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

Uživatelský avatar
akumulator
Nováček
Nováček
Příspěvky: 185
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od akumulator » 15.07.2008 09:44

Jj, teplem nabyva na objemu, to je pravda, ale hned po jizde je taky rozteklej fsude po motoru. Musis chvilku pockat nez ti stece zpet do vany, jinac ti merka ukaze min nez tam ve skutecnosti je...
Ford Focus kombi 1.6 16V ZETEC SE, 2002, tmave modra metaliza, LPG Landi Renzo Omegas + FlashLube, zimni: Goodyear Ultra Grip 7+; 185/65 R 14 86 T, letni: Michelin Energy E3A; 195/60 R 15 88 H

Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od silverwolf » 15.07.2008 10:39

Mělo by se to měřit při cca 20 stupních, stejně jako nemrznoucí kapalina v chladiči. + - :wink:
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

Uživatelský avatar
Stehnak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2232
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Modřice@JM@CZ

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Stehnak » 15.07.2008 10:46

No takze to je jasny:
- motor (olej) ma po jizde kolik? 80 a vic.
- je opravdu "rozstrikanej" po celem motoru

No takze merit po delsim stani pri okolni teplote cca tech 20.

To ze se ma merit po delsim stani je jedina vec kterou si pamatuju z technickejch dovednosti v autoskole, bo se me na to prislusnik u zkousky zeptal (proc nemerit hned po jizde). :wink: no a ... nevedel sem :oops: Takze od te doby vim.
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Ford Mondeo ST 220 2006 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od chmelko » 15.07.2008 10:48

hlavne nezabudnut, že auto musí sta čo njaviac rovne...i malinky svah može velmi skreslovat :wink:

Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od silverwolf » 15.07.2008 10:49

Takže jsme to dotáhli do úplné dokonalosti :wink:
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od zirafak » 15.07.2008 11:09

silverwolf píše:Mělo by se to měřit při cca 20 stupních, stejně jako nemrznoucí kapalina v chladiči. + - :wink:
To,akoze ked mrzne,tak olej neodmeras presne :?:
Teplota na to vplyv nema,ale stat na rovnom povrchu a ideal na motore,ktory nejaky cas v klude stal.

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti