1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
- danielvrsek
- Nováček
- Příspěvky: 53
- Registrován: 24.11.2020 22:47
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Nevím, co to znamená, že praskne válec. Možná tak blok motoru u konkrétního válce? Nicméně z toho, co jsem tady četl, se jako nejčastější závada jeví odrovnání pístního kroužku a poškrábání stěny válce. V tom odkazu je zmíněn prasklý píst, který vede ke stejné věci.
Ford Focus III 2011 1.6 EB 134kW
Ford Focus II 2005 1.6 Ti-VCT 85kW
Ford Focus II 2005 1.6 Ti-VCT 85kW
- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 856
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
A taky je známo, že EcoBoost poškozuje detonační spalování. Které vzniká v nízkých otáčkách, v tomto momentu při akceleraci, začne turbo tlakovat do motoru vzduch a vzniká detonační hoření. A píst se může propálit nebo prasknout. Prasklý blok motoru jsem zažil s VW CADDY 1.9 TDI, motor se doslova utopil v oleji
.
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Tady to taky nasaje olej z odvětrání žádný nízký otáčky.Amíci tam dávaj separátor olejový mlhy,kterej je už na tříválci a tady u nás nic.Na netu psal nějakej důchodce co mu prdnul válec dva měsíce po záruce.Jezdil jenom do značky a najeto lehce přes šedesát tisíc a už delší dobu mu to prej netáhlo,takže to vzniklo ještě v záruce a Ford ho nechal zaplatit plnou cenu159 000,-


U koncernu by dostal minimálně kulanci.K zblití ten přístup.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 856
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Hmm, tak k šéfovi z Německa nebyl koncern tak schovivaví. Měl 14 stejných aut a u třech se projevila stejná závada (praskl blok blízko turba a praskla i přepážka dělící olej a vodu, v expansce bylo místo vody šedý puding a zničený motor a celý okruh chlazení motoru) . Koncern mu nedal žádnou slevu a za opravu jednoho auta chtěl 6800€. Šéfa to nasralo a všechny VW prodal a místo nich koupil 14 Mercedesů.
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Koncern má problémy s některejma verzema 2,0 tdi a on to neměl na operák a bylo to po záruce?V práci máme x desítek koncernů a žádnej takovej případ jsme neměli.Tady na TSI ti řetěz vyměnili kolikrát si chtěl a když se to potkalo,tak si platil po záruce akorát materiál, když si jezdil do značky,v záruce samozřejmě nic.Ale to je jedno,je to tady úplně mimo téma.Mě zaráží že u 1,5 ecoboost se o problémů ví,v USA to řeší a u nás dělají mrtvý brouky,že o ničem neví.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 4048
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Tak o problémovosti TSIček by se tu dalo taky napsat dost... ale na Focusím foru je asi zbytečný to probírat.
Je zajímavý, že vás koncernáře vždy zaráží jen něco, co se týká Fordu nebo EB, ale o průserovosti koncernových superstrojů nikdo nikdy neslyšel
Vzhledem k tomu, že to má na operáky v okolí každá druhá firma, tak mně přijde, že se to sere až nezdravě moc. Ale jak je to všechno firemní, tak to "nikdo tak neřeší" ...
Což mi připomnělo, že musíme dojet vyzvednout opravenou Oktávku ze servisu

Je zajímavý, že vás koncernáře vždy zaráží jen něco, co se týká Fordu nebo EB, ale o průserovosti koncernových superstrojů nikdo nikdy neslyšel

Což mi připomnělo, že musíme dojet vyzvednout opravenou Oktávku ze servisu


Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- Ksanda
- Nováček
- Příspěvky: 183
- Registrován: 31.08.2018 09:39
- Bydliště: Orlová
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Problémy jsou v Rusku a USA. Jedná se většinou o 2. válec.
Oslabené je to mezi válci tzv. řezy a vzhledem k nízkým oktanovým benzínům které mají, to asi detonuje ( lspi ) a bud to pohne stěnou a poruší to těsnění hlavy, nebo něco praskne. https://pumaspeed.co.uk/product-Pumaspe ... .jsp&pic=3
Ford v roce 2019 blok motoru modernizoval č. 2380224. https://www.youtube.com/watch?v=vVCyzQ249CE&t=1038s https://www.youtube.com/watch?v=xIDtbHIZ5iA
Dále se v saní vysráží olej, tohle taky vyřešil novým saním a odlučovačem oleje, ale může to mít spíše souvislost s Kugou, do které se montoval filtr pevných částic. č. 2266326, 2365263. https://www.drive2.ru/l/554603286850699292/
Dále jsem našel, že 1.5 se dělala ne jen v Rumunsku, takže to může mít souvislost i s výrobou ( nekvalitní bloky ).
Dále by bylo vhodné používat oleje proti LSPI. Je na to norma API SN PLUS, API SP. překvapivě norma 948-B 5W 20 neobsahuje, má pouze trochu snížený obsah vápniku.
https://www.castrol.com/en_cr/ccsa/home ... tions.html
Oslabené je to mezi válci tzv. řezy a vzhledem k nízkým oktanovým benzínům které mají, to asi detonuje ( lspi ) a bud to pohne stěnou a poruší to těsnění hlavy, nebo něco praskne. https://pumaspeed.co.uk/product-Pumaspe ... .jsp&pic=3
Ford v roce 2019 blok motoru modernizoval č. 2380224. https://www.youtube.com/watch?v=vVCyzQ249CE&t=1038s https://www.youtube.com/watch?v=xIDtbHIZ5iA
Dále se v saní vysráží olej, tohle taky vyřešil novým saním a odlučovačem oleje, ale může to mít spíše souvislost s Kugou, do které se montoval filtr pevných částic. č. 2266326, 2365263. https://www.drive2.ru/l/554603286850699292/
Dále jsem našel, že 1.5 se dělala ne jen v Rumunsku, takže to může mít souvislost i s výrobou ( nekvalitní bloky ).
Dále by bylo vhodné používat oleje proti LSPI. Je na to norma API SN PLUS, API SP. překvapivě norma 948-B 5W 20 neobsahuje, má pouze trochu snížený obsah vápniku.
https://www.castrol.com/en_cr/ccsa/home ... tions.html
Ford Focus kombi MK3,5 1.5EB 110kW Magnetic Grey (2017)
-
- Test driver
- Příspěvky: 4969
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
JJ tady ten forďák ty 1,5 dělá v USA a má tam dost videí taky úniky chladící kapaliny do válce plus ten separátor i ty prasklý válce atd.
https://www.youtube.com/watch?v=a04Fa_5xia0
https://www.youtube.com/watch?v=a04Fa_5xia0
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
To jsi mě předběhlballu píše: 12.12.2020 19:06To přeci nemůže být pravda, se zdejších členů nikdo takový problém nemá. Jsou to fámy a za takové se zde dává ban.fofok píše: 10.12.2020 12:08 No nevím,tady bych řekl,že má mimořádně pravdu.O 1,6 eb se to ví o starých litrech taky a teď se objevují 1,5 eb a furt stejnej problém.

Takže už i 1.5 jdou do kopru? Kdo by to čekal....

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 652
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Holt přímý vstřik a LSPI.. Ford je pěkná kurva, tohle by měli řešit opravou zdarma i po záruce. Ekobuřt za týhle situace do baráku nepustim.. Příští motor dost možná bude Fiatí FIRE 1,4 T-jet (88 nebo 110 kW) - oturbená osvědčená klasika 4 válec s nepřímým vstřikem, podle mne z moderních oturbených kolovrátků možná nejlepší, kromě spotřeby asi nemá zásadní problém (papá kolem 7, a třeba výkonově podobný TSI si vezme kolem 5 - 5,5), nemá variabil, nemá EGR, prostě klasická atmosféra a jen přihodili turbo bez dalších píííp..
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Jasná věc, to souhlasím. T-Jet je výbornej. Jenže pořád se najdou lidi, který za úsporu jednoho mizernýho litru na sto budou obhajovat takovýhle krámy. Ale to je pořád dokola 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6875
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
ja mam najeto +-35k a najedu tak +-12/rok takze za 5 let tam bude +-100k km, proto jsem sel i do EB. Krmim to 100 benzinem a nepodtacim, takze jezdim za +-8 litru, zadna uspora oproti minule atmosfere
za navyseni vykonu mne to stalo a porad stoji
uz od dob TDci jsem tvrdil, ze tyhle motory jen nove a to uz plati i u oturbenych benz. motoru, jen ten 3 hrnek mne porad nejde pod fousy
, nove 3hr 1,5 uz jsou asi konstrukcne vychytane a tam bych nad nim mooozna i uvazoval, ovsem koupit EB(nejen Ford) se 150-200k km je podle me 


uz od dob TDci jsem tvrdil, ze tyhle motory jen nove a to uz plati i u oturbenych benz. motoru, jen ten 3 hrnek mne porad nejde pod fousy


Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Ksanda
- Nováček
- Příspěvky: 183
- Registrován: 31.08.2018 09:39
- Bydliště: Orlová
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Ale jak jsem psal, hlavně rusko a usa. U nas máme celkem ok benzin a když se to nepodtáčí, tak by to mohlo vydržet. Nevim o nikom, kdo by to u nás řešil ( zatím). Pokazit se můžu vše a navic jsou tady 1.6 přes 100tkm a jsou ok.
Zatim mam najeto 30tkm a ok vše. Ale po záruce přecházím na jiný olej.
Zatim mam najeto 30tkm a ok vše. Ale po záruce přecházím na jiný olej.
Ford Focus kombi MK3,5 1.5EB 110kW Magnetic Grey (2017)
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
Za +-8 jezdím s 16 let starou dvoulitrovou mazdou 104 kW. Koukám, že si ji ještě dlouho nechámKarel2 píše: 16.12.2020 13:11 ja mam najeto +-35k a najedu tak +-12/rok takze za 5 let tam bude +-100k km, proto jsem sel i do EB. Krmim to 100 benzinem a nepodtacim, takze jezdim za +-8 litru, zadna uspora oproti minule atmosfereza navyseni vykonu mne to stalo a porad stoji
![]()

Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6875
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: 1.5 ecoboost -poznatky,nazory,recenzie
ten EB umi i za 5, ale proc trapit motor, to neni atmosfera, pamatuju tady debatu, ze 50 v obci na 5 stupen zadny problem 

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti