chyba, o ktere pises, se resi v viewtopic.php?t=19267
chyba uvedena na fotkach znamena, ze mas spatny snimac na pravem prednim kole ... vetsinou byva problem ve spinavem/zarezlem konektoru nez v samotnem cidle
Vyčtené chyby z diagnostiky
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24730
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- FLA
- Zkušený
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Bateria vymenena, po 2 tyzdnoch pri pokuse o start sa budiky rozbliakli ako vianocny stromcek a vsetky mozne hlasky sa obajvil vratane neodkladny servis i , na budikoch na miesto cislenych udajov boli len pomlcky... po opakovanom starte vsetko OK.ZaQik píše: 28.10.2024 16:59 vetsina je od slabe baterie pri startu ... chyba spinace brzdoveho pedalu by mohla byt pricinou "nestartovani"
Mne to vychydza na chybne budiky, alebo sa mylim? V horsom pripade PCM HS-CAN modul?. Snimac brzdoveho pedalu som uz objednal a budem ho menit buduci tyzden. Vsetky DTC zmazane a 2 tyzdne je klud. DTC kontrolume kazdy den a zatial nic, ostava len klasicky U1007:00-2F - Ztráta komunikace se snímačem A monitorování baterie a to z dovodu vybratia poistky F22.
Diagnostika ukazala:
===ABS DTC C0040:87-28===
Kód: C0040 - Spínač brzdového pedálu A
Dodatočný príznak závady:
- Chybějící zpráva
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Antiblokovací brzdový systém
Snímka #1:
-EVENT_TIME: 336340787 s (Sun Nov 17 11:45:45 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 178208 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.0 V - Napětí řídicího modulu
-OUTDOOR_TEMPERATURE: -38 °C - Venkovní teplota
-POWER_MODE: Running - Power Mode Status
-ABS: Inactive - ABS
-AYC: Inactive - AYC
-BTCS: Inactive - BTCS -201D
-RSC: Inactive - RSC
-BTC: Inactive - BTC
-HDC: Inactive - HDC
-BST_REL_SW: Inactive - Booster Release Switch State
-VAC_BST_ST: Inactive - Active Vacuum Booster State
-HYD_PMP_ST: Inactive - Stav hydraulického čerpadla
-ECU_POWER_SUPPLY: 12.2 V - Napětí napájení ECU
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
===END ABS===
===ABS DTC U0136:00-28===
Kód: U0136 - Ztráta komunikace s jednotkou řízení diferenciálu - zadní
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Antiblokovací brzdový systém
Snímka #1:
-EVENT_TIME: 336340787 s (Sun Nov 17 11:45:45 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 178208 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.0 V - Napětí řídicího modulu
-OUTDOOR_TEMPERATURE: -38 °C - Venkovní teplota
-POWER_MODE: Running - Power Mode Status
-ABS: Inactive - ABS
-AYC: Inactive - AYC
-BTCS: Inactive - BTCS -201D
-RSC: Inactive - RSC
-BTC: Inactive - BTC
-HDC: Inactive - HDC
-BST_REL_SW: Inactive - Booster Release Switch State
-VAC_BST_ST: Inactive - Active Vacuum Booster State
-HYD_PMP_ST: Inactive - Stav hydraulického čerpadla
-ECU_POWER_SUPPLY: 12.2 V - Napětí napájení ECU
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
===END ABS===
===ABS DTC U0100:00-28===
Kód: U0100 - Ztráta komunikace s ECM/PCM A
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Antiblokovací brzdový systém
Snímka #1:
-EVENT_TIME: 336340787 s (Sun Nov 17 11:45:45 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 178208 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.0 V - Napětí řídicího modulu
-OUTDOOR_TEMPERATURE: -38 °C - Venkovní teplota
-POWER_MODE: Running - Power Mode Status
-ABS: Inactive - ABS
-AYC: Inactive - AYC
-BTCS: Inactive - BTCS -201D
-RSC: Inactive - RSC
-BTC: Inactive - BTC
-HDC: Inactive - HDC
-BST_REL_SW: Inactive - Booster Release Switch State
-VAC_BST_ST: Inactive - Active Vacuum Booster State
-HYD_PMP_ST: Inactive - Stav hydraulického čerpadla
-ECU_POWER_SUPPLY: 12.2 V - Napětí napájení ECU
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
===END ABS===
===ABS DTC P1701:81-68===
Kód: P1701 - Chyba při zařazení zpátečky
Dodatočný príznak závady:
- Obdržena nesprávná sériová data
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
- Test nebol dokončený
Jednotka: Antiblokovací brzdový systém
Snímka #1:
-EVENT_TIME: 336340797 s (Sun Nov 17 11:45:55 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 178208 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.0 V - Napětí řídicího modulu
-OUTDOOR_TEMPERATURE: -38 °C - Venkovní teplota
-POWER_MODE: Running - Power Mode Status
-ABS: Inactive - ABS
-AYC: Inactive - AYC
-BTCS: Inactive - BTCS -201D
-RSC: Inactive - RSC
-BTC: Inactive - BTC
-HDC: Inactive - HDC
-BST_REL_SW: Inactive - Booster Release Switch State
-VAC_BST_ST: Inactive - Active Vacuum Booster State
-HYD_PMP_ST: Inactive - Stav hydraulického čerpadla
-ECU_POWER_SUPPLY: 12.1 V - Napětí napájení ECU
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
===END ABS===
===RCM DTC U0100:00-2C===
Kód: U0100 - Ztráta komunikace s ECM/PCM A
Stav:
- Zranie DTC - počas požiadavky sú občasné
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka airbagů
===END RCM===
===PAM DTC U0100:87-2C===
Kód: U0100 - Ztráta komunikace s ECM/PCM A
Dodatočný príznak závady:
- Chybějící zpráva
Stav:
- Zranie DTC - počas požiadavky sú občasné
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka parkovacího asistenta
Snímka #1:
-EVENT_TIME: 336340787 s (Sun Nov 17 11:45:45 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 178208 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.0 V - Napětí řídicího modulu
-INCAR_TEMPERATURE: 98 °C - Teplota ve vozidle
-OUTDOOR_TEMPERATURE: 2 °C - Venkovní teplota
===END PAM===
===PAM DTC U0401:86-2C===
Kód: U0401 - Zmodulu ECM/PCM A byla přijata neplatná data
Dodatočný príznak závady:
- Neplatný signál
Stav:
- Zranie DTC - počas požiadavky sú občasné
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka parkovacího asistenta
Snímka #1:
-EVENT_TIME: 336340787 s (Sun Nov 17 11:45:45 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 178208 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.0 V - Napětí řídicího modulu
-INCAR_TEMPERATURE: 98 °C - Teplota ve vozidle
-OUTDOOR_TEMPERATURE: 2 °C - Venkovní teplota
===END PAM===
===PSCM DTC U0100:00-08===
Kód: U0100 - Ztráta komunikace s ECM/PCM A
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka posilovače řízení
Snímka #1:
-EVENT_TIME: 336340790 s (Sun Nov 17 11:45:48 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 178208 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.0 V - Napětí řídicího modulu
-OUTDOOR_TEMPERATURE: 2 °C - Venkovní teplota
-PWR_MODE_KEY: Running - Stav klíče v režimu napájení
-PWR_MODE_QF: Power Mode OK - Faktor kvality režimu napájení
-SS_TRQ2: -0.4 Nm - Moment hřídele volantu 2
-ECU_POWER_SUPPLY: 12.2 V - Napětí napájení ECU
-ECU_INTERNAL_TEMPERATURE: 8 °C - Vnitřní teplota jednotky ECU
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
-DLA_SED_FD0B_PID: 42 - DL_SED_FD0B_PID
-DLA_NUM_FD0C_PID: 0.00 A - DL_NUM_FD0C_PID
-DLA_NUM_FD0D_PID: 0.00 A - DL_NUM_FD0D_PID
-DLA_NUM_FD0E_PID_1: 0.0 Nm - DL_NUM_FD0E_PID_1
-DLA_NUM_FD0F_PID_1: 0 1/min - DL_NUM_FD0F_PID_1
===END PSCM===
===BCMii DTC U0100:00-2C===
Kód: U0100 - Ztráta komunikace s ECM/PCM A
Stav:
- Zranie DTC - počas požiadavky sú občasné
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Centrální řídící jednotka
Snímka #1:
-EVENT_TIME: 336340799 s (Sun Nov 17 11:45:56 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 178208 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.0 V - Napětí řídicího modulu
-INCAR_TEMPERATURE: 98 °C - Teplota ve vozidle
-PWR_MODE_KEY: Running - Stav klíče v režimu napájení
-PWR_MODE_QF: Power Mode OK - Faktor kvality režimu napájení
===END BCMii===
===BCMii DTC U1007:00-2F===
Kód: U1007 - Ztráta komunikace se snímačem A monitorování baterie
Stav:
- DTC prítomné v okamihu požiadavky
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Centrální řídící jednotka
Snímka #1:
-EVENT_TIME: 335324641 s (Tue Nov 5 17:29:58 2024) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 177700 km - Celková vzdálenost
-MODULE_VOLTAGE: 12.5 V - Napětí řídicího modulu
-INCAR_TEMPERATURE: 116 °C - Teplota ve vozidle
-PWR_MODE_KEY: Ignition On - Stav klíče v režimu napájení
-PWR_MODE_QF: Power Mode OK - Faktor kvality režimu napájení
===END BCMii===
===HVAC DTC U0140:00-2C===
Kód: U0140 - Ztráta komunikace s jednotkou řízení karosérie
Stav:
- Zranie DTC - počas požiadavky sú občasné
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka manuální klimatizace
===END HVAC===
===IPC DTC U0140:00-08===
Kód: U0140 - Ztráta komunikace s jednotkou řízení karosérie
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka přístrojové desky
===END IPC===
===IPC DTC U0422:68-08===
Kód: U0422 - Neplatná data obdržená od řídicího modulu karosérie
Dodatočný príznak závady:
- Informace o události
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka přístrojové desky
===END IPC===
===IPC DTC P1607:82-08===
Kód: P1607 - Obvod výstupu MIL
Dodatočný príznak závady:
- Činnost/sekvence počítače nesprávná/není aktualizována
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka přístrojové desky
===END IPC===
===IPC DTC P1607:87-08===
Kód: P1607 - Obvod výstupu MIL
Dodatočný príznak závady:
- Chybějící zpráva
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka přístrojové desky
===END IPC===
===IPC DTC U0100:00-08===
Kód: U0100 - Ztráta komunikace s ECM/PCM A
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka přístrojové desky
===END IPC===
===IPC DTC U0401:64-08===
Kód: U0401 - Zmodulu ECM/PCM A byla přijata neplatná data
Dodatočný príznak závady:
- Závada věrohodnosti signálu
Stav:
- Uložené DTC - v okamihu požiadavky sa nevyskytujú
- Pre tento DTC je kontrolka chyby motora vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka přístrojové desky
===END IPC===
PS:
Pozeral som si svoje starsie DTC logy a napriklad tieto uz mam od roku 2020, nemal som s nimi ziadne problemy ci hlasky
U0100 - Lost Communication With ECM/PCM A
U0121 - Lost Communication With ABS Control Module
U0140 - Lost Communication With Body Control Module
U0159 - Lost Communication With Parking Assist Control Module A
U0401 - Invalid or Missing CAN Data From The PCM
U0422 - Invalid Data Received from Body Control Module
U0423 - Invalid Data Received from Instrument Panel Control Module
U1007 - Lost Communication With Battery Monitoring Sensor
predtým:
C-Max 1.6 85kW TDCi Titanium X
Focus Combi Ghia 2007 1.6L Duratec-16V Ti-VCT
Focus Combi Trend '99 1.8TDdi
- ScorpionSX
- Zkušený
- Příspěvky: 1815
- Registrován: 29.01.2011 18:05
- Bydliště: Trenčín, SR
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Ahojte,
menil som alternátor 120A za 150A verziu. Bohužial pôvodný prestal dobíjať, tak som sa rozhodol pre upgrade. No a chcel som si to aj v PCM upraviť cez elmconfig. Ten mi to zrejme nepovoluje bez prehratia celého FW, ale to už zvládnem, robil som to isté aj pri tempomate.
Ale, pri načítaní konfigurácie z PCM som si všimol trochu zaujímavý údaj v kolonke "Axle Ratio" - 63.999: Nemalo by tam byť niečo iné? Ak sa nemýlim, tak "Axle Ratio" by malo byť to, čo je "final drive ratio", kde manuál píše hodnotu 3.410:
https://workshop-manuals.com/ford/focus ... fications/ Než teda zabijem hodinu v aute s nahrávaním FW do PCM, mám toto upraviť tiež? Alebo je to len nejaký bug pri elmconfigu? Nemyslím si že by som to niekedy upravoval...
menil som alternátor 120A za 150A verziu. Bohužial pôvodný prestal dobíjať, tak som sa rozhodol pre upgrade. No a chcel som si to aj v PCM upraviť cez elmconfig. Ten mi to zrejme nepovoluje bez prehratia celého FW, ale to už zvládnem, robil som to isté aj pri tempomate.
Ale, pri načítaní konfigurácie z PCM som si všimol trochu zaujímavý údaj v kolonke "Axle Ratio" - 63.999: Nemalo by tam byť niečo iné? Ak sa nemýlim, tak "Axle Ratio" by malo byť to, čo je "final drive ratio", kde manuál píše hodnotu 3.410:
https://workshop-manuals.com/ford/focus ... fications/ Než teda zabijem hodinu v aute s nahrávaním FW do PCM, mám toto upraviť tiež? Alebo je to len nejaký bug pri elmconfigu? Nemyslím si že by som to niekedy upravoval...

- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24730
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
ano, mel bys tam mit 3,41
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- ScorpionSX
- Zkušený
- Příspěvky: 1815
- Registrován: 29.01.2011 18:05
- Bydliště: Trenčín, SR
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Ďakujem, zmenené (aj alternátor)

-
- Pokročilý
- Příspěvky: 653
- Registrován: 18.09.2008 22:13
- Bydliště: Plzeň
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Pěkný den všem,
nesetkal jste se někdo u Focusu MK4 s chybou U0155:00-2F na modulu ABS?
Code: U0155 - Lost Communication With Instrument Panel Cluster (IPC) Control Module 'A'
Pročetl jsem různé diskuze k této chybě, které zmiňují studené spoje budíků nebo oxidaci, kabeláž či konektory, ale vše se řešilo na starších generacích Focusů.
Budu vděčný za rady, na co bych se měl zaměřit.
Chybu jsem teď vyčetl diagnostikou, ale byla uložená někdy před delší dobou, od té doby najeto 6 tisíc km bez jediného problému s autem nebo budíky apod. Tak jsem asi naivně chybu smazal, že zmizí, ale objevuje se znovu:
===ABS DTC U0155:00-2F===
Code: U0155 - Lost Communication With Instrument Panel Cluster (IPC) Control Module 'A'
Status (-2F):
- DTC Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
Module: Antilock braking system
Freeze Frame #1:
-EVENT_TIME: 128832491 s (Wed Aug 06 12:34:34 2025) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 64987 km - Total Distance
-MODULE_VOLTAGE: 12.0 V - Control Module Voltage
-OUTDOOR_TEMPERATURE: 16 °C - Outside temperature
-POWER_MODE: Ignition on power mode - Power Mode Status
-ECU_F_RSC: Inactive - ECU System Flags - Roll Stability Control
-ECU_F_ABS: Inactive - ECU System Flags - ABS
-ECU_F_BTCS: Inactive - ECU System Flags - Brake Traction Control System
-ECU_F_TCS: Inactive - ECU System Flags - Traction Control System
-ECU_F_AYC: Inactive - ECU System Flags - Active Yaw Control
-ECU_F_HDC: Enabled - ECU System Flags - Hill Decent Control
-ECU_F_ESC: Inactive - ECU System Flags - Engine Drag Control
-ECU_F_TSC: Inactive - ECU System Flags - Trailer Stability Control
-ABS: Inactive - ABS
-AYC: Inactive - AYC
-BTCS: Inactive - BTCS -201D
-RSC: Inactive - RSC
-BTC: Inactive - BTC
-BPAS_RLS_SW: Inactive - Booster - Pump Activation Status - Booster Release Switch State
-BPAS_AVB: Not Activated - Booster - Pump Activation Status - Active Vacuum Booster State
-BPAS_HP: Inactive - Booster - Pump Activation Status - Hydraulic Pump State
-VAC_BST_ST: Inactive - Active Vacuum Booster State
-BST_REL_SW: Inactive - Booster Release Switch State
-HYD_PMP_ST: Inactive - Hydraulic Pump State
-ROLL_RATE: 0 1/min - Roll Rate Value
-VAC_PRS_S1: 0.0 kPa - Vacuum/Pressure Sensor Signal 1
-BRK_FLUID: OK - Brake Fluid Level
-BOO_1: Off - Brake Switch 1
-BOO1: Off - Brake Pedal Position
-BOO2: Off - Brake Pressure Applied
-PK_BRK_ST: Off - Park Brake Applied Status
-PARK_BRAKE: Off - Parking brake Switch
-REV_GEAR_SW: Off - Reverse gear switch
-BOO_ABS: Off - Brake ON/OFF
-BRK_FLUID: NORMAL - Brake Fluid Level
-PRK_BRAKE: Off - Parking brake Switch
-HILL_SW_CMD: Inactive - Hill Descent Control Switch Filtered State
-HILL_SW_RAW: Inactive - Hill Descent Control Switch Raw Unfiltered Input
-HILL_SW_CIL_F: No Fault - Hill Descent Control Indicator Light Output Fault
-REGEN_BRAKING: Off - Regenerative Braking Mode
-TC_ACT_CIL: Off - Traction Control Active with Indicator Lamp
-TC_ACTIVE: Off - Traction Control Active with or without Lamp
-TC_F_IL: Off - Traction Control Fault Indicator Commanded On
-TC_OFFLMP: Off - Traction Control Off Indicator Status
-TC_SW_STAT: On - Traction Control switch status
-TC_SYS_STAT: Off - Traction Control system status
-LFWSSI: 0.0 km/h - Left Front Wheel Speed Sensor Input
-LF_WSPD: 0.0 km/h - Left front wheel speed sensor
-RFWSSI: 0.0 km/h - Right Front Wheel Speed Sensor Input
-RF_WSPD: 0.0 km/h - Right front wheel speed sensor
-LRWSSI: 0.0 km/h - Left Rear Wheel Speed Sensor Input
-LR_WSPD: 0.0 km/h - Left rear wheel speed sensor
-RRWSSI: 0.0 km/h - Right Rear Wheel Speed Sensor Input
-RR_WSPD: 0.0 km/h - Right rear wheel speed sensor
-YAWR: 0 1/min - Yaw Rate
-YAW_RATE: 0 1/min - ABS Yaw Rate Value
-LTRLACC_ABS: -0.04 G - Lateral accelerometer
-LAT_ACCL: -0.04 G - Lateral accelerometer
-BFLHP: 0.0 kPa - Brake Fluid Line Hydraulic Pressure
-BRKHYDPRESS: 0.0 kPa - Brake Fluid Line Hydraulic Pressure
-LONGACC_ABS: -0.01 G - Longitudinal Acceleration Sensor
-LONG_ACCL: -0.01 G - Longitudinal Accelerometer Sensor Input
-PBRK_SW: Neutral - Electric Park Brake - Switch Input Status
-PBM_CUR_L: 0.00 A - Left Park Brake Motor Current
-PBM_CUR_R: 0.00 A - Right Park Brake Motor Current
-STR_ANG_ABS: -2.50 ° - Steering wheel angle sensor
-ECU_POWER_SUPPLY: 12.0 V - ECU Power Supply Voltage
-IFC_D703: 426C - Internal Module Fail Code
===END ABS DTC U0155:00-2F===
nesetkal jste se někdo u Focusu MK4 s chybou U0155:00-2F na modulu ABS?
Code: U0155 - Lost Communication With Instrument Panel Cluster (IPC) Control Module 'A'
Pročetl jsem různé diskuze k této chybě, které zmiňují studené spoje budíků nebo oxidaci, kabeláž či konektory, ale vše se řešilo na starších generacích Focusů.
Budu vděčný za rady, na co bych se měl zaměřit.
Chybu jsem teď vyčetl diagnostikou, ale byla uložená někdy před delší dobou, od té doby najeto 6 tisíc km bez jediného problému s autem nebo budíky apod. Tak jsem asi naivně chybu smazal, že zmizí, ale objevuje se znovu:
===ABS DTC U0155:00-2F===
Code: U0155 - Lost Communication With Instrument Panel Cluster (IPC) Control Module 'A'
Status (-2F):
- DTC Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
Module: Antilock braking system
Freeze Frame #1:
-EVENT_TIME: 128832491 s (Wed Aug 06 12:34:34 2025) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 64987 km - Total Distance
-MODULE_VOLTAGE: 12.0 V - Control Module Voltage
-OUTDOOR_TEMPERATURE: 16 °C - Outside temperature
-POWER_MODE: Ignition on power mode - Power Mode Status
-ECU_F_RSC: Inactive - ECU System Flags - Roll Stability Control
-ECU_F_ABS: Inactive - ECU System Flags - ABS
-ECU_F_BTCS: Inactive - ECU System Flags - Brake Traction Control System
-ECU_F_TCS: Inactive - ECU System Flags - Traction Control System
-ECU_F_AYC: Inactive - ECU System Flags - Active Yaw Control
-ECU_F_HDC: Enabled - ECU System Flags - Hill Decent Control
-ECU_F_ESC: Inactive - ECU System Flags - Engine Drag Control
-ECU_F_TSC: Inactive - ECU System Flags - Trailer Stability Control
-ABS: Inactive - ABS
-AYC: Inactive - AYC
-BTCS: Inactive - BTCS -201D
-RSC: Inactive - RSC
-BTC: Inactive - BTC
-BPAS_RLS_SW: Inactive - Booster - Pump Activation Status - Booster Release Switch State
-BPAS_AVB: Not Activated - Booster - Pump Activation Status - Active Vacuum Booster State
-BPAS_HP: Inactive - Booster - Pump Activation Status - Hydraulic Pump State
-VAC_BST_ST: Inactive - Active Vacuum Booster State
-BST_REL_SW: Inactive - Booster Release Switch State
-HYD_PMP_ST: Inactive - Hydraulic Pump State
-ROLL_RATE: 0 1/min - Roll Rate Value
-VAC_PRS_S1: 0.0 kPa - Vacuum/Pressure Sensor Signal 1
-BRK_FLUID: OK - Brake Fluid Level
-BOO_1: Off - Brake Switch 1
-BOO1: Off - Brake Pedal Position
-BOO2: Off - Brake Pressure Applied
-PK_BRK_ST: Off - Park Brake Applied Status
-PARK_BRAKE: Off - Parking brake Switch
-REV_GEAR_SW: Off - Reverse gear switch
-BOO_ABS: Off - Brake ON/OFF
-BRK_FLUID: NORMAL - Brake Fluid Level
-PRK_BRAKE: Off - Parking brake Switch
-HILL_SW_CMD: Inactive - Hill Descent Control Switch Filtered State
-HILL_SW_RAW: Inactive - Hill Descent Control Switch Raw Unfiltered Input
-HILL_SW_CIL_F: No Fault - Hill Descent Control Indicator Light Output Fault
-REGEN_BRAKING: Off - Regenerative Braking Mode
-TC_ACT_CIL: Off - Traction Control Active with Indicator Lamp
-TC_ACTIVE: Off - Traction Control Active with or without Lamp
-TC_F_IL: Off - Traction Control Fault Indicator Commanded On
-TC_OFFLMP: Off - Traction Control Off Indicator Status
-TC_SW_STAT: On - Traction Control switch status
-TC_SYS_STAT: Off - Traction Control system status
-LFWSSI: 0.0 km/h - Left Front Wheel Speed Sensor Input
-LF_WSPD: 0.0 km/h - Left front wheel speed sensor
-RFWSSI: 0.0 km/h - Right Front Wheel Speed Sensor Input
-RF_WSPD: 0.0 km/h - Right front wheel speed sensor
-LRWSSI: 0.0 km/h - Left Rear Wheel Speed Sensor Input
-LR_WSPD: 0.0 km/h - Left rear wheel speed sensor
-RRWSSI: 0.0 km/h - Right Rear Wheel Speed Sensor Input
-RR_WSPD: 0.0 km/h - Right rear wheel speed sensor
-YAWR: 0 1/min - Yaw Rate
-YAW_RATE: 0 1/min - ABS Yaw Rate Value
-LTRLACC_ABS: -0.04 G - Lateral accelerometer
-LAT_ACCL: -0.04 G - Lateral accelerometer
-BFLHP: 0.0 kPa - Brake Fluid Line Hydraulic Pressure
-BRKHYDPRESS: 0.0 kPa - Brake Fluid Line Hydraulic Pressure
-LONGACC_ABS: -0.01 G - Longitudinal Acceleration Sensor
-LONG_ACCL: -0.01 G - Longitudinal Accelerometer Sensor Input
-PBRK_SW: Neutral - Electric Park Brake - Switch Input Status
-PBM_CUR_L: 0.00 A - Left Park Brake Motor Current
-PBM_CUR_R: 0.00 A - Right Park Brake Motor Current
-STR_ANG_ABS: -2.50 ° - Steering wheel angle sensor
-ECU_POWER_SUPPLY: 12.0 V - ECU Power Supply Voltage
-IFC_D703: 426C - Internal Module Fail Code
===END ABS DTC U0155:00-2F===
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24730
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
neres ji, muze se objevovat pri startovani (slabsi baterie) nebo pri chcipnuti motoru, pokud behem toho tocis volantem
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti