Stránka 44 z 84
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 28.05.2012 12:53
od Kain444
Takze fordik opraveny ... fucal spoj medzi turbom a dpf. Rozobrane, vycistene, zlozene a vsetko vyzera byt OK. Fapoff asi najpravdepodobnejsi vynnik, kedze sa to stalo par dni po ich navsteve a ten spoj museli rozoberat ked zhadzovali dpf. Hold aj majster tesar sa raz utne. Oprava ma nestala ani cent, tak som spokojny.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 05.06.2012 21:10
od vita_k
asi jsem chytnul km regeneraci, kdyby se nekdo chtel podivat:)
torque
graf co tam je vlozeny neni az tak dulezity. Jen jsem tam data tak naplacal. Ale hodnoty tam jsou, mozna to pro nekoho bude zajimave.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 06.06.2012 10:16
od zbozek
to vita_k
Naveď prosím, jak jsi dostal do toque tu teplotu DPF.
díky
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 06.06.2012 10:44
od Komi
vita_k
tiez si myslim ze to mas km regeneraciu...
ja som teraz pozeral na cisla v mojej regeneracii v sobotu a prekvapilo ma co som si doteraz nevsimol ze pocas regeny pri jazde bez plynu mi snimany tlak klesa prekvapivo hlboko pod 1,0 pritom pokial nie je regena tak tak mam v prevadzke 99 - 220 a teraz som tam videl cisla ako 80...neviem kde je MAP snimac umiestneny, je fakt ze pocas regeny prepina vzduch - obchadza IC a zrejme zavre EGR aby dosiahol co najvyssiu teplotu na vyfuku...
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 06.06.2012 11:16
od vita_k
zbozek píše:to vita_k
Naveď prosím, jak jsi dostal do toque tu teplotu DPF.
díky
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... id#p747854
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 06.06.2012 12:07
od vita_k
Komi píše:vita_k
tiez si myslim ze to mas km regeneraciu...
ja som teraz pozeral na cisla v mojej regeneracii v sobotu a prekvapilo ma co som si doteraz nevsimol ze pocas regeny pri jazde bez plynu mi snimany tlak klesa prekvapivo hlboko pod 1,0 pritom pokial nie je regena tak tak mam v prevadzke 99 - 220 a teraz som tam videl cisla ako 80...neviem kde je MAP snimac umiestneny, je fakt ze pocas regeny prepina vzduch - obchadza IC a zrejme zavre EGR aby dosiahol co najvyssiu teplotu na vyfuku...
tyjo a to je fakt zajimavy pri regeneraci je v potrubi podtlak tj < 1 atmosfera. Pri normalnim chodu je to cca 1 atmosfera...
Map senzor ted taky nevim jestli pred nebo za bypass klapkou (smer motor), musim se podivat, ale logicke by to bylo az u sani, tj za klapkami tesne pred valcema.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 08.06.2012 17:55
od pavel28
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 11.06.2012 16:11
od iso9002
Jen tak bokem k emisím:
teď mám měsíc po demontáži DPF a emise OK.
Kouřivost 0,47 naměřená/1,1 povolená; rozptyl hodnot 0,08 naměřený/ 0,25 povolený.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 11.06.2012 17:07
od Pavel194
iso9002 píše:Jen tak bokem k emisím:
teď mám měsíc po demontáži DPF a emise OK.
Kouřivost 0,47 naměřená/1,1 povolená; rozptyl hodnot 0,8 naměřený/ 0,25 povolený.
U mne naměřeno:
Hodnota kouřivosti:
dovolená 1,10
naměřena 0,47
Rozpětí hodnot kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření [1/m]:
dovolené 0,25
naměřené 0,06
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 15.06.2012 10:05
od Semi
Komi píše:ja tiez mozem strcit prst a je cisty...po 139t km
Před vykucháním DPF výfuk poměrně čistý, pak černý jak u traktoru

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 15.06.2012 10:06
od Semi
Čeká mě STK za dva měsíce, tak jsem na to zvědavej, ale jak koukám, vše by mělo projít v pohodě
jinak mám najeto bez DPF a zároveň s chipem cca 4,5tis km, spokojenost

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 15.06.2012 14:33
od skyjet
U mňa to na emisnej kontrole až také ružové nebolo. Dymivosť: 1,87 aj po troch pokusoch. Keď sa pozriem na stále prebiehajúce kilometrové regenrácie, cukanie auta a cenu DPF z anglicka, tak odstránenie DPF momentálne považujem za úplnú blbosť.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 15.06.2012 15:02
od vita_k
skyjet píše:U mňa to na emisnej kontrole až také ružové nebolo. Dymivosť: 1,87 aj po troch pokusoch. Keď sa pozriem na stále prebiehajúce kilometrové regenrácie, cukanie auta a cenu DPF z anglicka, tak odstránenie DPF momentálne považujem za úplnú blbosť.
Jestli mas v riti striky/turbo/cerpadlo ze mas tak vysokou kourivost, tak by ti dpf filtr z anglie dlouho nepomohl...
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 01.07.2012 01:35
od kiblik
Zdravim panove,
Hledam doboru radu. Nechal jsem si vyndat dpf-ko a upravit soft, protoze bylo zaneseny a redil se mi olej naftou. Po demontazi jsem ujel cca 1000km bez problemu. Pritom jsem vzdy kontroloval stav olej po delsi ceste a vse bylo ok, nic nepribyvalo. Pak mi ale auto spadlo do nouzaku kvuli vypadene hadicce podlaku pro ovladani turba ci co. No a behem nasledujicich cca 300km zase nafta v oleji. Ne 2 nebo 3 dcl ale 1-1.5l. To je hotova "Motor/turbovrazda"
Co stim mam delat?
Mam to utopit v nekde rece nebo shodit ze skaly?
Diky
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 01.07.2012 07:22
od phofy
stale ti probihaji regenerace, zajed si tam kde ti to delaly a at ti upravi soft