Jen pro ty, co mají DPF vykuchané

Odpovědět
Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od vita_k » 09.05.2012 09:55

A jak jsi dopadl s tim aditivem? Resetovali naplneni v jednotce? Dolivat se to pry nemusi nicim, staci resetovat.

S hodnocenim pockej az budes mit nalitano 5 tis. bez cukani a jinych nepristojnosti:)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Semi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 24.06.2011 07:43

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Semi » 09.05.2012 10:02

Aditivum tam ještě bylo, filtr byl komplet zacpanej a ani regenerace už mu nepomohla. Jj, to máš pravdu, uvidíme 8)
Ford Focus Kombi II, 1.6 TDCi 80kW/chip cca102kW, Titanium, 2006

Uživatelský avatar
Giggo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1215
Registrován: 06.02.2011 09:43
Bydliště: Praha

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Giggo » 09.05.2012 10:03

V12 píše:Natahovat o 20kW 1.6TDCI ktory ma dost problemov sam so sebou je podla mna hazard. Ten motor aj pri normalnej jazde po dialnici prehrieva olej. Co bude robit chipnuty, nchcem si ani predstavoat. Takze ked sa to uz poriesilo takto, urcite pouzivat sportovy olej s vysokou tepelnou odolnostou a skratit interval vymeny na max. 10k km.
Mě to tak moc nepřijde. Ono oproti 66kW verzi, která se taky natahuje dost máme větší vstřiky, takže stačí na pumpě natlačit víc paliva a tím že odebereš DPF je tam vzduchu rázem mnohem víc + turbo se bez překážky v podobě dpf mnohem snáz roztočí a hned sou nějaký ty kW nahoře.
btw. 66kW Octavie ta se natahuje o moc moc :)

Osobně měním olej po 10tis. km tak či onak, takže v tomto žádná změna. Chip nemám proto, abych auto honil, jezdím furt stejně a po chipu šla moje spotřeba dolů.
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od vita_k » 09.05.2012 10:59

Semi píše:Aditivum tam ještě bylo, filtr byl komplet zacpanej a ani regenerace už mu nepomohla. Jj, to máš pravdu, uvidíme 8)
ajo, promin, to byl asi nekdo jiny, co rikal, ze po uprave se mu rozsvitilo svetlo kvuli aditivu. Kde sis to nechal delat?
Jestli je to reklama, tak radej prej SZ. dik
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Semi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 24.06.2011 07:43

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Semi » 09.05.2012 11:12

V Liberci, v jednom servisu. Tam mě vyndali DPF, a pak ještě jedna externí firma která s tím servisem spolupracuje mě udělala update SW. Už prý mají za sebou pár FF 1,6TDCi, a všechny běhají dobře, proto jsem do toho i šel. Navíc jak říkám, zkontrolovali i všechny díly po mechanické stránce. Tak věřím, že ještě mě s ním min pár desítek tis km čeká, než půjde zase o dům dál :)
Ford Focus Kombi II, 1.6 TDCi 80kW/chip cca102kW, Titanium, 2006

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od V12 » 09.05.2012 12:01

Giggo píše: btw. 66kW Octavie ta se natahuje o moc moc :)
Ale nikto sa uz nepochvali, ako po 10k km s takymto chipom uleti ojnica a meni motor. Od mechanikov poznam nejeden taky pripad. Rok a pol dozadu jeden expert chipoval stareho Leona s 220k km. Po 5 tisic turbo, dalsich 5 tisic spojka, poloosi a homokinety, dalsich 10k prepaleny piest. Sponovat do vykonu chybne postaveny motor (co 1.6TDCI bezpochyby je) je poukaz na prusery. Ten motor je v zaklade navrhnuty na 66kW, vytiahnut z neho 100 a viac kW je prisilne kafe. Ale kto chce kam, pomozme mu tam.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Kain444
Nováček
Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: 30.06.2011 18:25
Kontaktovat uživatele:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Kain444 » 09.05.2012 21:01

Takze aj mne uz svieti ,,Engine Systems Fault,, a po diagnostike jednoznacny DPF. Cize pojde sa do Fapoff. Teda jedine ze by mi niekto poradil nejaky overeny servis blizsie k Prievidzi. :D Ked mam motor v nudzovom rezime, mozem vpohode risknut cestu cca 200km do fapoff? nevypne motor alebo nieco podobne po par Km?

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5826
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Stanley_vy » 10.05.2012 10:59

Pánové, opravdu pokud autu v průběhu regenerace trošku naložím, dojde přerušení regenerace, jak je zmiňováno v článku z auto.cz? Zatím se mi vždy zdálo, že regenerace proběhla ok a pak jsem předpokláda, že větší zátěží regeneraci podpořím.

frantik.17
.
.
Příspěvky: 8183
Registrován: 26.01.2009 22:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od frantik.17 » 10.05.2012 13:09

Ono se mluví o tom, že pokud jedeš stejnou rychlostí nějakou dobu tak pak se regenerace spustí, teda tak to mám já...

Já regeneraci poznám že má motor hlubší zvuk. A to docela výrazněji...

Jsem na vážkách...nechám ho vyndat a za dva roky mi budou do vejfuku strkat na STK kameru jestli ho tam mám... :nixw:
ST 340 by DreamScience ( 343PS 242kW 547Nm )
EX: Mondeo Mk4 Titanium S

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5826
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Stanley_vy » 10.05.2012 13:14

Já poznám regeneraci podle delší odezvy na plyn, případného cukání a hlavně si pak před zastavením zkontroluju okamžitou spotřebu. pokud je o 0,2 l/h (0,8 l/h) vyšší než normálně. Pokud je možnost, pár km ještěujedu nevypínám motor dříve než se spotřeba ustálí na standartních 0,6 l/h. Teď mi ale vrtá hlavou, jestli se ta regenerace nevypne předčasně protože tomu motoru naložím víc než je pro regeneraci optimální. :nixw:

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2774
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Raada » 10.05.2012 13:24

Ja to pochopil tak, ze regenerace se prerusi, pokud das plnej plyn tj. je potreba treba rychle predjet a auto potrebuje plny vykon. Pokud pojedes normalne tak snad v pohode.

to frantik: jak je mozny, ze mas zacouzeny vyfuk zevnitr a zaroven mas funkcni DPF? Uz jsem se jednou kdysi ptal, ale stale mi to vrta hlavou... Nebo ho mas vykuchanej?

frantik.17
.
.
Příspěvky: 8183
Registrován: 26.01.2009 22:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od frantik.17 » 10.05.2012 13:50

To je to co nevim, nečoudí mi to, ale regenerace podle zvuku morotu a výfuku či aktuálky spotřeby kterou taktéž pozoruji u sebe během regenerace o 0,3l větší tam regenerace fizicky je.

Někde jsem četl že pokud je začouzený, tak už odchází..ale já ho mám černý fest...před zimou jsem ho barvil stříbřenkou abych ho ochránil před solí, a už teď je černý i z venku okolo..( na výfuku) :nixw:
ST 340 by DreamScience ( 343PS 242kW 547Nm )
EX: Mondeo Mk4 Titanium S

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2774
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Raada » 10.05.2012 13:58

No ja si myslim, ze jsi ve spravnem vlakne. Tj. DPF mas vykuchanej a regenerace porad probihaji. Jinak si to neumim vysvetlit :nixw: .

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od vita_k » 10.05.2012 14:13

taky me to tak prijde
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2774
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Raada » 10.05.2012 14:18

Zkouset to pres bily ubrousek nebo kapesnik nema smysl, protoze kdyz mas vyfuk zacouzenej tak to proste kourit bude. Je to ale moderni motor, takze ty to jako ridic nepoznas a nemusi si toho vsimnout ani ten, kdo by jel za tebou. Ale pokud chces mit jistotu tak dej bily kapesnik k vyfuku a pokud bude za chvilku cernej tak je to jasny...

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host