takto, ja som to myslel v tom zmysle, ze tie auta 115k = 115k su uplne vykonovo rovnake.
je jasne, ze budu dosahovat podobne alebo rovnake casy.
o tomto som hovoril, ze neexistuje, aby ten diesel bol v niecom ovela lepsi, napr. v pruznom zrychleni, o ktorom mnoho majitelov dieslov donekonecna basni
su na tom proste rovnako, 85kW vs 85kW a zalezi len od soferskych schopnosti, kto ako dokaze s tym vykonom spravne pracovat
a to, ze diesel bude vdy tazsi je dane aj tym, ze diesel motory su tazsie ako benzinove, napr. TDI su tazsie skoro o 100kg voci benzinovym. casto takyto motor aj uplne zmeni charakter auta, ma tazsi predok. a toto si musi kazdy majitel diesloveho motora pred kupou uvedomit
urcite tu ale nechcem ziadnych fanusikov TDCi provokovat
ja tiez tvrdim, ze focus kombiku najlepsie pasuje motor 2.0 TDCi
HB-cku zase najsilnejsi 5litrovy turbo benzin

Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver

bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver
