23.8.10 48018kmblackw píše:Ahoj, prosim o dekodovani VIN: WF0SXXGCDS8K05770
http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list
Děkuji
Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8461
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info na prvni straně,bod 7!!!!!
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2984
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
chlapi, viete mi niekto juknut na toto:
WF0MXXGBWM6U43425
inzerat nemam. je to susedov galaxy. aktualne ma cca 100 000, ale pocita s tym, ze je to stocene. inak v dobrom stave.
na fordzone to ma 5 zaznamov.
aj som mu vravel, ze mozno radsej nic nevediet
dik moc.
WF0MXXGBWM6U43425
inzerat nemam. je to susedov galaxy. aktualne ma cca 100 000, ale pocita s tym, ze je to stocene. inak v dobrom stave.
na fordzone to ma 5 zaznamov.
aj som mu vravel, ze mozno radsej nic nevediet

dik moc.
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8461
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Jedině FZ. Systémy fordu "už" nic nemají.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2984
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
dik moc, tak snad bude mat niekto niekedy fordzonu zaplatenu. ale tak mozno si to sused zaplati a som zvedavy co tam vyskoci 

Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

- caval
- .
- Příspěvky: 453
- Registrován: 27.07.2013 23:27
- Bydliště: Štatl
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Muzu jeste poprosit proklepnout WF05XXGCD55R11132 ? to je muj Fokin 
koupenej u http://www.dovozautzezahranici.cz

koupenej u http://www.dovozautzezahranici.cz
byl :Focus II Hatchback r.v. 2005 1,6 16V Ti-VCT Ghia Naira edition Fokinek
je : ST220 Blue performance
je : ST220 Blue performance
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 06.03.2013 19:01
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info na prvni straně,bod 7!!!!!
Soráč dlhšie som tu nebol!Wolodyjowsski píše:offo píše:Ahoj , zaujímajú ma km a výbava môjho Fofo , ktoré som kúpil v marci tohto roku. Je to pôvodne z Belgicka. Kúpené v bazári na Slovensku.
VIN : WF0NXXWPDN4A67717
Ďakujem
Neděkuj,jdi zabít bazarníka![]()
prva registracia: 08-04-2004
diagnosticke zaznamy - stav km:
bez zaznamov
zarucne opravy - stav km:
21-JUN-2010...229.948 km
Tak to ste ma nepotešili. Teraz to má 190 tis. Toto by sa fakt malo trestať! Ale zatial šlape bez nejakých problémov. Neviem porovnať živosť a záťah , či je to už vylágrované. Jazdím aj na iných autách. Tento fofo nieje žiaden trhač. Ale to je o tomto aute s motorom 1,8 Tddi známe. Zatiaľ slúži na to na čo ho potrebujem. Zvládol aj dovču v Chorvátsku. Je to diesel tak by ešte dúfam mal niečo vydržať. Dokonca ani nedymí a to nie je zaslepený EGR. No zatial sa to s ním celkom dá.
Ale sklamanie tu je dosť veľké. čakal som že tam niečo bude stočené. Ale nie až toľko.
Ďakujem za info aj keď ma nepotešilo. Dnes už to robia pomerne sofistikovane. Nebolo na aute nič poznateľné , žiadne indície ,pedále ,volant, sedačky, opotrebenie , ošúchanie. Všetko naznačovalo menší nájazd ako to nakoniec má.

FoFo kombi 1,8 Tddi 66kw r.v.2004 plus FoFo II kombi 2,0 TDCi Ghia
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13551
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
230t za 6 rokov. Takze realne to bude mat teraz cez 300t, okolo 320t. TDDi nikdy trhac nebude - nebol s tym ani vyrobeny.
Zatial ide. Len pri problemoch sa toho zbav. Pri takomto najazde sa moze pokazit uz vselico. Na TDDi dost casto prepaluje tesnenie pod hlavou alebo rovno hlava praskne.
Zatial ide. Len pri problemoch sa toho zbav. Pri takomto najazde sa moze pokazit uz vselico. Na TDDi dost casto prepaluje tesnenie pod hlavou alebo rovno hlava praskne.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19258
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
stano. píše:Na TDDi dost casto prepaluje tesnenie pod hlavou alebo rovno hlava praskne.
trochu vas uklidnim , mam kamarada , privezl jsem mu v roce 2004 tddi s 4500km . nyni ma 620t km , spojka puvodni , cerpadlo + striky puvodni , pravidelne delane rozvody a servisy , 1x meneme tlumice . jezdi trasy od 100km , takze se spojka moc nekurvi a navic je tam jednohmota .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 06.03.2013 19:01
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !
Dík FOKI , štve ma ale že som naletel. S autami sa celkom zabávam , a že je s kilometrami manipulované to som si zvykol. Ale toľko? Auto vyzerá celkom zachovalo až by som povedal veľmi luksusne v koži . Sedačky nevysedené , koža nepopraskaná. Interiér bez nadmerného opotrebenia. Motor bol suchý až do výmeny rozvodov kde asi pustil semering od vstrekovacieho čerpadla a tadiaľ to teraz jemne slzí.
Inak je na ňom všetko funkčné, aut.klíma ,palubák . Jednoducho to zatiaľ šlape. Tak verím , že bolo oň dobre starané a že vydrží nejaký ten rok dva v mojej starostlivosti.
Ja autá moc nehumplujem tak dúfam , že sa odvďačí za môj prístup
.
Bazárníkovi sa určite poďakujem - predpokladám že to dali tak kilo - kilopadesát dole.
Ďakujem
Inak je na ňom všetko funkčné, aut.klíma ,palubák . Jednoducho to zatiaľ šlape. Tak verím , že bolo oň dobre starané a že vydrží nejaký ten rok dva v mojej starostlivosti.
Ja autá moc nehumplujem tak dúfam , že sa odvďačí za môj prístup

Bazárníkovi sa určite poďakujem - predpokladám že to dali tak kilo - kilopadesát dole.
Ďakujem
FoFo kombi 1,8 Tddi 66kw r.v.2004 plus FoFo II kombi 2,0 TDCi Ghia
- Miri
- Test driver
- Příspěvky: 2836
- Registrován: 11.03.2010 16:47
- Bydliště: PRAHA / Kladno
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !
prosím ještě o toto VIN: WF0LXXGCBLDB61792
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13551
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !
foki: Nevravim, ze je to pravidlo. Len ze sa to stava trosku castejsie...
-
- Nováček
- Příspěvky: 67
- Registrován: 11.02.2012 18:20
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !
Zdravim mohu poprosit o toto VIN WF0EXXGCDE7S83312 je to C-MAX a je tam jeden servisni zaznam.
Ford S-Max 2.0i benzin rok 2006. Rodina si přála větší.
Ford Focus II FL 1.6 16V 74kW combi 2010.Naftu už nee.Už není
Ford Focus II FL 1.6 16V 74kW combi 2010.Naftu už nee.Už není
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8461
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !
Není u 4 měsíce starýho auta trochu blbý zjišťovat stav km...?Miri píše:prosím ještě o toto VIN: WF0LXXGCBLDB61792

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 981
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !
LJ: aj ked je to mlade auto, mohlo ist 4x pres boudu...asi preto chce zaznam resp. podla toho mozno zisti co sa s autom v servise dialo
FFIII kombi 1.5 110kW
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19258
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 7 !
tak ono neni problem si to zadat do zonymaverick píše:LJ: aj ked je to mlade auto, mohlo ist 4x pres boudu...asi preto chce zaznam resp. podla toho mozno zisti co sa s autom v servise dialo
WF0LXXGCBLDB61792
E13*2007/46*1138
17.05.2013
Focus 2011-
Kombi
Série 40 / TITANIUM
1.6L EcoBoost SCTi 160/182PS-Sigma
6stupňová manuální převodovka (B6)
LHD FWD
3.82
Stupeň emisí V
Dvouprost.A/C s auto. říz.teploty
(+)"CZR"
Burnished Glow
Ko. potah L-Windsor-Charcoal Black
prva registracia: 31-05-2013
diagnosticke zaznamy - stav km:
bez zaznamov
zarucne opravy - stav km:
bez zaznamov
a je videt ze tam nic neni
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti