Klub stocenych kar

Pouze rady - žádná inzerce!
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
ka-spel
Nováček
Nováček
Příspěvky: 79
Registrován: 14.05.2010 21:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Klub stocenych kar

Příspěvek od ka-spel » 17.06.2012 00:37

lucky.jack píše:Vstřiky 30-40000,-, DPF 11500(repas) - 27000,-, turbo 22000(repas) - 37000,-, setrvák 11500,-. To jen pro představu :mrgreen:
To máš nějaký šílený ceny. Tak v autorizáku si to asi nikdo správovat nebude.
Zatím Focus nemám, ale hledám marně neorezlý, nebouraný, nestočený benzínový FII kombi za slušnou cenu. Nebo spíš mondeo. Ono je to za stejný prachy více auta.

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Klub stocenych kar

Příspěvek od foki » 17.06.2012 09:48

ka-spel píše:
lucky.jack píše:Vstřiky 30-40000,-, DPF 11500(repas) - 27000,-, turbo 22000(repas) - 37000,-, setrvák 11500,-. To jen pro představu :mrgreen:
To máš nějaký šílený ceny. Tak v autorizáku si to asi nikdo správovat nebude.

tak striky jsou stejne drahe v nahrade , DPF jen ford , turbo repas nefunguje - respektive je tak na prodej a pokud se to ma delat poradne tak je to opravdu kolem 40t , a setrvak v replice vychazi podobne . ale predpokladam ze bys to chtel zadarmo .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

ka-spel
Nováček
Nováček
Příspěvky: 79
Registrován: 14.05.2010 21:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Klub stocenych kar

Příspěvek od ka-spel » 17.06.2012 10:16

Tak to jsou šílený ceny. To se pak nedivím těm cenám TDCi kolem 150 tis. Tož repas turba jsem viděl i za zlomek té ceny. Samozřejmě, záleží kdo to dělá. Osobně mám zkušenost s Rema Turbo Strakonice (bývalí borci z ČZ Strakonice) a tam bych se o turbo nebál. To však zůstal z turba jen futrál a pajšl komplet nový a cenově se to blížilo replice.
Zatím Focus nemám, ale hledám marně neorezlý, nebouraný, nestočený benzínový FII kombi za slušnou cenu. Nebo spíš mondeo. Ono je to za stejný prachy více auta.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Klub stocenych kar

Příspěvek od V12 » 17.06.2012 11:06

Repas turba sa hodi maximalne tak na co najlacnejsiu opravu za ucelom nasledneho predaja. Dovod je jednoduchy - turbo je vyrabane s vysokou presnostou a je zatazovane vysokymi teplotami. Akykolvek mechanicky kontakt rotorov so skrinou moze sposobit rozhadzanie suosovosti, kolmosti atd. funkcnych ploch, co sa negativne prejavi pri plnej zatazi po poskladani. Podla skusenosti dost vela ludi je zivotnost repasov tak do 50k km.

Ked chces uviest jazdeny diesel s 200k km do top stavu, vyjde ta to na minimalne 4000 EUR. Prave o tolko viac das za rovnaky diesel s rovnakou vybavou, ale s nabehom o 100 tisic menej. Co myslis, preco ? Odpoved je jednoducha - turbo, vstrekovace, CR cerpadlo, spojka, dvojhmota, homokinety, poloosi, loziska v nabojoch, podla novej mody DPF.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

ka-spel
Nováček
Nováček
Příspěvky: 79
Registrován: 14.05.2010 21:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Klub stocenych kar

Příspěvek od ka-spel » 17.06.2012 11:22

Jen trvám na tom, že není repase jak repase. Ti co jsem uváděl to repasují a vyvažují stejnou technologií jak vedlejší fabrika. Repas u garážníka za pět litrů bych taky neřešil.
Zatím Focus nemám, ale hledám marně neorezlý, nebouraný, nestočený benzínový FII kombi za slušnou cenu. Nebo spíš mondeo. Ono je to za stejný prachy více auta.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Klub stocenych kar

Příspěvek od V12 » 17.06.2012 11:36

Repas za 5 litrov nie je repas, ale podraz a zbytocne vyhodene prachy.

Hriadel s rotormi mozes vyvazit sebelepsie, pokial ale skrina stratila svoj tvar, repasovane diely vyjdu navnivoc. Proste repas nie je trvale riesenie. Da sa to takto riesit, pokial jazdis autom okolo komina a nevadi Ti, ked ta odtiahnu domov. Nech sa Ti to ale stane na dovolenske s rodinkou v aute, velmi rychlo Ta prejde chut na dalsi repas. Proste v aute su veci, na ktorych sa nesmie setrit, pretoze sa to vypomsti v najnevhodnejsiu chvilu. Priemerna zivotnost turba je cca 200k km, repasu 50k. Ked sa Ti to oplati - prosim.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

ka-spel
Nováček
Nováček
Příspěvky: 79
Registrován: 14.05.2010 21:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Klub stocenych kar

Příspěvek od ka-spel » 17.06.2012 12:49

Máš pravdu. Když si vzpomenu na předchozí Sierru 1,8 TD, tak to cca odpovídá. Po těch 50 tis. to už zase začalo slábnout.
Zatím Focus nemám, ale hledám marně neorezlý, nebouraný, nestočený benzínový FII kombi za slušnou cenu. Nebo spíš mondeo. Ono je to za stejný prachy více auta.

Uživatelský avatar
ly-lu
Junior
Junior
Příspěvky: 346
Registrován: 16.07.2012 11:52
Bydliště: Praha - západ

Re: Klub stocenych kar

Příspěvek od ly-lu » 23.07.2012 10:57

Nedalo mi to a taky jsem si to na fordzoně zjistila a mám tam napsáno:

WF0NXXGCDN2R42636

08.10.2002
Focus 1998-2005
Kombi
Série 32
1.8L Duratorq-TDCi (100PS) - Lynx
5rychl. manuální - MTX75
LHD FWD
3.41
2000 EEC (EEC 7)
Mauální Klimatizace
(+)"D"
Stríbrná Moondust (met)
Martre / Midnight Black

prva registracia: 28/11/2002

diagnosticke zaznamy - stav km:
bez zaznamov

zarucne opravy - stav km:
19-DEC-2005...47.357 km
01-FEB-2005...26.088 km
04-SEP-2003...3.866 km
======================
a v servisce mám
27.4.2004 .. 23096
21.7.2005 .. 40517
==================
další záznamy z STK jsou tyto:
21.1.2009 94007
12.1.2011 122527
a ted má: 138000

takže asi nepatřím do klubu :)
je: (Žabička) Focus II 1.6Ti-VCT 85kw, 2006, combi, sublime green, 166tis km
Obrázek
byl: Focus 1.8 TDCi 74kw, 2002, stříbrný, combi
byl: (Stříbrák) Escort 1.8 TD 66kw, 1997, stříbrný, combi, 320tis km RIP

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Klub stocenych kar

Příspěvek od V12 » 23.07.2012 19:35

To by som si nebol tak isty, pretoze zaznamom z STK neverim :

19-DEC-2005...47.357 km
04-SEP-2003...3.866 km

To vychadza cca 20k za rok, teraz je 2012, cize od posledneho zaznamu cca 6,5 roka, takze to pri 20k za rok cini 130k, k tomu ked pridam tych 47k vychadza mi plus minus 180k. Takze vitaj v klube. Na predsednictvo to ale nie je.

Samozrejme by som bol velmi rad, keby som sa mylil, co nie je vylucene.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Klub stocenych kar

Příspěvek od foki » 24.07.2012 08:25

nehrotil bych to , myslim ze kdyz nekdo najede 50t za 3 roky , tak u 9let stareho auta je to +-150t . cili tech 138t muze byt realných .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Adow
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 6810
Registrován: 20.05.2011 09:52
Bydliště: Kousek od Brna

Re: Klub stocenych kar

Příspěvek od Adow » 24.07.2012 08:43

Za ty léta to mohlo měnit majitele a tím i průměrný roční nájezd... Moje auto za první rok ujelo 30000 a za druhý 7000 km (a ty další roky to nebude o moc víc). Takže až ho budu prodávat, bude to "jasná stočenka" :D...

Uživatelský avatar
VH123
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1214
Registrován: 09.04.2009 09:37
Bydliště: Lovosice

Re: Klub stocenych kar

Příspěvek od VH123 » 24.07.2012 09:03

Nikdo nenajezdí každý rok úplně stejně, auto nemusí změnit majitele, stačí když majitel změní práci, pořídí manželce druhý auto, pravidelně navštěvovaná pratetička z Horní Dolní natáhne brka, ... :D
Taky jsem jeden rok najel 10 tkm a hned rok následující trojnásobek.
Vojta
__________________
Ford Focus 1.6 16V 74 kW TrendoGhia 2003 LPG Stag 4 Rust In Pieces
Ford Capri Mk2 2.3 V6 X-pack 1977
Mazda 5 CW 2.5 2012

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5802
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Klub stocenych kar

Příspěvek od Stanley_vy » 24.07.2012 09:05

Jo, moje najelo za první tři roky asi 14 tis. km/rok a teď u mě 30 tis. km/rok. Bojím se, aby mě pak při prodeji někdo neobvinil, že jsem jej stočil nahoru. :)

Uživatelský avatar
georgi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1285
Registrován: 24.08.2008 11:49
Bydliště: BA (94%) / BB (4%) / RA (2%)
Kontaktovat uživatele:

Re: Klub stocenych kar

Příspěvek od georgi » 24.07.2012 09:29

Rovnako mohol majitel doplnit do rodiny dalsie auto a odsunut Focus na druhu kolaj. Viem o cloveku, co najazdil na Focuse za 3.5 roka 80k ... za dalsie 3 mesiace spravil 10k, ale uz na novom aute, takze focus amortizovala hlavne jeho zena a pridala mu dalsich mozno 500km, takze z ~26k rocne zrazu bude mozno 2-3k.
FF II FL HB Titanium X 1.8TDCi Sea Grey, Galerka: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=11402 - predaný :'-(

Obrázek

Uživatelský avatar
swah
Junior
Junior
Příspěvky: 398
Registrován: 13.05.2009 22:03
Bydliště: Praha

Re: Klub stocenych kar

Příspěvek od swah » 24.07.2012 11:01

Nemyslím si, že by to muselo být stočené. Predikovat z 2letého nájezdu celkový nájezd na 7 let dopředu nemůže být moc bráno za bernou minci.

Odpovědět

Zpět na „Rady prodej - nákup“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti