tak zadne brzdy vymenene
moje poznatky:
- pripravte su torx 50, nie je to uplne standardny bit. ja som ho nemal a doslo k zbytocnemu zdrzaniu

- povolte ho este kym je zatiahnuta rucna brzda, pokial to rozoberiete a skrutku, ktora drzi kotuc chete povolit, tak sa cely kotuc toci... je nutne vymysliet zaaretovanie kotuca. ja som si trochu rozbil hlavu tej skrutky (ten torx), ale slo to v pohode potom zatiahnut a myslim, ze tie kotuce tam uz budu do smrti

- nakoniec som nic extra nemazal. len dosadacie plochy dosticiek medenou pastou. tie capy v strmeni som ani nevytahoval. pekne sa pohyovali, tak som si vravel, ze to nebudem vytahovat, este to tym bytocne pokazim.
- tie skrutky, co drzia strmen idu sakra tazko...a nie len na zaciatku, ale az po uplny koniec. to mi zabralo najviac casu. je k tomu blby pristup, racna mala velku hlavu, takze to slo pomaly.
- prave zadne koleso budete mat rychlejsie, je k nemu lepsi pristup

- jedna skurtka, ktora tlaci na cap v strmeni nejde vybrat, zavadzia lanovod rucnej brzdy, iba ak by som rozobral mechanizmus rucnej brzdy (aspon mne sa to nepodarilo

), do toho som nesiel. kvoli comu sa to meni? ja som ho nestrhol ani nic podobne, tak snad ok. ten druhy som vymenil.
a teraz premyslam, ci som nahodou zadne dosticky nedal dole hlavou

jr to vobec mozne
ale uz som s tym siel cca 30 km a zda sa ok.
kazdopadne chvenie volantu pretrvava, takze na rade asi budu predne, i ked dosticky su este tak polovicne a kotuc by to este vydrzal.