Stránka 45 z 120

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu

Napsal: 16.02.2020 20:15
od fofok
Karel2 píše:No autor clanku popsal hlavne ten propad fiesty ktery je mezirocne -20% a druhe polo -10% a popsal celkovy propad nekdejsich nejvetsich prodavanych aut v teto tride (nejen v teto). Cenova politika je podstatny problem pro potencionalni kupce a je videt, ze vsude ve svete stoupa vek automobilu a to tam nemaji ekomaniaky z EU. Jsem zvedavej, kde se dostane trh letos a dal v budoucnosti. Zavadeni tech blbosti do aut, co je prodrazuji, musi preci nekdo zaplatit. V roce 2010 byla zakl. cena focusu +-280k a dnes +-400k, je to trochu moc, podle me. Myslim, ze k tomuto trendu se brzy pridaji i dalsi automobilky, no a pak se nemuzou divit, ze jim klesaji prodeje. Mm. pokud "nekdo" nevymysli jiny zdroj pro elektromobily, tak si je muzou strcit do......, lithiové baterie a zpusob dobijeni, je opravdu slepa vyvojova cesta v automobilovem prumyslu, tedy pro bezny lidi co nemaj meloun a vic na elektroauto. Co udela ocekavana krize s prodeji aut, je taky na povazenou a to nezachrani ani prodeje pseudo SUV.
Si vem kolik se bralo před deseti lety a kolik se bere teď a zhruba to odpovídá a dřív švihadla na oknech a max klima s knoflíkama ze sporáku a dneska ta výbava odpovídá merdesu s z tý doby.

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu

Napsal: 16.02.2020 20:24
od TomFocus
...analogový budíky s maxidotem stojí více než digi panel...
...analogový ovladače vytápění stojí více než dotyk.ovládání na centrálním displeji.
...mech. ruč. brzda stojí více než el. s knoflíkem.

Vymakaný hlasové ovládání např. M.B. je jinej level :palec_nahoru:

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu

Napsal: 16.02.2020 20:37
od fofok
Detaily.Celková výbava dešťovej,světelnej senzor,led světla komplet,tempomat a park. senzory máš v druhý nejnižší výbavě skoro všude a před deseti rokamama si za blbej tempomat dával třeba dvanáct tisíc.

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu

Napsal: 17.02.2020 08:52
od Sentik
Ale o tom tady píšu, Focus sice podražil, ale prodeje šly nahoru (neberu ČR, to neni trh).
U Fiesty ten propad není kvůli ceně, ale kvůli obecnýmu odklonu zákazníka od danýho typu auta. Lidi tenhle typ auta dneska nechtej, stejně tak jako nechtěj Mondeo a Passata.

Nemluvě o tom, že výbava (at už ta povinná z důvodu EU) nebo ta, která přišla z důvodu vývoje a rozmlsanosti zákazníků neco stojí.
Focus III vs IV je ve výbavě přeci jen jinde.
V roce 2009 jsem bral Trenda FoFo II za nejakych 370, z dnešního pohledu "nemá nic" a o tolik dražší ten dnešní základní FoFo vlastně taky neni a to si srovnejme co je 370 dnes a co bylo tenkrat, inflace, platy..

Jinak, Karle, v roce 2010 u FoFo II srovnáváš doprodejovou cenu končícího modelu s dnešním téměř novým modelem FoFo IV, to je nesrovnatelný. Ten koloběh je vždy stejnej, uvedení - vysoká cena, doprodeje - nízká cena.
I ten FoFo II stával snad kolem 500k v úvodu, co si vybavuju ceníky a zvlášt když neměl "akční cenu". A to bylo sakra jiných půl milionu než dneska v té době...
EDIT:
Jinak ještě tady:
https://www.autorevue.cz/nejprodavanejs ... neporazena
Aby bylo jasno, kterej trh je pro Ford zásadní. :mrgreen:

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu

Napsal: 17.02.2020 09:46
od Karel2
https://www.auto.cz/ford-focus-2008-cen ... -trhu-8918
https://www.auto.cz/ford-focus-2010-pre ... -cen-52520
https://autobible.euro.cz/novy-ford-foc ... zapomente/
asi jo, kdyz porovnam ty ceny, nic to nemeni na tom, ze ceny lezou nahoru, zavadeci ceny jsou vzdy vyssi, ale driv ta cena slezla, tzv. akcni ceny uz proste nejsou co byvaly, kdyz koukam na dnesni ceniky :nixw: a pokud si vzpominam tak pred pri uvedeni FFIV jsem koukal na obycejnou 1,6 a uz tehdy byla ta cena vysoka, tedy neslezla jako pri FFII-FFIII

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu

Napsal: 17.02.2020 09:48
od Sentik
Souhlasim, jde to nahoru .. důvody jsou asi tři.
1) čím dál větší výbava nových aut
2) čím dál větší buzerace, co nový auta musí mít (e-call atd.)
3) čím dál větší buzerace na fyzikálně nesplnitelný podmínky emisí a s tím související zvyšující se složitost motorů.

No poprat se s tím musí všichni a muj osobní názor - ač ted treba Dacia prodává hodně, protože to "ještě" jde, tak na tyhle low endy to dopadne nakonec nejvíc. Uvidíme.

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu

Napsal: 17.02.2020 09:50
od Karel2
jenze ty se uz asi nebudou prodavat :lol: protoze pekne zdrazi

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu

Napsal: 20.02.2020 11:50
od fofok
Pobavilo, kdyžtak to přesuňte kam to patří.

https://m.youtube.com/watch?feature=you ... BrVN7OugFs

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu

Napsal: 21.02.2020 06:02
od ZAHRY
:mrgreen: :palec_nahoru:

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu

Napsal: 14.03.2020 20:50
od ZaQik

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu

Napsal: 14.03.2020 21:02
od TomFocus
hmmm...ok, tak ať jim ten internet i auta servisuje :mrgreen:

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu

Napsal: 14.03.2020 22:49
od 321910336
Servis nemusí být nutně navázaný na prodej. I ve vyhledávači na stránkách Fordu je zvlášť autorizovaný servis a prodej nových vozů.

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu

Napsal: 16.03.2020 07:40
od Sentik
Přesně tak, servis a prodej jsou dvě úplně odlišný věci .. sám objednávám auta nový stejně už jen mailem snad 10 let :mrgreen:
Ono je to nakonec i výhodný pro oba, pro "dealerství" je stejně servis větší zisk a automobilka zas při prodeji nepřijde o tolik na provizích .. proč ne. Neříkám rušit všechno /někdo si to auto chce před nákupem asi i projet :roll: ) , ale redukce stavu je OK.

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu

Napsal: 16.03.2020 08:31
od MIROMEN
Tohle je pěkně na prd system. Osobně by mě nikdy nenapadlo pořidit si auto aniž bych si ho vyzkoušel, "osahal". Auto neni rohlik a ma plno vlastnosti, ktere mužou jeho pořizeni zasadně ovlivnit. A je smutne jestli je trend u aut takovy jak ford naznačuje a zakaznikum je v podstatě jedno co kupuji.

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu

Napsal: 16.03.2020 08:42
od Sentik
Však nikdo neříká, že zruší vsechny dealerství .. o tom nepadlo ani slovo. Ale zvlášt např. v zemi jako je CR neni dobrý a ani asi udržitelný mít dealera na každý vesnici.

Auto neni mobil a pokud si ho chceš před nakupem vyzkoušet, snadno předpokládám kousek dojedeš.

No a my (říkej nám bud fanoušci nebo pitomci, jak se ti chce :totlsmile: ) co jsme jezdili ve FFI, vlastnili FFII, FFIII, tak tu IV nepotrebujem ani zkoušet ... :mrgreen: páč v nižší střední stejně nic lepšího neni :gott: